eTrucks.pl • Od 17 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: Tworzenie realnego dojazdu na bazę.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
TWORZENIE REALNEGO DOJAZDU NA BAZĘ.

1. Brushujemy asfaltem dróżkę na bazę.
Image
2. Tworzymy terrain z nawierzchnią asfaltu o szerokości 2.
3. Dopasowujemy długość terrainu do zbrushowanego dojazdu.
4. Dosuwamy terrain do drogi, w taki sposób jaki na fotce.
Image
I chyba więcej pitolenia nie trzeba dodawać. Tongue
Ale po co kombinować wstawiasz prefab skrzyżowania i wyłączasz boczną drogę dla AI i jest prościej bez kombinacji. No ale można też tak jak napisałeś>
To jest bardziej aranżacja. Big Grin
Na Polandzie nieraz widać taki sposób dojazdu.
Ale nie zawsze poprzez road da się osiągnąć taki efekt jak brush
Powiem tak sposób jest ciekawy i warty uwagi ponieważ jest to pokazanie jednej z technik pracy w MapEditorze.
Oczywiście Adam.J też ma trochę racji ponieważ używając prefabu uniknie się efektu przejścia pomiędzy drogą a takim dojazdem (przy brushowaniu jest widoczne oddzielenie drogi od dojazdu i tego nie da się uniknąć) no ale też nie zawsze jest pod ręką odpowiedni prefab który spełni oczekiwania więc wtedy można zastosować powyższą metodę bo spełni ona dobrze zamierzone oczekiwania.
Ale popatrz: ja użyłem tutaj assetu: asphalt_dirt. Na assecie asphalt nie widać zbyt dużej różnicy.

DawidTGX

Moim zdaniem ten poradnik nie ma najmniejszego sensu. Dałeś tylko kawałek drogi między firmą a prefabem drogi. Nawet nie posiliłeś sie dać tam prefab skrzyżowania
Przekierowanie