eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: Czy moc ciężarówek w ETS 2 jest prawidłowo oddana?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Michał jasne, że masz 100% racji, ale np można by na pewno, nieco inaczej zorganizować system uszkodzeń, tzn przede wszystkim wydzielić uszkodzenia poszczególnych podzespołów. Uszkodzona skrzynia, to skrzynia nie wrzucająca biegu, wyrzucająca, bądź jego kompletny brak. Uszkodzenia silnika bądź skrzyni np, mogły by wynikać ze sposobu jazdy, a nie z uderzeń w większości. Mi właśnie brakuje takich detali. Jednak zdaję sobie sprawę z tego, że SCS rozdrabniać na drobne się nie zamierza.
Z tymi symulatorami rajdów Michale nie do końca się z Tobą zgodzę.Ostatnio dużo gram w RBR (fani symulatorów wiedzą o czym pisze) i Rfactor 1 (co prawda jest to jeden z najlepszych symulatorów na PC) i przez wiele godzin w rfactor naprawdę w prawdziwym aucie czuje się jakoś pewniej, ale jest to gra która oferuje mnóstwo możliwości ale spokojnie nie zamierzam szaleć i sprawdzać jak gra oddaje rzeczywistość Smile Ot tak moje spostrzeżenie :E
Pozdrawiam Smile
Olexon a na moje właśnie to jest złudzenie, że czujesz się pewniej (i na tym można się czasem przejechać jak się nie zachowa zdrowego rozsądku:E) ponieważ na prowadzenie auta składa się zbyt wiele czynników aby szło to odwzorować idealnie w jakiejkolwiek grze (nawet dwa identyczne auta są wbrew pozorom różne - oczywiście jeśli chodzi o nowe to te różnice są w sumie niezauważalne dla zwykłego użytkownika ale jednak są).
(27/10/2019 03:04 PM)Michal_Z_gno napisał(a): [ -> ]Co do fizyki to aby to rzeczywiście w miarę dobrze oddać (bo idealnie się nie da) należałoby ją wydzielić dla każdej marki ciężarówki oraz wersji (kabinowej, podwoziowej itp.) na osobny plik ponieważ każde auto zachowuję się troszkę inaczej w realu.
W grze jest to uproszczone do niezbędnego minimum czyli mamy takie bardzo uśrednione zachowanie auta na drodze. Druga rzecz to też nie jest symulator pełną gębą (bo takiego prawdziwego symulatora nie da się wpakować w domowego PCta) a jedynie gra symulacyjna (udająca symulator w celach wyłącznie rozrywkowych) więc też nie ma co oczekiwać za wiele jeśli chodzi o zachowanie auta na drodze i doszukiwać się jakiś wielkich podobieństw do reala.

Czyli ogólnie porównując jazdę prawdziwą ciężarówką (miałem okazję taką jeździć) a grę to niestety ale jest to zupełnie inna bajka i raczej nie wiele da się już więcej wyciągnąć z ETS-a aby było realniej (można coś tam niby pogrzebać w plikach ale raczej cudów za wielkich się nie osiągnie).
Podsumowując nawet jak ktoś zrobi w ETSie miliony kilometrów to i tak wsiadając do prawdziwego trucka będzie zielony jak trawa na wiosnę :E
Nie ma co zwyczajnie na siłę szukać wielkich odniesień do realnej jazdy bo tego się w grach nie znajdzie Tongue


Ps. To jest podobnie jak z tymi młodymi gniewnymi co nagrali się w te wspaniałe i światowej klasy "symulatory" rajdów na PCta i przy próbie przeniesienia tam nabytych "umiejętności" do reala kończą zwykle w pierwszym lepszym rowie lub na drzewie :E

Trochę tak, ale z wszystkim się nie zgodzę. Dużo z kursantów co dopiero zdali prawo jazdy ma problem z podjechaniem pod rampe, i pod tym względem ets akurat jest pomocny bo możecie zobaczyć jak się naczepa łamie i zachowuje. Więc jakieś profity z grania w późniejszym etapie są.
Stron: 1 2
Przekierowanie