eTrucks.pl • Od 17 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: Najlepsza kolejność ładowania modów
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam wszystkich.

Postanowiłem założyć ten wątek aby zapytać Was o zdanie dotyczące najlepszej optymalnej kolejności ładowania modów w menadżerze.
Szukałem podobnych informacji na steamie oraz innych forach ale zdania były tam mocno podzielone.

Chodzi mi o kolejności która pozwala na prawidłowe i szybkie ładowanie, nie chodzi mi o kolejność elementów promods ale ogólne kategoryzowanie modów.

Dla przykładu najlepiej podam własny układ bazujący na opiniach z STEAM z góry na dół:

1. Mody graficzne (RGM)
2. Mody środowiskowe (Winter Mod, FAEL Environment itp)
3. Główne mody dźwiękowe (Sound Fixes)
4. Promods Trailers&Company
5. Mapy (Project Balkans/ PM + RM Road Connection/ RM/ Poland Rebuild/ Scandinavia addon/ Paris Rebuild/ ProMods/ RM def)
6. Mody na częstotliwość ruchu AI
7. Dźwięki ciężarówek
8. Tuning
9. Ciężarówki
10. AI traffic od JazzyCat
11. Skiny do ciężarówek i naczep
12. Naczepy

Tak to u mnie wygląda. Nie jestem pewien czy przesunąć naczepy nad skiny i też jestem ciekaw co myślicie o takiej kolejności modów i jak to wygląda u Was?

Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w nowym roku Wink

RAQ

Tak czy inaczej będzie wszystko ładowane więc... Nie wiem co to ma za sens, ja zawsze daję mapy i dodatki do map na sam dół. Reszta góra.
Mam podobnie jak Wilku33, od dołu najpierw mapy, potem wszelki ruch AI, ładunki i naczepy, na samej górze graficzne pierdółki, byle się nie dublowało. Mam ten sam profil i save od prawie 4 lat i może z raz czy dwa mi się gra wywaliła z powodu jakiegoś moda. Trzeba tylko pamiętać, że mod następny patrząc od dołu nadpisuje ten poniżej, o ile te mody podmieniają te same rzeczy w grze. No i najlepiej dodawać po jednym modzie naraz, by wiedzieć w razie czego, który mod powoduje jakieś błędy czy wysypywanie się gry. Aczkolwiek niekoniecznie mod dodany może powodować błędy a inny, który się z nim gryzie. Miałem tak z mapą Poland Rebuilding 2.0 i modem od satana19990 na realne loga firm 2.6. Mody środowiskowe też często wywalają grę jak nie są przystosowane pod jakąś mapę (niedawno właśnie wywaliłem Mild Winter, bo wywalał na ProMods + PR 2.0). Ważne by modów używać z głową, najnowszych możliwych pod naszą wersję gry i nie przesadzać z setką modów naraz, z których 10 nadpisuje każdy kolejny na to samo Big Grin. Raz że silnik gry ledwo to udźwignie, to będziemy psioczyli, że mało fpsów mamy na jakimś tam zestawie map, a to nie wina map a nasza i pierdyliarda modów z zerową optymalizacją.
Mówił ci ktos że ratujesz dupę?
Przekierowanie