13/07/2020, 04:38 AM
16/07/2020, 03:56 PM
16/07/2020, 10:09 PM
Moje pierwsze wrażenia? Jak na chyba najmniejszy dodatek mapowy w historii SCSu, to wart swojej ceny Za trasę do Salmon dałbym nawet z dychę więcej i nie czułbym, że przepłacam. Chyba póki co najlepsze DLC. Gdzie w ETSie takie krajobrazy?.. Genialna robota. Narazie najlepszy dodatek SCSu ze wszystkich. Najmniejszy a najlepszy. ATS jeszcze bardziej uciekł ETSowi. Jak tak wyglada Idaho, to jakie będzie Colorado?
17/07/2020, 08:09 PM
Za 27,99 zł w pakiecie po zniżkach ujdzie.
A tak już bardziej serio. Z dodatku na dodatek USA staje się treściwsze. Co prawda teren do przejechania za jednym posiedzeniem, ale z DLC na DLC jest tylko lepiej. Fajnie, że dają takie pakiety, w którym kupiłem Idaho za te niecałe 28 zł. Całe USA i tak swoje będzie kosztowało.
A tak już bardziej serio. Z dodatku na dodatek USA staje się treściwsze. Co prawda teren do przejechania za jednym posiedzeniem, ale z DLC na DLC jest tylko lepiej. Fajnie, że dają takie pakiety, w którym kupiłem Idaho za te niecałe 28 zł. Całe USA i tak swoje będzie kosztowało.
17/07/2020, 08:30 PM
Jest jeden faktyczny minus (nie wiem na ile kto to uważa za minus, ale ja tak) - delikatnie w Idaho widać, może nie tam mocno, jak w RttBS, ale poszło to w tę stronę, że komuś w SCSie spodobało się robić więcej wiosek, niż potrzeba i wrzucać ograniczenia prędkości do 35-45 zanim się zdążysz rozczulać choćby do tego 55-60 mph. W Rumunii i Bułgarii to bardzo przeszkadza. Jeszcze w Oregonie, Waszyngtonie i Utah było jak dla mnie optymalnie, ale Idaho po zjeździe z interstejtu trąci trochę tą niefajną nową tendencją. Trochę strach o Kolorado...
17/07/2020, 09:30 PM
(17/07/2020 08:30 PM)jarson napisał(a): [ -> ]Jest jeden faktyczny minus (nie wiem na ile kto to uważa za minus, ale ja tak) - delikatnie w Idaho widać, może nie tam mocno, jak w RttBS, ale poszło to w tę stronę, że komuś w SCSie spodobało się robić więcej wiosek, niż potrzeba i wrzucać ograniczenia prędkości do 35-45 zanim się zdążysz rozczulać choćby do tego 55-60 mph. W Rumunii i Bułgarii to bardzo przeszkadza. Jeszcze w Oregonie, Waszyngtonie i Utah było jak dla mnie optymalnie, ale Idaho po zjeździe z interstejtu trąci trochę tą niefajną nową tendencją. Trochę strach o Kolorado...
Może to jest po prostu prawidłowe odwzorowanie rzeczywistości? Ja osobiście byłem w Rumunii dwa razy i tam faktycznie główne krajówki idą przez takie normalne wsie w których również są ograniczenia prędkości typu 50kmh.
18/07/2020, 01:03 AM
(17/07/2020 09:30 PM)Helmuuteq76 napisał(a): [ -> ]Ja nie byłem, więc lepiej polegać na Twoim doświadczeniu. Ale czy nie jest tak, że masz wioskę i ograniczenie, potem ewentualnie drugą, a potem kawałek drogi przez pola lub las i znowu wieś? Czy praktycznie jedna za drugą, zabudowany za zabudowanym, tak jak to naciukali w RttBS?(17/07/2020 08:30 PM)jarson napisał(a): [ -> ]Jest jeden faktyczny minus (nie wiem na ile kto to uważa za minus, ale ja tak) - delikatnie w Idaho widać, może nie tam mocno, jak w RttBS, ale poszło to w tę stronę, że komuś w SCSie spodobało się robić więcej wiosek, niż potrzeba i wrzucać ograniczenia prędkości do 35-45 zanim się zdążysz rozczulać choćby do tego 55-60 mph. W Rumunii i Bułgarii to bardzo przeszkadza. Jeszcze w Oregonie, