eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: założenie własnej vs'ki
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
czesc, jest ogolnie nowy na forum, w grze tez jestem żółtodziobek, ale mam kilka pytan. Jak odbywa sie prowadzenie takiej vs'ki? Trzeba miec wlasne ciezarowki? i czy jak gralem na singlu i mialem tam jakas firme to musze od nowa zakladac i grac na online? Jestem kompletnie zielony wiec chcialbym sie poduczyc. moze ktos ma jakis dobry poradnik dot. vs'ek dla takich jak ja SmileBiggrin2

Drax

Są różne rodzaje VS-ek Smile
Niektórzy poprostu na singlu dodają pieniądze, kupują zestawy i wrzucają fotorelacje, niektórzy grają na rozpiski tworzone przez realne osoby które kierowcy muszą wypełniać. Przyjrzyj się dziale ,,Prezentacje VS-ek'' to zobaczysz co i jak.
Witaj,
prowadzenie VSkie z grubsza polega na ustanowieniu własnych zasad ekonomii do gry. Prowadzący wystawia trasy swoim kierowcom, rozlicza ich i daje im wirtualne pieniądze, albo w systemie, albo na forum, albo gdzie wymyśli.
Jeśli chodzi o pojazdy, to VSka wymaga od kierowcy, aby w grze kupił auto o identycznych parametrach, jak to, które firma wirtualna oferuje. Dopasowujesz wszystkie parametry i śmigasz... VSki są różne, niektóre jeżdżą wyłącznie na Singlu, inne wyłącznie na multi, jeszcze inne mieszane... Zależy od zasad, więc warto się dopytać. Część firm nie wymaga, abyś zakładał nowy profil, ale część może... Generalnie firma w grze, którą masz, nie ma dla VS żadnego znaczenia, tak samo jak liczba pieniędzy na koncie. Ekonomia VSki jest liczona najczęściej na podstawie przejechanych kilometrów. Np. twórca VS rozlicza, że pobiera 6pln/km, z czego 1.20pln daje kierowcy, ileś tam potrąca za paliwo, warsztaty, uszkodzenia itp. Także, VS to taka zabawa w firmę, tyle że nie jeździsz prawdziwym sprzętem, ale jeździsz w wirtualnej rzeczywistości