eTrucks.pl • Od 17 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: MATAMET psuje grę
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43
(17/07/2019 12:35 PM)dawidos557 napisał(a): [ -> ]Piknota, mam pytanie: czy będzie można korzystać z tych znaków przy tworzeniu własnej mapy?

Nie, znaki są na moją wyłączność.
Dobra robota ! ;-)
Robota 1 klasa,nic dodać nic ująć Wink
Moim zdaniem powinieneś troszeczkę popracować nad logiem "Biedronka" ponieważ za bardzo się błyszczy co nie zmienia faktu że robisz niezłą robotę w ME.
(17/07/2019 10:48 PM)Dawid2849 napisał(a): [ -> ]Moim zdaniem powinieneś troszeczkę popracować nad logiem "Biedronka" ponieważ za bardzo się błyszczy co nie zmienia faktu że robisz niezłą robotę w ME.

Widziałem to ale o tym jakoś zapomniałem napisać :E
Tak czy siak jak coś to mogę MATAMETowi użyczyć swoje logo z tym, że jest ono do samodzielnego eksportu (ten obiekt mam jeszcze akurat na etapie modelowej):
https://abload.de/img/jhfvfj5e.jpg
Bo to diamentowe logo, na bogato.
Bardzo dopracowane.
Firmóweczka robota normalnie, dostawca Biedronki. Tongue
Z dzisiejszej zabawy z podmianą trawy i oznakowywania mapy, no i Pan tir z biedry, no kurde.

Image

Image

Image

Perfekszyn Smile
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43
Przekierowanie