25/05/2019, 06:09 PM
Witam, w ostatnim czasie stałem się szczęśliwym posiadaczem samochodu BMW E46 w nadwoziu sedan i konfiguracji Individual o pięknym i niezwykle rzadkim kolorze "ESTORILBLAU" Auto przyprowadziłem wczoraj(24.05) z okolic Łodzi. Jestem trzecim właścicielem pojazdu, wcześniej użytkowany był również przez osobę prywatną, a same auto zostało rok temu sprowadzone z Niemiec też od osoby prywatnej
Jeżeli chodzi o BMW to jest to wersja przedliftowa z 1999 roku z silnikiem o pojemności 2,5 litro i mocy 170 koni podkręcona do ok. 190 koni. Przebieg pojazdu to 255 000 km potwierdzony do końca książką serwisową. Z wyposażenia to posiada ono automatyczną skrzynię biegów z możliwością ręcznego przerzucania biegów, składane tylne siedzenia, podłokietniki z tyłu oraz z przodu, podgrzewane przednie fotele, pół skóry, tempomat, kierownicę multifunkcyjną, niefabryczne radio w postaci tabletu 9 cali, światła przeciwmgłowe, xenony, czujniki parkowania, podgrzewane i elektrycznie sterowane lusterka BMW ma również zamontowaną instalację gazową z wysokiej półki jest ona ładnie zamontowana pod maską, a wlew ładnie umieszczony obok wlewu paliwa Dzięki temu za 100zł przyjechałem z Łodzi i pojeździłem jeszcze po swoim mieście
W aucie dużo rzeczy zostało poprzerabianych przez poprzedniego właściciela, jednak wszystko zrobione jest z umiarem i cały czas auto posiada dużo rzeczy seryjnych co mnie cieszy Z przeróbek jakie zostały w nim zastosowane to przyciemnienie lamp i kierunkowskazów, zawieszenie M-Pakiet twardsze od seryjnego jednak dla mnie w sam raz, tylne lampy ledowe, podwozie zostało także zakonserwowane antykorozyjnie i wcześniej wspominana zmiana fabrycznego radia na tablet z wieloma funkcjami oraz zrobiony końcowy przelot nadający basowy dźwięk silnika M52 Jako, że od zawsze jestem zakochany w BMW sam planuję parę rzeczy poprzerabiać jednak tak aby pozostać cały czas jak najbliżej serii Zdążyłem już przykleić grupową wlepe na szybie, więc coś z mojej strony zostało już dodane
Parę zdjątek autka
Jedyne rzeczy jakie w najbliższym czasie będę musiał zrobić to przerejestrować auto, wymienić odmę, czujnik poziomu oleju oraz planuję usunąć ew. ogniska rdzy gdyż zaczynają się owe pojawiać w postaci dwóch małych purchelków na tylnym lewym nadkolu jednak auto ma już 20 lat więc nie ma co się dziwić, że owe rzeczy się dzieją O dalszych postępach przy aucie będę informował w tym temacie na bieżąco