Michał jasne, że masz 100% racji, ale np można by na pewno, nieco inaczej zorganizować system uszkodzeń, tzn przede wszystkim wydzielić uszkodzenia poszczególnych podzespołów. Uszkodzona skrzynia, to skrzynia nie wrzucająca biegu, wyrzucająca, bądź jego kompletny brak. Uszkodzenia silnika bądź skrzyni np, mogły by wynikać ze sposobu jazdy, a nie z uderzeń w większości. Mi właśnie brakuje takich detali. Jednak zdaję sobie sprawę z tego, że SCS rozdrabniać na drobne się nie zamierza.
Z tymi symulatorami rajdów Michale nie do końca się z Tobą zgodzę.Ostatnio dużo gram w RBR (fani symulatorów wiedzą o czym pisze) i Rfactor 1 (co prawda jest to jeden z najlepszych symulatorów na PC) i przez wiele godzin w rfactor naprawdę w prawdziwym aucie czuje się jakoś pewniej, ale jest to gra która oferuje mnóstwo możliwości ale spokojnie nie zamierzam szaleć i sprawdzać jak gra oddaje rzeczywistość
Ot tak moje spostrzeżenie
Pozdrawiam
Olexon a na moje właśnie to jest złudzenie, że czujesz się pewniej (i na tym można się czasem przejechać jak się nie zachowa zdrowego rozsądku
) ponieważ na prowadzenie auta składa się zbyt wiele czynników aby szło to odwzorować idealnie w jakiejkolwiek grze (nawet dwa identyczne auta są wbrew pozorom różne - oczywiście jeśli chodzi o nowe to te różnice są w sumie niezauważalne dla zwykłego użytkownika ale jednak są).