08/04/2018, 08:33 PM
Siemaneczko! Jak już większość z Was wie, "moje" Polo skończyło swój żywot jakiś miesiąc temu. Po więcej informacji odsyłam do tego tematu > http://www.etrucks.pl/thread-45607.html
Nadszedł czas na jakiś lepszy wóz i w bliżej nieokreślony sposób stałem się posiadaczem... Volkswagena Polo 6N. Tak, tego samego modelu co wcześniej.
Z fabryki wyjechało w 1997 roku, zarejestrowane po raz pierwszy w październiku. Pod maską chowa się 50 kucyków zamkniętych w silniku o pojemności magicznych 999 cm3.
Z wyposażenia warto wspomnieć poliftowe zegary, szerokie zderzaki, poduszki powietrzne, korbotronic i... to by było na tyle.
Jestem drugim właścicielem w Polsce. W dniu zakupu licznik wskazywał 233 tys. przelecianych km. Stan techniczny świetny. Trzeba jedynie dopieścić rdzę na drzwiach kierowcy, zmienić antenkę, wyklepać prawy błotnik i poprawić zderzak po szkodzie parkingowej. W porównaniu do poprzedniej fury brak wad!
Trzymajcie się ciepło!
Nadszedł czas na jakiś lepszy wóz i w bliżej nieokreślony sposób stałem się posiadaczem... Volkswagena Polo 6N. Tak, tego samego modelu co wcześniej.
Z fabryki wyjechało w 1997 roku, zarejestrowane po raz pierwszy w październiku. Pod maską chowa się 50 kucyków zamkniętych w silniku o pojemności magicznych 999 cm3.
Z wyposażenia warto wspomnieć poliftowe zegary, szerokie zderzaki, poduszki powietrzne, korbotronic i... to by było na tyle.
Jestem drugim właścicielem w Polsce. W dniu zakupu licznik wskazywał 233 tys. przelecianych km. Stan techniczny świetny. Trzeba jedynie dopieścić rdzę na drzwiach kierowcy, zmienić antenkę, wyklepać prawy błotnik i poprawić zderzak po szkodzie parkingowej. W porównaniu do poprzedniej fury brak wad!
Trzymajcie się ciepło!