eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: AUDI A4 Bixenon -> MMI 2G High -> AMI -> Bang&Olufsen -> QQ1 -> Beaufort -> Alcantara
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Siemka

tak patrzę dużo osób wrzuca swoje to i ja wrzucę.  Więc od początku, Auto mam od 2014 roku. Przy kupnie jedyne 3 wymogi kombi, pokrętło przy lewarku zmiany biegów i oczywiście TeDeI.  Co za tym idzie było kupione w kompletnej nieświadomości, co do wyposażenia itp. po prostu się spodobało. Przed zakupem zostało sprawdzone najpierw w autoDNA, następnie wycieczka do ASO, no i auto ponoć w bardzo dobrym stanie. Oczywiście wraz z czasem coraz bardziej zacząłem się interesować wyposażeniem, silnikiem itd. no i cały czas tylko miłe niespodzianki spotykam, do dnia dzisiejszego, które tylko potwierdzają jego fajny stan. Przez to tylko coraz bardziej się uświadamiam że to był bardzo udany zakup. Do największych jego zalet można zaliczyć wyżej wspomniany jego stan, jakieś tam wyposażenie, wiadomo nie bogate, ale i nie jakieś ultra biedne, pełną historię serwisową, która jest potwierdzona, oraz komplet dokumentów, a nawet faktura zakupu w salonie w Holandii. Ale starczy opowieści, czas na konkrety. 



Więc tak, samochód bez większych bajerów, przeciętniak jak to mówi kickster, poprawny, ale mi tam starcza. 
  • A4 B8
  • 2.0TDI 143 CAGA
  • 6 biegowy manual
  • Klimatyzacja automatyczna
  • MMI 2G Basic Plus
  • System nagłośnienia: Audi Sound System ( 10 głośników + wzmacniacz )
  • Zmieniarka 6CD
  • Nawigacja
  • Telefon
  • Bluetooth
  • AUX 
  • Wielofunkcyjna skórzana kierownica
  • tempomat
  • FIS
  • podgrzewane, asferyczne lusterka 
  • podgrzewane dysze spryskiwaczy
  • światła przeciwmgłowe przednie
  • czujniki parkowania tył
  • ESP (stabilizacja toru jazdy)
  • ASR (kontrola trakcji)
  • ABS
  • domykanie szyb z kluczyka
  • alarm z funkcją wyłączenia
  • zegar ustawiany radiowo
  • zabezpieczenie drzwi i okien przed otwarciem
  • schowki w bagażniku
  • tylna roleta bagażnika + siatka
  • wnętrze w czerni (soul)
  • podłokietnik z przodu
  • dzielona, składana kanapa
  • fotele comfort
  • blokada dla dzieci
  • 3x zapalniczka we wnętrzu + 1 w bagażniku
  • wykończenie wnętrza - rybia łuska
  • pakiet chrom (pełny wewnętrzny i zewnętrzny)
  • Alufelgi 17'
  • demontowany fabryczny hak
  • pełny zestaw naprawczy (koło  dojazdowe 19') + komplet kluczy i lewarek
    + różne inne dostępne w standardzie. To teraz plany i co zostało dorzucone.

