eTrucks.pl • Od 17 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: ATS ProMods
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
a miałem nadzieję że ProMods robi tylko do ETS'a Smile
Hajs, hajs - tak dziś wygląda życie. Jeśli ta mapa nie będzie tak inwazyjna w mapę SCSu jak w wypadków ETSa, a bedzie zrobiona dobrze, tak dokładnie, na ile pozwala skala, to jestem skłonny za to zapłacić te kilka kopiejek. Tym bardziej, jeśli ta ekipa robi to "po godzinach", w swoim wolnym czasie. Jeśli mogą na tym zarobić, a jakość mapy będzie tego potwierdzeniem, to na litość... czemu nie?! Nie mój interes, co potem robią z tym hajsem, ale bardziej wierzę w wersję, że opłacają za to owe serwery, inwestują w sprzęt, na którym pracują (dla społeczności), a nie przepijają i przepalają, tak jak wielu swoje dochody...
A jak komuś żal tej drobnej kwoty, to przecież można ściągnąć za free, trwa to dłużej, ale ja ostatnio chcąc sprawdzić, jak wygląda PM 2.40 ściągnąłem go z bezpłatnych serwerów w częściach w mniej niż pół godziny. Taka tragedia?

Wyjdzie Washington DLC, po nim wyjdzie CanPM i zobaczymy, czy jakość ich obroni. Jeśli tak, to panowie (a może dzieciaczki?), czas wytrząść słomę z butów!
(07/05/2019 11:51 AM)jarson napisał(a): [ -> ]Hajs, hajs - tak dziś wygląda życie. Jeśli ta mapa nie będzie tak inwazyjna w mapę SCSu jak w wypadków ETSa, a bedzie zrobiona dobrze, tak dokładnie, na ile pozwala skala, to jestem skłonny za to zapłacić te kilka kopiejek. Tym bardziej, jeśli ta ekipa robi to "po godzinach", w swoim wolnym czasie. Jeśli mogą na tym zarobić, a jakość mapy będzie tego potwierdzeniem, to na litość... czemu nie?! Nie mój interes, co potem robią z tym hajsem, ale bardziej wierzę w wersję, że opłacają za to owe serwery, inwestują w sprzęt, na którym pracują (dla społeczności), a nie przepijają i przepalają, tak jak wielu swoje dochody...
A jak komuś żal tej drobnej kwoty, to przecież można ściągnąć za free, trwa to dłużej, ale ja ostatnio chcąc sprawdzić, jak wygląda PM 2.40 ściągnąłem go z bezpłatnych serwerów w częściach w mniej niż pół godziny. Taka tragedia?

Wyjdzie Washington DLC, po nim wyjdzie CanPM i zobaczymy, czy jakość ich obroni. Jeśli tak, to panowie (a może dzieciaczki?), czas wytrząść słomę z butów!
Popieram w całej rozciągłości jak zasrańców nie stać wydać 5 zł bo mama nie dała to pobrać z darmowego serwera
Dnia 20 października na blogu promods zagościł wpis i parę fotek.
Cytat:Today marks six months since our first blog post announcing our ATS project
ProMods: Canada, so we figured it’d be the perfect time to update you on what’s been going on for the past six months.
First of all, we’re happy to announce that the first version of ProMods: Canada will feature at least two additional cities to the original seven that we announced back then, these being Abbotsford and Salmon Arm. Here’s the map with those two cities added:

We’ve also been working hard at building a collection of custom assets for use in Canada. Some of you may have seen that an already well known member of the ETS2/ATS community, Smarty, has recently joined our team where he’s creating a vast number of special models and signs. Some examples of these are found below:
Image
Image
Image
Image
Cytat:But the custom stuff doesn’t stop at Smarty’s signs; we’ve also been preparing a number of custom company prefabs; these are delivery points that are 100% location unique so you won’t find the same layout anywhere else in the map. Our ETS2 map currently totals over 80 unique delivery points so it only makes sense that we treat Canada in the same way:
Image
Image
Image
Cytat:The map also wouldn’t be complete without some special Canadian vehicles, so we’ve made sure to cover that as well:
Image
Image
Cytat:So, a lot of asset talk, but how about some info on how the map’s progressing? You’ll be happy to hear that things are progressing well. For a start, we’ve managed to port the border check functions over from ETS2 and have made progress at the USA/Canada borders:
Image
Image
Image
Image
Cytat:The rest of the map has been progressing as you’d expect. Here are some pictures:
Image
Image
Image
Image
Image
Cytat:So then, a lot’s been going on in the past six months but where does this leave us in terms of map progression? We’ve occasionally mentioned that we have been hoping for a pre-2020 release but unfortunately it’s looking like we might overshoot that target by a little bit. The team working on Canada is small and we want to make sure to bring as much quality as we can, so whilst we could rush to finish everything before 2020 we’re not going to do so.
And finally, a quick note on DLC requirements: As anyone who uses ProMods for ETS2 will know, our current map requires the user to have all the current map DLCs installed. This is so we can use the many useful assets that each one contains and they often integrate with other parts of our map. With Canada we are taking a different approach, We’ll be using as few DLCs as possible.This means we’ll only be requiring DLCs that directly border Canada or have some really useful assets. At current, these will be The Oregon and Washington DLCs, New Mexico won’t be required and we expect the same for Utah when it releases.
So that’s all we’ve got for you today. We’ll continue to post development screenshots on the forum and our social media platforms, so make sure to follow them for the latest ProMods: Canada updates!
Dwa dni temu pojawił się na youtubie 2 trailer ProMods Canada. Na blogu promods.net pojawił się też wpis po angielsku i kilkanaście zdjęć.
Cytat:Today marks one year since we officially announced ProMods Canada, so it seems like the perfect time to give an update on our progress. We’ve also got some exciting news to share, so make sure to read the whole way through!
After a quiet period during which most developers’ attentions were on getting the ETS2 map updated to version 2.45, the last few weeks have seen a dramatic increase in progress being made on our Canada. To show some of this off we’ve prepared a small teaser video and some screenshots.




