eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: G&K Transporte
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Image



Image

G&K Transporte to firma transportowa, założona przez przyjaciół – Kacpra i Kordiana. Zajmujemy się transportem towarów w temperaturze kontrolowanej oraz transportem naczepami samowyładowczymi na terenie całej Europy, jednak głównie Skandynawii, dbając przy tym o satysfakcję naszego klienta z wyświadczonych mu usług. Siedziba firmy mieści się w mieście Sundsvall w Szwecji. W naszym taborze posiadamy zestawy składające się z ciągników marki Scania, naczep chłodni/izoterm marki Ekeri oraz naczep typu WalkingFloor marki Kraker. Ciągniki normy emisji spalin Euro VI, a każdy z nich jest wyposażony w podwozie 6x4. Naczepy natomiast są wyposażone w jedną oś skrętną. W naszej flocie znajduje się również tandem składający się z ciężarówki Scania z zabudową oraz przyczepą pochodzącą od firmy Ekeri oraz Mercedes-Benz Sprinter z przedłużoną i podwyższoną zabudową.

Image

Image

Image

Image

Marka: Scania
Model: S650
Rok produkcji: 2018
Kabina: High Roof
Silnik: Scania DC16 118 16,4 L
Moc / moment obrotowy: 650 KM / 3300 Nm
Skrzynia biegów: Scania GA867 R, 6 biegów, manualna z retarderem
Paliwo: Olej napędowy (Diesel)
Norma emisji spalin: Euro VI
Tablica rejestracyjna: LINJAL
Zabudowa nadwozia: Chłodnia Ekeri FRC
Przyczepa: Chłodnia Ekeri FRC 2 osie + wózek dolly
Kierowca: Kordian (Kurdianeł)

Image

Marka: Scania
Model: S580
Rok produkcji: 2018
Kabina: High Roof
Silnik: Scania DC16 117 16,4 L Chip Tuned
Moc / moment obrotowy: 665 KM / 3415 Nm
Skrzynia biegów: Scania OptiCruise GRSO 925R, 12+2 biegów, automatyczna z retarderem
Paliwo: Olej napędowy (Diesel)
Norma emisji spalin: Euro VI
Tablica rejestracyjna: FOXIER
Naczepa: Kraker CF-502 Walking Floor
Kierowca: Kacper (Lisiarz)

Image

Marka: Scania
Model: S580
Rok produkcji: 2018
Kabina: High Roof
Silnik: Scania DC16 117 16,4 L Chip Tuned
Moc / moment obrotowy: 665 KM / 3415 Nm
Skrzynia biegów: Scania OptiCruise GRSO 925R, 12+2 biegów, automatyczna z retarderem
Paliwo: Olej napędowy (Diesel)
Norma emisji spalin: Euro VI
Tablica rejestracyjna: UMU 829
Naczepa: Chłodnia Ekeri FRC
Kierowca: Mikołaj (Grzechosław)

Image

Marka: Mercedes-Benz
Model: Sprinter III W907
Rok produkcji: 2019
Silnik: Mercedes-Benz OM 642 DE 30 LA 3,0L
Moc / moment obrotowy: 190 KM / 510 Nm
Skrzynia biegów: Mercedes-Beny ECO Gear 480, 6-stopniowa, manualna
Paliwo: Olej napędowy (Diesel)
Norma emisji spalin: Euro VI
Tablica rejestracyjna: RAV 149
Kierowca: Kacper (Lisiarz)

Image
(Dane są fikcyjne)
Hagavägen 12
856 41 Sundsvall
SWEDEN
Tel. +46 838 094 872
http://www.gnk-transporte.se
kontakt@gnk-transporte.se
Zapowiada się Fajna VS Smile
Logo sami robiliście? Bo prezentuje się imponująco Smile
Zapowiada się ciekawie, zestawy fajne tylko zdejmij osłony z tylnich osi bo wyglądają jakby znikały w naczepie Big Grin
(28/06/2018 12:21 PM)WiTo napisał(a): [ -> ]Zapowiada się Fajna VS Smile
Logo sami robiliście? Bo prezentuje się imponująco Smile
Logo akurat zostało znalezione na google grafika i lekko przerobione (jedynie zmieniony kolor na niebieski, jeśli chodzi o samego wikinga). Ja nie jestem aż tak zaawansowanym grafikiem, aby samemu robić takie loga.
(28/06/2018 01:17 PM)Derpeł napisał(a): [ -> ]
(28/06/2018 12:21 PM)WiTo napisał(a): [ -> ]Zapowiada się Fajna VS Smile
Logo sami robiliście? Bo prezentuje się imponująco Smile
Logo akurat zostało znalezione na google grafika i lekko przerobione (jedynie zmieniony kolor na niebieski, jeśli chodzi o samego wikinga). Ja nie jestem aż tak zaawansowanym grafikiem, aby samemu robić takie loga.
Ale pomysł jak najbardziej trafiony z logiem Tongue
Skandynawia i Wiking do tego ciemne,niebieskie barwy Nice Plan Big Grin
Z prezentacji możemy dowiedzieć się, że firma jest prowadzona na wysokim poziomie. powodzenia w rozwoju 10/10 Wink
(28/06/2018 02:06 PM)marcin44 napisał(a): [ -> ]witam jakas nie mozna wejsc na forum pisze ze strona nie dziala
Jest napisane drobnym drukiem, że dane są fikcyjne. Łącznie z telefonem, adresem www i emailem. Jeśli chcecie skontaktować się z szefostwem, to jedynie PW na eT. Z góry uprzedzam, że rekrutacji nie ma i nie będzie (w najbliższym czasie)
Takie tam fotki z pierwszej trasy Big Grin

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Kordian Ty jeździsz w Metalvii i tutaj? Czy jak to jest? :E
Wracając, fotki przyjemne dla oka Smile
No wiesz... Metalvii już nie ma i poszliśmy we dwóch na swoje Big Grin
Przekierowanie