Czas ruszyć temat
Poniżej daf, którego zrobiłem specjalnie do vs. Na pierwszy ogień poszły całkowicie inne lampy bo te domyślne os schumiego nie powalały, następnie zmieniłem bak i dodałem skrzynkę po drugiej stronie i na koniec przyszły dodatki takie jak: kangur, lightbox, halogeny, trąby, obrysy i łańcuchy na tylnym zwisie. Na bazie czekają także opony z kolcami.
O kurde, nie spodziewałem się tutaj takich bajerów! Fajnie to siedzi.
(22/09/2019 03:12 PM)Przedsiębiorca. napisał(a): [ -> ]O kurde, nie spodziewałem się tutaj takich bajerów! Fajnie to siedzi.
a dzięki dzięki a to nie koniec atrakcji
mam jeszcze kilka nie wykorzystanych pomysłów ale to później
To znów jak
miałem chwilę wolnego czasu to postanowiłem w końcu wrzucić mojego Kögla do gry, poniżej pierwszy export. Jest jeszcze trochę roboty m.in. lightmask na tylnych lampach, ao na zderzak, obrysy, ustawienie na siodle, poprawienie odblasków, i poprawienie matów. Myślę, że nie ma tragedii z tą naczepą
Te o takie dziwne trochę na tej zabudowie:>
Coś czego jeszcze na scenie ETS'a nie było ( chyba
), a mianowicie to co lubią niedźwiadki i inne Andreasy z dalekiej północy czyli ... podrzutki pod koła, albo inaczej automatyczne łańcuchy. Model nie jest idealny ale nie musi taki być gdyż jest to tak naprawdę schowane pod samochodem, jednakże zrobiłem to sam dla siebie i dla własnej uciechy mimo, że to tylko mało znaczący dodatek to jednak cieszy michę
. Już niedługo wyląduje na pewno w dafie ukazanym wyżej w temacie i kilku innych autach z firmy.
Świetnie to wygląda i łańcuch też fajny
Model fajnie wyszedł tylko teraz przydałoby się jakaś dobra tekstura do zwieńczenia dzieła (wiadomo model to połowa sukcesu)
(21/10/2019 11:21 PM)Michal_Z_gno napisał(a): [ -> ]Model fajnie wyszedł tylko teraz przydałoby się jakaś dobra tekstura do zwieńczenia dzieła (wiadomo model to połowa sukcesu)
Wiadomo. Mam ładne tekstury teraz tylko wypalić AO i ogarnąć resztę wnętrza.