    Wizualnie:
  • kompletny pakiet oświetlenia QQ1 (zrobione)
  • nagłośnienie Bang & Olufsen (zrobione)
  • montaż oryginalnego oświetlenia LED tablicy (zrobione)
  • montaż pakietu schowek (zrobione)
  • montaż rolet w boczkach drzwi (zrobione)
  • montaż szyn do bagażnika (zrobione)
  • zmiana foteli na podgrzewane z pompowanymi lędźwiami (zrobione)
  • montaż audi drive select (zrobione)
  • zmiana dekorów na beaufort (zrobione)
  • montaż końcówek wydechu (zrobione)
  • montaż blend B&O (zrobione)
  • montaż klimatyzowanego schowka (zrobione)
  • zmiana systemu MMI na 2G High + AMI (zrobione)
  • zmiana zegarów na kolorowy fis (zrobione)
  • szyba SGS RainSensor/LightSensor/Acoustic (zrobione)
  • lusterko fotochromatyczne z czujnikiem deszczu/zmierzchu (zrobione)
  • dołożenie Auto Hold Assist (zrobione)
  • zmiana kierownicy i lewarka zmiany biegów na 3ram, sline (zrobione)
  • zmiana reflektorów przednich na bixenon (zrobione)
  • felgi 18/19' (do zrobienia)
  • progi sline, oraz tylny dyfuzor custom, elementy do oklejenia na wzór forged
  • carbon (do zrobienia)
  • grill plaster miodu (do zrobienia)
  • przyciemnienie szyb (do zrobienia)
  • montaż tunera tv (do zrobienia)
  • montaż PDC przód (do zrobienia)
  • zmiana foteli na elektryczne + materiał w boczkach drzwi, na automatyczne, alcantara (do zrobienia)

    Mechaniczne:
  • hamulce, komplet zimmermann + trw (zrobione)
  • komplet sprzęgła z dwumasą LUK (zrobione)
  • poduszki silnika/skrzyni Lemforder (zrobione)
  • kompletny rozrząd INA + SKF + Contitech (zrobione)
  • oleje filtry Motul 5w30 504/507 + MANN (zrobione)
  • łożyska FAG (zrobione)
  • przednie zawieszenie, wahacze górne, silentblocki, gumy stabilizatorów (do zrobienia)
  • intercooler z 3.0tdi (do zrobienia)
  • turbo CAHA (do zrobienia)
  • hamulce z S4 (do zrobienia)
  • sprężyny 1BE/Eibach prokit (do zrobienia)
  • zabezpieczenie antykorozyjne, podłogi, wnęk nadkoli, tylnych sanek (do zrobienia)
  • skompletowanie wszystkich spinek, zaczepów (do zrobienia)
  • mapa na 200+ (do zrobienia)
  • wydech z 3.0tdi (do zrobienia)

    Kodowania VCDS:
  • laptimer
  • test wskazówek zegara (przeciąganie igły)
  • doświetlanie zakrętów
  • program wydajności MY2010+ 
  • wentylacja postojowa
  • coming/leaving home
  • poziom oleju
  • poziom naładowania akumulatora
  • regulacja oświetlenia ambientowego


    skromnie, biednie, ale wszystko co istotne jak dla mnie posiada.

    Czas na fotki. 

    Zdjęcia przed modami.


    ImageImageImageImageImageImage

    Stan obecny


    Image
    Image
    Image
    Image
    Image
    Image

(19/02/2019 11:57 AM).:KoNrAd FH:. napisał(a): [ -> ]-swap kierownicy od rs4 b9
-swap foteli i kanapy na półskóry (sline ale bez loga)
-swap lamp na xenon z ledem DRL

Swapa to możesz zrobić silnika, a nie kierownicy czy lampy
Swap mówi się ogólnie jako zmiana/zamiana, wiele osób używa tego słowa właśnie w ten sposób, więc ja nie widzę problemu. Wink
(27/02/2019 01:16 PM).:KoNrAd FH:. napisał(a): [ -> ]Swap mówi się ogólnie jako zmiana/zamiana, wiele osób używa tego słowa właśnie w ten sposób, więc ja nie widzę problemu. Wink

Nigdy nie spotkałem się z tym stwierdzeniem poza wymianą silnika, ale ok Big Grin
(19/02/2019 07:23 PM)Perkins napisał(a): [ -> ]
(19/02/2019 11:57 AM).:KoNrAd FH:. napisał(a): [ -> ]-swap kierownicy od rs4 b9
-swap foteli i kanapy na półskóry (sline ale bez loga)
-swap lamp na xenon z ledem DRL

