eTrucks.pl • Od 17 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: Poland Rebuilding [Pomoc]
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Dokładnie tak się robi z definicjami jak piszesz w swojej instrukcji.Tylko pamiętaj zrobić to bez kompresji
Nie działa. Zrobiłem tak jak Jakubek1993 napisał, dałem brak kompresji i po spakowaniu powstał mi plik dokładnie dwa razy większy niż oryginalny. Podejrzewam, że coś robię źle w winrarze.
To po prostu tego nie wypakowuj tylko otwórz winrarem/7-zipem i zmodyfikuj tylko ten 1 plik.
DZIAŁA Wykrzyknik Dzięki Michaleczeq za cierpliwość. Zedytowałem 7 zipem (WinRar nie ma takiej opcji albo jej nie znalazłem), usunąłem tą linijkę, o której pisałeś wcześniej i mam Bydgoszcz z dużej litery. Daję podziękowania bo problem rozwiązany.
Cześć
Mam problem z PR, otóż gdy wjeżdżam do miasta i się renderują budynki to straszne mam lagi, wcześniej tego nie miałem poniżej podsyłam loga
Bardzo proszę o pomoc bo już kilka dni szukam rozwiązania i może tutaj ktoś jest w stanie mi pomóc

https://pastebin.com/utij7MVu
(30/01/2019 04:55 PM)xXxMatixXx napisał(a): [ -> ]Cześć
Mam problem z PR, otóż gdy wjeżdżam do miasta i się renderują budynki to straszne mam lagi, wcześniej tego nie miałem poniżej podsyłam loga
Bardzo proszę o pomoc bo już kilka dni szukam rozwiązania i może tutaj ktoś jest w stanie mi pomóc

https://pastebin.com/utij7MVu

Miałeś opisać problem co, gdzie i w jakiej sytuacji itd. jakaś fota filmik etc. Do jakiego miasta wjeżdżasz o jakiej porze. Z tego co napisałeś średnio cokolwiek wynikaTongue


I wyłącz MLAA w ustawieniach graficznych to ci fps podskoczy do nawet 30 klatek w niektórych miejscach Wink



aaaa i zrób porządek z modami bo masz nawalone po pachy a konfiguracja pc średnia
Do każdego miasta na PR, poprostu gra sie zatrzymuje gdy tylko zaczna renderowac sie budynki w każdym mieście nie zależnie od pory dnia, MLAA wyłączyłem i bez zmiany, miesiac temu mialem wiecej modow i nie bylo takiego problemu
(31/01/2019 03:27 PM)xXxMatixXx napisał(a): [ -> ]Do każdego miasta na PR, poprostu gra sie zatrzymuje gdy tylko zaczna renderowac sie budynki w każdym mieście nie zależnie od pory dnia, MLAA wyłączyłem i bez zmiany, miesiac temu mialem wiecej modow i nie bylo takiego problemu

nowego game loga nie wstawiłeśWykrzyknik

P.S nie ulega wątpliwości, że ostatnie zmiany w grze zmieniły pewne zasady jej działania i niektore stare części mapy wymagać będą pewnych korekt optymalizacyjnych itd. ale to o czym piszesz musi mieć gdzieś przyczynę Tongue

http://etrucks.pl/thread-44984.html

doczytaj dokładnie co do wymagań PR - ki i przemyśl to

na początek pozbyłbym się modów i zaczął testy od samych map a potem dodawał mody z głowąSzczerbol

i grając wyłączaj na kompie wszelkie aplikacje które są włączone w tle bo zabierają niepotrzebnie RAM który ta gra kocha a niekoniecznie dobrze nim zarządza do spółki z systemem operacyjnym
Komputer nigdy nie sprawiał żadnego problemu z PM czy z PR także nie zganiaj na to że słaba konfiguracja, RAMu podczas gry tylko 5GB z 8 jest używane. Te mody które mogą to powodować usunąłem i nadal to samo, podsyłam znowu loga i mam nadzieję że ty lub ktoś inny jest w stanie mi pomóc Smile

https://pastebin.com/9X8AqwRE
(02/02/2019 05:29 PM)xXxMatixXx napisał(a): [ -> ]Komputer nigdy nie sprawiał żadnego problemu z PM czy z PR także nie zganiaj na to że słaba konfiguracja, RAMu podczas gry tylko 5GB z 8 jest używane. Te mody które mogą to powodować usunąłem i nadal to samo, podsyłam znowu loga i mam nadzieję że ty lub ktoś inny jest w stanie mi pomóc Smile

https://pastebin.com/9X8AqwRE

Które mody usunąłeś??

