eTrucks.pl • Od 17 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: Zakraplanie się farbą i pędzlem z TruckerArus'em
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam

Założyłem tutaj temat aby pokazywać swoje wypociny które stworze samemu w ramach odskoczni od ciągłej jazdy i katowania kilometrów :E

Na dzień dobry wlatuje zestaw jakiegoś dziada z Zamojszczyny, pół wieczora nie poszło na marne.
Zanim to powstało to Aruś musiał nakupować trochę farby i pędzelków, litry alkoholu i na dodatek tonę plandeki co by wystarczyło nawet na rok tworzenia tego tworu, o tak to jakoś to szło i tak powstało malowanie :E

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Na początek stawiam pierwsze kroczki więc od razu mówię że nie jestem profesjonalistą, Komentować Big Grin
Taki skin na początek to jest full wypas Tongue
Ładnie to wygląda Big Grin planujesz je wydawać czy nie? Smile
(29/07/2019 07:03 AM)Kurdianeł napisał(a): [ -> ]Ładnie to wygląda Big Grin planujesz je wydawać czy nie? Smile

Jeśli mówimy szczerze. Nie, nie zamierzam niczego wydawać i nie chce aby to latało po różnych zakątkach. Mogą jedynie oglądać moje wypociny na flickru.

Ajgol3

Ładne prace, czekam na coś większego :E
Witam

Dawno mnie nie było, kolejne malowanie mojej roboty nie poszły w marne, dobranie siatek kończyło się fiaskiem aż do momentu gdy znalazłem ten właściwy, w ruch poszły pędzelki i tona farby oraz naklejek wszelkiej maści.
Gdybym dalej malował i zakraplał się w Photofiltre 7 to zatrzymałbym się w rozwoju. Przesiadka na GIMP 2.10 była dobrym pomysłem :E

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Nie no kolego sztosik zestaw Ok czekam na więcej fotek Smile
(18/08/2019 05:35 PM)_Y0ogi_ napisał(a): [ -> ]Nie no kolego sztosik zestaw Ok czekam na więcej fotek Smile