Swapa to możesz zrobić silnika, a nie kierownicy czy lampy
to front swap sie nie zalicza? pomyśl troche
Siemka, ostatnio wymieniłem jednostkę MMI (stara padła) i A4-ka dostała nowe funkcje. Big Grin Niestety koszta takiej naprawy, 100zł zmieniarka i 400 zdjęcie ochrony komponentu. Sad Teraz mam multi media interface bogatrzy o wskaźnik poziomu naładowania akumulatora, bardziej rozbudowane info o ustawieniu klimy i możliwość regulacji jasności podświetlenia na nogi. Być może coś jeszcze się uda dokodować. Natomiast obecna jednostka ma jedną wadę, jest troszkę starsza od poprzedniej i kilka szczegółów się różni, np. rozmieszczenie informacji, ale może kiedyś się dogra softa, albo jeszcze raz zmieni całą jednostkę na nowszą i to sporo nowszą, lub całe MMI na kolorowe. Big Grin

Winowajca całego zamieszania.
Image
Wskaźnik naładowania akumulatora.
Image
Klima Big Grin
Image

Jeszcze jest kilka planów co do kodowania MMI, no i wybieram się na hamownie w następnym miesiącu. Big Grin Ale o tym w następnym odcinku. Dziękuje za uwagę. :E
No i byłem na weryfikacji, czy trzyma serie, wynik trochę słabawy, ale wydaje mi się że po hamowni jakby się odmulił i lepiej zaczął iść jak w trakcie hamowania, po za tym, od wyjazdu 3x załączyło się wypalanie DPF-a nwm czy to ma jakieś znaczenie. Po wymianie filtrów itd. chyba jeszcze raz się przejadę i zweryfikuje. Teraz pokazał tak, wynik mnie nie satysfakcjonuje, ale może jakbym ponowił teraz test by pokazało lepiej, ale wlecą nowe filtry, oleje, opony + dobrze wypale DPF i jeszcze raz się wybiorę. Natomiast aktualnie pokazał tak. PS. Jeszcze test przy włączonej klimie robiony.

Image
Ostry bajzel masz w silniku skoro ubyło prawie 50koni tak o. Zobacz czy ci w ogóle turbo dmucha bo 2.0sdi miały po 90 koni w golfach 5. Te silniki potrafią wypluwać więcej jak serię więc nieźle XD
50 koni? 5 koni ubyło, pokazał 137 koni i 10nm mniej niż powinien mieć, Seria to 143 i 320nm. W dodatku test robiony przy włączonej klimie, radiu, 3 osoby w środku i na starych filtrach i olejach, a jak wiadomo, to wszystko jednak coś zabiera. No i jeszcze kwestia sprzęgła jest u mnie, ślizga się trochę w granicach 50-100obr ma tzw. czas zwłoki. Suma sumarum wiele czynników ma wpływ na te 5 koni, nawet temp. powietrza i ciśnienie.
Siemka, jako iż sezon się zaczyna to rozpocząłem kolejne prace nad autem i kolejne sesje, oczywiście dalej na zimówkach, ale niedługo się to zmieni. Na razie od ostatniego posta dodałem oświetlenie na nogi fabryczne, z możliwością regulacji jasności lub wyłączenia z poziomu panelu MMI, no i właściwie to tyle. W najbliższych planach teraz będzie wymiana kpl. filtrów i oleju, nowe opony na alusy (wiecznie na zimówkach jeździł nie bd) :E kpl sprzęgła, no i czyszczenie dolotu na koniec. No i na pewno w niedalekiej przyszłości zmiana dekorów na takie same, tylko nowe, no i szyby przyciemnimy. Big Grin Dalej na razie nic nie planuje bo za dużo $$$ się zaczyna robić, co nie znaczy że na tym się skończy, a wręcz przeciwnie. Big Grin Dalej już myślę nad nowymi felgami 19-20' (tak wiem twardo, ale mi nie przeszkadza) Big Grin grill w stylu RS i dyfuzor tylny customowy, mam już jeden upatrzony, ale to jeszcze nic pewnego, no i moooże zmiana tylnych lamp na liftowe i lotki na styl RS. Ale to są jeszcze wciąż dalekie plany, najpierw skupię się na ważniejszych rzeczach. Big Grin

Image
Image
Image
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Przekierowanie