Jeśli jest akcja to jest też reakcjaWink nie zganiam na Twoją konfiguracje bo ja takich problemów nie mam, mam ciut wydajniejszego kompa i bynajmniej nie zauważyłem podczas losowych testowych jazd takich objawów o jakich piszesz.

Jak już napisałem owszem gra potrafi się zlagować w zaskakujących miejscachWink raz jest dobrze i wsio idzie bez zająknięcia za chwilę w tym samym miejscu potrafi zlagować. Przyczyn może być wiele i ostatnio dochodzą mnie słuchy, że cala gra włącznie z DLC nie jest wolna od takich miejscWykrzyknik

Różnica pomiędzy tym co i jak się wyświetla i generuje u mnie jest taka, że ja nie używam wielu modów na razWykrzyknik Chodzi mi głównie o mody na wszystko, bo większość z Was ma mody na wszystko, część zapewne po to żeby je w ogóle mieć a pewnie niektórzy nawet ich nie używają bo nie wiedzą że je mają dodaneSzczerbol a potem są kłopoty bo nie wczytuje mi profilu Big Grin

Nie ma złotego środka zwłaszcza dla modMap. Mają one swoje wymagania i są one wyższe niż wymagania podane w najnowszym DLC. SCS bazuje na ograniczeniach i limitach dlatego ich mapy są "ubogie w treść" i zoptymalizowane pod najsłabsze minimalne konfiguracje, dlatego tez używając wszystkich innych modów oprócz MODMAPWykrzyknik jest szansa że gra będzie działała w miarę płynnie. To jest cała tajemnicaWink

Jeśli ktoś decyduje się na MODMAPY musi liczyć się z tym, że dodanie innych wszystkich modów = możliwe kłopoty z płynnością gryWykrzyknik

PRka ma podane wymagania i w jakich ustawieniach była testowana. Najlepsze rozwiązanie to testować mapę tylko z produktami SCSU Wykrzyknik a potem jeśli jest rezerwa dodawać kolejne mody doczytując najpierw co właściwie one dodają i jak mogą dodatkowo obciążyć gręWykrzyknik

Popularny mod na naczepy i ładunki od Jazzy jest ciężkim modem, tak samo jak podejrzewam mod na Autobusy czy inne pojazdy w ruchu AI.

Należy mieć to na uwadze zwłaszcza w tym momencie gdzie wieść niesie, że kłopoty z zlagowaniami dotyczą całej gry a co być może ma związek ze sposobem i natężeniem spawnu AISzczerbol

Dlatego pisałem już wielokrotnie i w przy wymaganiach PRki jest to również napisane, że kombinowanie z modami na jakieś realTrafficDensity itp. na własne ryzyko Tongue

tutaj w logu widzę, że taki mod na Intensywność trafficu cały czas się przewija. Na forum SCSu jest strona autora tam są takie wykresiki co i jak ten mod zmienia jeśli chodzi o intensywność spawnuWykrzyknik poniżej kilka fot z Tuby na której jest ten mod zaprezentowany Szczerbol

Image

Image

Image

policz na zdjęciach ilość widocznych trucków i pogłówkuj jak to się ma w kontekście modMapWykrzyknik z filmiku wychodzi na to, że test był na podstawkach gry z ubogą ilością terenu Wink teraz dodaj do tego dodatkowe mody na naczepy, busy i bóg wie jeszcze co Szczerbol a Ty siedzisz gdzieś tam w środku w kabinie trucka widzisz przed sobą to co widzisz i nawet nie masz pojęcia co się jeszcze generuje/ spawnuje poza polem twojego widzenia a co jest zasięgu "rysowania" kamery w kabinieWykrzyknik

Gra nie jest doskonała dlatego używajcie dodatków do niej z głowąWykrzyknik uprzednio analizując możliwy ich wpływ na gręBig Grin

P.S do Wszystkich - PR nie jest idealna z czego zdajemy sobie sprawę Szczerbol ale będziemy starali się minimalizować wszystkie problemyWink
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Przekierowanie