19/02/2019, 11:57 AM
Siemka
tak patrzę dużo osób wrzuca swoje to i ja wrzucę. Więc od początku, Auto mam od 2014 roku. Przy kupnie jedyne 3 wymogi kombi, pokrętło przy lewarku zmiany biegów i oczywiście TeDeI. Co za tym idzie było kupione w kompletnej nieświadomości, co do wyposażenia itp. po prostu się spodobało. Przed zakupem zostało sprawdzone najpierw w autoDNA, następnie wycieczka do ASO, no i auto ponoć w bardzo dobrym stanie. Oczywiście wraz z czasem coraz bardziej zacząłem się interesować wyposażeniem, silnikiem itd. no i cały czas tylko miłe niespodzianki spotykam, do dnia dzisiejszego, które tylko potwierdzają jego fajny stan. Przez to tylko coraz bardziej się uświadamiam że to był bardzo udany zakup. Do największych jego zalet można zaliczyć wyżej wspomniany jego stan, jakieś tam wyposażenie, wiadomo nie bogate, ale i nie jakieś ultra biedne, pełną historię serwisową, która jest potwierdzona, oraz komplet dokumentów, a nawet faktura zakupu w salonie w Holandii. Ale starczy opowieści, czas na konkrety.
Więc tak, samochód bez większych bajerów, przeciętniak jak to mówi kickster, poprawny, ale mi tam starcza.
tak patrzę dużo osób wrzuca swoje to i ja wrzucę. Więc od początku, Auto mam od 2014 roku. Przy kupnie jedyne 3 wymogi kombi, pokrętło przy lewarku zmiany biegów i oczywiście TeDeI. Co za tym idzie było kupione w kompletnej nieświadomości, co do wyposażenia itp. po prostu się spodobało. Przed zakupem zostało sprawdzone najpierw w autoDNA, następnie wycieczka do ASO, no i auto ponoć w bardzo dobrym stanie. Oczywiście wraz z czasem coraz bardziej zacząłem się interesować wyposażeniem, silnikiem itd. no i cały czas tylko miłe niespodzianki spotykam, do dnia dzisiejszego, które tylko potwierdzają jego fajny stan. Przez to tylko coraz bardziej się uświadamiam że to był bardzo udany zakup. Do największych jego zalet można zaliczyć wyżej wspomniany jego stan, jakieś tam wyposażenie, wiadomo nie bogate, ale i nie jakieś ultra biedne, pełną historię serwisową, która jest potwierdzona, oraz komplet dokumentów, a nawet faktura zakupu w salonie w Holandii. Ale starczy opowieści, czas na konkrety.
Więc tak, samochód bez większych bajerów, przeciętniak jak to mówi kickster, poprawny, ale mi tam starcza.
- A4 B8
- 2.0TDI 143 CAGA
- 6 biegowy manual
- Klimatyzacja automatyczna
- MMI 2G Basic Plus
- System nagłośnienia: Audi Sound System ( 10 głośników + wzmacniacz )
- Zmieniarka 6CD
- Nawigacja
- Telefon
- Bluetooth
- AUX
- Wielofunkcyjna skórzana kierownica
- tempomat
- FIS
- podgrzewane, asferyczne lusterka
- podgrzewane dysze spryskiwaczy
- światła przeciwmgłowe przednie
- czujniki parkowania tył
- ESP (stabilizacja toru jazdy)
- ASR (kontrola trakcji)
- ABS
- domykanie szyb z kluczyka
- alarm z funkcją wyłączenia
- zegar ustawiany radiowo
- zabezpieczenie drzwi i okien przed otwarciem
- schowki w bagażniku
- tylna roleta bagażnika + siatka
- wnętrze w czerni (soul)
- podłokietnik z przodu
- dzielona, składana kanapa
- fotele comfort
- blokada dla dzieci
- 3x zapalniczka we wnętrzu + 1 w bagażniku
- wykończenie wnętrza - rybia łuska
- pakiet chrom (pełny wewnętrzny i zewnętrzny)
- Alufelgi 17'
- demontowany fabryczny hak
- pełny zestaw naprawczy (koło dojazdowe 19') + komplet kluczy i lewarek
+ różne inne dostępne w standardzie. To teraz plany i co zostało dorzucone.
Wizualnie: - kompletny pakiet oświetlenia QQ1 (zrobione)
- nagłośnienie Bang & Olufsen (zrobione)
- montaż oryginalnego oświetlenia LED tablicy (zrobione)
- montaż pakietu schowek (zrobione)
- montaż rolet w boczkach drzwi (zrobione)
- montaż szyn do bagażnika (zrobione)
- zmiana foteli na podgrzewane z pompowanymi lędźwiami (zrobione)
- montaż audi drive select (zrobione)
- zmiana dekorów na beaufort (zrobione)
- montaż końcówek wydechu (zrobione)
- montaż blend B&O (zrobione)
- montaż klimatyzowanego schowka (zrobione)
- zmiana systemu MMI na 2G High + AMI (zrobione)
- zmiana zegarów na kolorowy fis (zrobione)
- szyba SGS RainSensor/LightSensor/Acoustic (zrobione)
- lusterko fotochromatyczne z czujnikiem deszczu/zmierzchu (zrobione)
- dołożenie Auto Hold Assist (zrobione)
- zmiana kierownicy i lewarka zmiany biegów na 3ram, sline (zrobione)
- zmiana reflektorów przednich na bixenon (zrobione)
- felgi 18/19' (do zrobienia)
- progi sline, oraz tylny dyfuzor custom, elementy do oklejenia na wzór forged
- carbon (do zrobienia)
- grill plaster miodu (do zrobienia)
- przyciemnienie szyb (do zrobienia)
- montaż tunera tv (do zrobienia)
- montaż PDC przód (do zrobienia)
- zmiana foteli na elektryczne + materiał w boczkach drzwi, na automatyczne, alcantara (do zrobienia)
Mechaniczne: - hamulce, komplet zimmermann + trw (zrobione)
- komplet sprzęgła z dwumasą LUK (zrobione)
- poduszki silnika/skrzyni Lemforder (zrobione)
- kompletny rozrząd INA + SKF + Contitech (zrobione)
- oleje filtry Motul 5w30 504/507 + MANN (zrobione)
- łożyska FAG (zrobione)
- przednie zawieszenie, wahacze górne, silentblocki, gumy stabilizatorów (do zrobienia)
- intercooler z 3.0tdi (do zrobienia)
- turbo CAHA (do zrobienia)
- hamulce z S4 (do zrobienia)
- sprężyny 1BE/Eibach prokit (do zrobienia)
- zabezpieczenie antykorozyjne, podłogi, wnęk nadkoli, tylnych sanek (do zrobienia)
- skompletowanie wszystkich spinek, zaczepów (do zrobienia)
- mapa na 200+ (do zrobienia)
- wydech z 3.0tdi (do zrobienia)
Kodowania VCDS: - laptimer
- test wskazówek zegara (przeciąganie igły)
- doświetlanie zakrętów
- program wydajności MY2010+
- wentylacja postojowa
- coming/leaving home
- poziom oleju
- poziom naładowania akumulatora
- regulacja oświetlenia ambientowego