23/06/2018, 02:00 PM
Witam w tym poradniku pokaże wam jak zrobić fajny wjazd na baze :-)
Sposób pierwszy:
Do tego sposobu użyjemy model "asphalt_ground". Którego najpierw należy postawić w dowolnym miejscu gdyż należy go zmniejszyć. Wiec stawiamy go, i klikamy na niego przy pomocy funkcji "Item Properties" klawisz P. Jak wejdziemy w ustawienie modelu to należy w "Scale" wyskalować nasz model. Pierwsze okienko jest odpowiedzialne za szerokość modelu. Drugie okienko służy do ustawienie grubości naszego obiektu. A ostatnie okienko służy do zwiększenia/zmniejszania długości naszego obiektu. Wiec polecam najpierw wszędzie ustawić 0,02 i wtedy ustawić na nasz wjazd. Po takim ustawieniu można wtedy ustawić odpowiednie wartości w modelu żeby pasował. (Nie przejmujcie się trawą )
Jak widzicie jest brzydki wjazd i mozna go rozwiązać w prosty sposób. Można wstawić tam próg zwalniający, albo drugi "asphalt_ground" którego oczywiście trzeba dobrze wyskalować i przechylić
I jak widać ładnie to nawet wygląda ale jeszcze zostają boki które w skrócie są brzydkie Wiec ja osobić daje "wall_brick_01_nortch" z zakładki "Buildings". I te obiekty należy postawić po obydwóch stronach wjazdu i później należy opuścić te obiekty.
Kiedyś dokończę i pokaże inne sposoby
Sposób pierwszy:
Do tego sposobu użyjemy model "asphalt_ground". Którego najpierw należy postawić w dowolnym miejscu gdyż należy go zmniejszyć. Wiec stawiamy go, i klikamy na niego przy pomocy funkcji "Item Properties" klawisz P. Jak wejdziemy w ustawienie modelu to należy w "Scale" wyskalować nasz model. Pierwsze okienko jest odpowiedzialne za szerokość modelu. Drugie okienko służy do ustawienie grubości naszego obiektu. A ostatnie okienko służy do zwiększenia/zmniejszania długości naszego obiektu. Wiec polecam najpierw wszędzie ustawić 0,02 i wtedy ustawić na nasz wjazd. Po takim ustawieniu można wtedy ustawić odpowiednie wartości w modelu żeby pasował. (Nie przejmujcie się trawą )
Jak widzicie jest brzydki wjazd i mozna go rozwiązać w prosty sposób. Można wstawić tam próg zwalniający, albo drugi "asphalt_ground" którego oczywiście trzeba dobrze wyskalować i przechylić
I jak widać ładnie to nawet wygląda ale jeszcze zostają boki które w skrócie są brzydkie Wiec ja osobić daje "wall_brick_01_nortch" z zakładki "Buildings". I te obiekty należy postawić po obydwóch stronach wjazdu i później należy opuścić te obiekty.
Kiedyś dokończę i pokaże inne sposoby