25/03/2019, 01:06 AM
Witam. W październiku zacząłem prace nad moją mapą do ATSa - Hrabstwem Merced w skali 1:1.
Projekt nie obejmuje CAŁEGO hrabstwa (jeszcze ), a jedynie jego wycinek znajdujący się na wschód od Merced - kilka dróg i trzy jednostki osadnicze (tzw. miejscowości spisowe ang. CDP): Tuttle, Calpack i Planada. Projekt ten tworzę sam z wielką pomocą mistrza MATAMETa, używając modeli od SCS Software. Próbowałem dogadać się z Blenderem, ale... widocznie nie jesteśmy sobie pisani. Będę próbował do skutku, w końcu coś się uda... przynajmniej mam taką nadzieję. Projekt ma być na tyle realny, na ile pozwolą mi: silnik gry, modele, chęci i cierpliwość. Jako że mapa będzie wiernym odwzorowaniem terenów hrabstwa - będzie ona nudna, ale nie nudna w złym tego słowa znaczeniu, będzie nudna w fajny, realistyczny sposób. Moim celem jest Was zmęczyć i pozwolić Wam poczuć klimat tej gorącej i nudnej Kalifornii. Moim celem jest oddać klimat jazdy po tych nużących, aczkolwiek na swój sposób pięknych terenach - pamiętacie Rig'n'Roll'a? Jego mapą się inspirowałem. Chodziło mi również po głowie to, aby właśnie jego mapę przenieść do ATSa i zrobić coś w stylu mapy Rig'n'Roll do Haulina, ale jednak zdecydowałem się na Hrabstwo Merced i skalę 1:1. Dlaczego? Tak mi się upier****ło oraz po prostu wyjątkowo spodobał mi się klimat tych rolniczych terenów. Mapa już działa i jest grywalna, ale problemem są zlecenia, których generuje się mało, bardzo mało (głównie przez małą wielkość mapy oraz jej skalę). Lekiem na ten problem ma być postawienie większej ilości firm (na tą chwilę jest ich jedynie sześć). Dasz link do pobrania mapy? - ktoś zapyta. Odpowiadam: Jeszcze nie teraz, ale kiedyś na pewno. Wydaje mi się, że to wszystko co chciałem powiedzieć, wiem że macie już w głowach coś w stylu: "Skończ pi******ć, pokaż coś!", więc proszę bardzo, oto zdjęcia:
oraz dwie zajawki:
(Wszystkie fotki oraz zajawki wykonane zostały w grze wzbogaconej o modyfikacje graficzne - Realistic Graphics Mod by Frkn64 oraz GSC Weather Mod v4.6.)
W miarę postępów, będę wrzucał tutaj zarówno zajawki, jak i fotki.
To by było na tyle. Jeśli macie jakieś pytania, opinie, wskazówki lub cokolwiek - piszcie. Ostrzegam: Jeśli ktoś mi wypali z tekstem, że jestem czubem i nie poradzę sobie z taką skalą albo że mi się znudzi i anuluję projekt to nie ręczę za siebie!
Projekt nie obejmuje CAŁEGO hrabstwa (jeszcze ), a jedynie jego wycinek znajdujący się na wschód od Merced - kilka dróg i trzy jednostki osadnicze (tzw. miejscowości spisowe ang. CDP): Tuttle, Calpack i Planada. Projekt ten tworzę sam z wielką pomocą mistrza MATAMETa, używając modeli od SCS Software. Próbowałem dogadać się z Blenderem, ale... widocznie nie jesteśmy sobie pisani. Będę próbował do skutku, w końcu coś się uda... przynajmniej mam taką nadzieję. Projekt ma być na tyle realny, na ile pozwolą mi: silnik gry, modele, chęci i cierpliwość. Jako że mapa będzie wiernym odwzorowaniem terenów hrabstwa - będzie ona nudna, ale nie nudna w złym tego słowa znaczeniu, będzie nudna w fajny, realistyczny sposób. Moim celem jest Was zmęczyć i pozwolić Wam poczuć klimat tej gorącej i nudnej Kalifornii. Moim celem jest oddać klimat jazdy po tych nużących, aczkolwiek na swój sposób pięknych terenach - pamiętacie Rig'n'Roll'a? Jego mapą się inspirowałem. Chodziło mi również po głowie to, aby właśnie jego mapę przenieść do ATSa i zrobić coś w stylu mapy Rig'n'Roll do Haulina, ale jednak zdecydowałem się na Hrabstwo Merced i skalę 1:1. Dlaczego? Tak mi się upier****ło oraz po prostu wyjątkowo spodobał mi się klimat tych rolniczych terenów. Mapa już działa i jest grywalna, ale problemem są zlecenia, których generuje się mało, bardzo mało (głównie przez małą wielkość mapy oraz jej skalę). Lekiem na ten problem ma być postawienie większej ilości firm (na tą chwilę jest ich jedynie sześć). Dasz link do pobrania mapy? - ktoś zapyta. Odpowiadam: Jeszcze nie teraz, ale kiedyś na pewno. Wydaje mi się, że to wszystko co chciałem powiedzieć, wiem że macie już w głowach coś w stylu: "Skończ pi******ć, pokaż coś!", więc proszę bardzo, oto zdjęcia:
oraz dwie zajawki:
(Wszystkie fotki oraz zajawki wykonane zostały w grze wzbogaconej o modyfikacje graficzne - Realistic Graphics Mod by Frkn64 oraz GSC Weather Mod v4.6.)
W miarę postępów, będę wrzucał tutaj zarówno zajawki, jak i fotki.
To by było na tyle. Jeśli macie jakieś pytania, opinie, wskazówki lub cokolwiek - piszcie. Ostrzegam: Jeśli ktoś mi wypali z tekstem, że jestem czubem i nie poradzę sobie z taką skalą albo że mi się znudzi i anuluję projekt to nie ręczę za siebie!