12/01/2019, 07:03 PM
12/01/2019, 07:59 PM
Nie działa. Zrobiłem tak jak Jakubek1993 napisał, dałem brak kompresji i po spakowaniu powstał mi plik dokładnie dwa razy większy niż oryginalny. Podejrzewam, że coś robię źle w winrarze.
13/01/2019, 12:14 AM
To po prostu tego nie wypakowuj tylko otwórz winrarem/7-zipem i zmodyfikuj tylko ten 1 plik.
13/01/2019, 12:51 AM
DZIAŁA Dzięki Michaleczeq za cierpliwość. Zedytowałem 7 zipem (WinRar nie ma takiej opcji albo jej nie znalazłem), usunąłem tą linijkę, o której pisałeś wcześniej i mam Bydgoszcz z dużej litery. Daję podziękowania bo problem rozwiązany.
30/01/2019, 04:55 PM
Cześć
Mam problem z PR, otóż gdy wjeżdżam do miasta i się renderują budynki to straszne mam lagi, wcześniej tego nie miałem poniżej podsyłam loga
Bardzo proszę o pomoc bo już kilka dni szukam rozwiązania i może tutaj ktoś jest w stanie mi pomóc
https://pastebin.com/utij7MVu
Mam problem z PR, otóż gdy wjeżdżam do miasta i się renderują budynki to straszne mam lagi, wcześniej tego nie miałem poniżej podsyłam loga
Bardzo proszę o pomoc bo już kilka dni szukam rozwiązania i może tutaj ktoś jest w stanie mi pomóc
https://pastebin.com/utij7MVu
30/01/2019, 08:18 PM
(30/01/2019 04:55 PM)xXxMatixXx napisał(a): [ -> ]Cześć
Mam problem z PR, otóż gdy wjeżdżam do miasta i się renderują budynki to straszne mam lagi, wcześniej tego nie miałem poniżej podsyłam loga
Bardzo proszę o pomoc bo już kilka dni szukam rozwiązania i może tutaj ktoś jest w stanie mi pomóc
https://pastebin.com/utij7MVu
Miałeś opisać problem co, gdzie i w jakiej sytuacji itd. jakaś fota filmik etc. Do jakiego miasta wjeżdżasz o jakiej porze. Z tego co napisałeś średnio cokolwiek wynika
I wyłącz MLAA w ustawieniach graficznych to ci fps podskoczy do nawet 30 klatek w niektórych miejscach
aaaa i zrób porządek z modami bo masz nawalone po pachy a konfiguracja pc średnia
31/01/2019, 03:27 PM
Do każdego miasta na PR, poprostu gra sie zatrzymuje gdy tylko zaczna renderowac sie budynki w każdym mieście nie zależnie od pory dnia, MLAA wyłączyłem i bez zmiany, miesiac temu mialem wiecej modow i nie bylo takiego problemu
31/01/2019, 06:32 PM
(31/01/2019 03:27 PM)xXxMatixXx napisał(a): [ -> ]Do każdego miasta na PR, poprostu gra sie zatrzymuje gdy tylko zaczna renderowac sie budynki w każdym mieście nie zależnie od pory dnia, MLAA wyłączyłem i bez zmiany, miesiac temu mialem wiecej modow i nie bylo takiego problemu
nowego game loga nie wstawiłeś
P.S nie ulega wątpliwości, że ostatnie zmiany w grze zmieniły pewne zasady jej działania i niektore stare części mapy wymagać będą pewnych korekt optymalizacyjnych itd. ale to o czym piszesz musi mieć gdzieś przyczynę
http://etrucks.pl/thread-44984.html
doczytaj dokładnie co do wymagań PR - ki i przemyśl to
na początek pozbyłbym się modów i zaczął testy od samych map a potem dodawał mody z głową
i grając wyłączaj na kompie wszelkie aplikacje które są włączone w tle bo zabierają niepotrzebnie RAM który ta gra kocha a niekoniecznie dobrze nim zarządza do spółki z systemem operacyjnym
02/02/2019, 05:29 PM
Komputer nigdy nie sprawiał żadnego problemu z PM czy z PR także nie zganiaj na to że słaba konfiguracja, RAMu podczas gry tylko 5GB z 8 jest używane. Te mody które mogą to powodować usunąłem i nadal to samo, podsyłam znowu loga i mam nadzieję że ty lub ktoś inny jest w stanie mi pomóc
https://pastebin.com/9X8AqwRE
https://pastebin.com/9X8AqwRE
02/02/2019, 08:30 PM
(02/02/2019 05:29 PM)xXxMatixXx napisał(a): [ -> ]Komputer nigdy nie sprawiał żadnego problemu z PM czy z PR także nie zganiaj na to że słaba konfiguracja, RAMu podczas gry tylko 5GB z 8 jest używane. Te mody które mogą to powodować usunąłem i nadal to samo, podsyłam znowu loga i mam nadzieję że ty lub ktoś inny jest w stanie mi pomóc
https://pastebin.com/9X8AqwRE
Które mody usunąłeś??
