Siema, orientuje się ktoś może jak nazywa się dźwięk, który słyszymy w int/ext podczas wciśnięcia hamulca (nożnego), oraz zaciągnięcia/zwolnienia ręcznego?
Chodzi o to, że używam podmienionych dźwięków do Volva, lecz ten jeden strasznie mi przeszkadza, dlatego postanowiłem sobie go ściszyć w defach, niestety nie ma tam żadnego dźwięku pod jakąś oczywistą nazwą, typu "brake" czy coś w tym stylu.
Dźwięk to "Sound Volvo FH 16 by Wilton Ribeiro"
(25/08/2018 03:54 PM)Borsuk napisał(a): [ -> ]Sprawdź czy nie jest to czasem dźwięk o nazwie airbrake. Nie mam ETSa na kompie ale pobrałem tego moda, sprawdziłem, jest taki dziwny dźwięk jakby ktoś cyklicznie smarkał nos. Może to właśnie ten Cie denerwuje .
Jeśli nie znajdziesz dźwięku w defach a będzie w folderze sound modyfikacji, możesz go ściszyć używając np. darmowego programu audacity
Właśnie też o tym teraz myślałem, sprawdziłem i w defach są trzy takie dźwięki, airbrake1,2,3 i teraz pytanie, czy mogę je po prostu usunąć? Bo nie ma przy nich takiej możliwości jak przy na przykład kierunkowskazach, w sensie "volume"
EDIT: Dobra poradziłem sobie z tym smarkaniem poprzez Audacity, dzięki śliczne Borsuk
/close
(25/08/2018 04:11 PM)Borsuk napisał(a): [ -> ] (25/08/2018 03:57 PM)MIK0L napisał(a): [ -> ] (25/08/2018 03:54 PM)Borsuk napisał(a): [ -> ]Sprawdź czy nie jest to czasem dźwięk o nazwie airbrake. Nie mam ETSa na kompie ale pobrałem tego moda, sprawdziłem, jest taki dziwny dźwięk jakby ktoś cyklicznie smarkał nos. Może to właśnie ten Cie denerwuje .
Jeśli nie znajdziesz dźwięku w defach a będzie w folderze sound modyfikacji, możesz go ściszyć używając np. darmowego programu audacity
Właśnie też o tym teraz myślałem, sprawdziłem i w defach są trzy takie dźwięki, airbrake1,2,3 i teraz pytanie, czy mogę je po prostu usunąć? Bo nie ma przy nich takiej możliwości jak przy na przykład kierunkowskazach, w sensie "volume"
Nie. Nie usuwaj ich gdyż gra może sypać błędami .
W defach podmień ścieżkę airbrake np.
sound_data: .airbrake0
{
name: "/sound/truck/FH13_16/int/air_brake1.ogg"
looped: false
na następującą:
sound_data: .airbrake0
{
name: "/sound/truck/volvo/500/int/air_brake1.ogg"
looped: false
To samo zrób z airbrake 2 i 3 z tym że airbrake 3 musi miec ścieżkę taką sama jak 2 czyli air_brake2.ogg.
Wtedy modyfikacja powinna wczytywać wszystkie dźwięki z moda by Wilton Ribeiro, z pominięciem tych trzech konkretnych, które wczyta bezpośrednio z base .
Na koniec uruchom i sprawdź czy działa .
Jestem leniwy, więc ściszyłem sobie w programie tak jak sugerowałeś na początku i stwierdziłem, że po sprawie, lecz ten Twój sposób także działa, więc wyeliminowałem ten dziwny dźwięk całkowicie, bardzo dziękuję!