eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: Co zrobić żeby kierowca NIE pracował
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam
W ETS2 pykam od niedawna i, poznając mechanikę tej gry zatrudniłem dzisiaj pierwszego kierowce. Po kilku godzinach gry zauwazyłem jednak, że zarabianie w ten sposób jest po prostu za łatwe, a pieniądze przychodzą za szybko. Czy da się coś zrobić, żeby kierowca nie pracował, oprócz zwalniania go i sprzedawania jego ciężarówki? Pragnę uniknąć pierwszego bo prawie idealnie się zgrało jego imię i pierwsza litera nazwiska z moim znajomym, a nawet przydzielony mu przez grę avatar bardzo go przypomina Tongue A opcja druga też odpada, bo daną mu ciężarówkę chciałbym sobie zachować. Wiem, pytanie dziwne, ale jestem nowy w ESTie a odpowiedzi na moje pytanie w sieci nie znalazłem, a chciałbym się co nieco pomęczyć w zarabianiu na kolejne garaże i maszyny
Witam,
Możesz spróbować rozszerzyć garaż o kolejne miejsce, i przesunąć ciężarówkę na "puste" miejsce bez kierowcy. Jedynie takie rozwiązanie przychodzi mi na myśl.
Pozdrawiam.
Gdy kierowca (AI) zostanie bez ciężarówki (pracy) to za dzień czy dwa odejdzie z firmy.
Hmm, to trochę szkoda... A czy można coś zrobić, żeby pracownicy zarabiali jakieś liche grosze? Wiem, że można w configu zmienić przelicznik, ale o ile dobrze pamiętam to dotyczy to całej ekonomii gry, a więc ostatecznie wyszłoby na 0
(09/01/2018 11:24 PM)Krashang napisał(a): [ -> ]Hmm, to trochę szkoda... A czy można coś zrobić, żeby pracownicy zarabiali jakieś liche grosze? Wiem, że można w configu zmienić przelicznik, ale o ile dobrze pamiętam to dotyczy to całej ekonomii gry, a więc ostatecznie wyszłoby na 0