Jeśli jest akcja to jest też reakcja nie zganiam na Twoją konfiguracje bo ja takich problemów nie mam, mam ciut wydajniejszego kompa i bynajmniej nie zauważyłem podczas losowych testowych jazd takich objawów o jakich piszesz.
Jak już napisałem owszem gra potrafi się zlagować w zaskakujących miejscach raz jest dobrze i wsio idzie bez zająknięcia za chwilę w tym samym miejscu potrafi zlagować. Przyczyn może być wiele i ostatnio dochodzą mnie słuchy, że cala gra włącznie z DLC nie jest wolna od takich miejsc
Różnica pomiędzy tym co i jak się wyświetla i generuje u mnie jest taka, że ja nie używam wielu modów na raz Chodzi mi głównie o mody na wszystko, bo większość z Was ma mody na wszystko, część zapewne po to żeby je w ogóle mieć a pewnie niektórzy nawet ich nie używają bo nie wiedzą że je mają dodane a potem są kłopoty bo nie wczytuje mi profilu
Nie ma złotego środka zwłaszcza dla modMap. Mają one swoje wymagania i są one wyższe niż wymagania podane w najnowszym DLC. SCS bazuje na ograniczeniach i limitach dlatego ich mapy są "ubogie w treść" i zoptymalizowane pod najsłabsze minimalne konfiguracje, dlatego tez używając wszystkich innych modów oprócz MODMAP jest szansa że gra będzie działała w miarę płynnie. To jest cała tajemnica
Jeśli ktoś decyduje się na MODMAPY musi liczyć się z tym, że dodanie innych wszystkich modów = możliwe kłopoty z płynnością gry
PRka ma podane wymagania i w jakich ustawieniach była testowana. Najlepsze rozwiązanie to testować mapę tylko z produktami SCSU a potem jeśli jest rezerwa dodawać kolejne mody doczytując najpierw co właściwie one dodają i jak mogą dodatkowo obciążyć grę
Popularny mod na naczepy i ładunki od Jazzy jest ciężkim modem, tak samo jak podejrzewam mod na Autobusy czy inne pojazdy w ruchu AI.
Należy mieć to na uwadze zwłaszcza w tym momencie gdzie wieść niesie, że kłopoty z zlagowaniami dotyczą całej gry a co być może ma związek ze sposobem i natężeniem spawnu AI
Dlatego pisałem już wielokrotnie i w przy wymaganiach PRki jest to również napisane, że kombinowanie z modami na jakieś realTrafficDensity itp. na własne ryzyko
tutaj w logu widzę, że taki mod na Intensywność trafficu cały czas się przewija. Na forum SCSu jest strona autora tam są takie wykresiki co i jak ten mod zmienia jeśli chodzi o intensywność spawnu poniżej kilka fot z Tuby na której jest ten mod zaprezentowany
policz na zdjęciach ilość widocznych trucków i pogłówkuj jak to się ma w kontekście modMap z filmiku wychodzi na to, że test był na podstawkach gry z ubogą ilością terenu teraz dodaj do tego dodatkowe mody na naczepy, busy i bóg wie jeszcze co a Ty siedzisz gdzieś tam w środku w kabinie trucka widzisz przed sobą to co widzisz i nawet nie masz pojęcia co się jeszcze generuje/ spawnuje poza polem twojego widzenia a co jest zasięgu "rysowania" kamery w kabinie
Gra nie jest doskonała dlatego używajcie dodatków do niej z głową uprzednio analizując możliwy ich wpływ na grę
P.S do Wszystkich - PR nie jest idealna z czego zdajemy sobie sprawę ale będziemy starali się minimalizować wszystkie problemy