Oto zdjęcia:
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Cytat:An Unexpected Expansion
People following our ETS2 development may know ajungrei93 as being the main developer in the Barents Sea region, creating the stunning scenery on the north coast of Norway. What people might not know is that he also has his own ATS mapping project, a section of British Columbia.
His project had started way back in 2018, before we ever considered building Canada. Unfortunately ajungrei93 is not very active on our team chat which is why we weren’t fully aware of his efforts in the area and never included his work in our plans. As it turns out, his work is coincidentally very close to our work. In fact it’s that close that we can connect it to the rest of the map relatively easily.
So, a few weeks ago we integrated ajungrei93’s work into our map and found ourselves in the unique situation of suddenly having a brand new, unplanned and almost completely finished section of the map. However, this poses a new challenge of how we are going to go about releasing it. There are a few options that we could take but we’ll go into those issues in a bit.
For now, take a look at some of the stunning scenes created by ajungrei93, soon to be included in ProMods Canada!
Druga część fotek:
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Cytat:So what does this mean for us?
The finished sections of ajungrei93’s map consists primarily of the BC-99 between Cache Creek and Pemberton, which means there are three roads that can connect it to the existing ProMods Canada map.
These are:
The TCH-1 between Cache Creek and Kamloops
The BC-9, TCH-1 and BC-12 between Merritt and Lillooet
The BC-99 between Pemberton and Vancouver
In the image below we have highlighted the different scenarios that we could take in integrating his work with ours:

Mamy też możliwe wyglądy mapy, które mogą się zmienić po aktualizacji.

Image

Cytat:While we would love to include all of these new roads in our first release, it would take a lot of extra work and push out the release date even further. We need to find the right balance between time and quantity, we may decide to only include parts of these new areas, and continue with the rest afterwards. Still, these plans are continuously evolving, and we are always open to feedback. Nonetheless, please continue keeping an eye out on our forum topic and social media to make sure you are up to date with everything Canada!
Się dzieje, mam nadzieje że szybko wyjdzie
Sieć dróg dostępnych w pierwszej wersji ProMods Canada:

Image
Mam nadzieję, że ci streamerzy prezentujący PMCanada na YT uzywają modów na realne firmy. Jesli PM na Kanadzie z automatu walnął realne nazwy firm, to słabo... Podobają mi się vaniliowe firmy, a przede wszystkim nie lubię dwóch różnych światów (w USA "Walbert, a w CAN "Walmart"). Kto chce prawdziwe, może pobrać mod i ma spójną mapę.
Promods wydany.
Ktoś już jeździł? Firmy na terenie Kanady domyślne, czy zamiast Walberta jest Walmart itp.? Zanim ściągnę chciałbym mieć pewność, że Promods Canada nie zawiera tego samego (jak dla mnie bardzo istotnego) błędu, co Promods europejski - wjeżdzając z terenów SCSu na terny ProMods wjeżdzamy do "innego" świata. Na streamach przedpremierowych prezenterzy mieli w Kanadzie realne firmy, ale mój angielski jest za słaby, by wywnioskować, czy korzystali z jakiegoś moda na realne firmy, czy może to robota PM.
(05/12/2020 03:52 PM)jarson napisał(a): [ -> ]Firmy na terenie Kanady domyślne, czy zamiast Walberta jest Walmart itp.?

Mogę potwierdzić, że firmy są domyślne.
Stron: 1 2 3
Przekierowanie