Ja tylko właśnie w b6 to zaobserwowałem, wcześniej miałem a3, nic się nie zdzierało, rodzice mieli a4 b5 fl, też nic się z tym nie działo, teraz mam b8 i to samo, nic się nie dzieje, tylko w b6 wiedzę tego typu problemy i a6 c5, czyli rdzawki i pękające/rozwarstwiające się plastiki.
(10/03/2020 11:33 AM).:KoNrAd FH:. napisał(a): [ -> ]Ja tylko właśnie w b6 to zaobserwowałem, wcześniej miałem a3, nic się nie zdzierało, rodzice mieli a4 b5 fl, też nic się z tym nie działo, teraz mam b8 i to samo, nic się nie dzieje, tylko w b6 wiedzę tego typu problemy i a6 c5, czyli rdzawki i pękające/rozwarstwiające się plastiki.
Cała grupa VAG po 2002 lub 2003 roku miała problem z zdzierającymi plastikami. Nie pamiętam do którego roku, ale B7 też jeszcze te pierwsze miały ten problem. Listwa od oświetlenia rejestracji to też taki przypadek B6/B7 Z pierwszych roczników. Polecam się doedukować, a nie stwierdzać jakieś mity na podstawie aut rodziców. Pękające/rozwarstwiające plastiki? To niech lepiej znajomi zmienią gruzy na dobre egzemplarze. U mnie i u znajomego w B7 nie ma takich problemów. Rdzawki są też i na B5 czy nawet nowszych tak jak i w B6/B7. Budy są ocynkowane, ale tylko Ci się klucz obśliźnie, uderzysz i będzie rdzewieć. Wypraktykowane na 4 autach z zerami na masce.
Ogółem na grupach fb o A4 sporo tekstów można znaleźć, że B6 to jedna z najlepszych modeli A4. Te przyciski czy gumy to kwestia oszczędzania całej grupy VAG co można bardzo dobrze zaobserwować w innych markach i ich modelach.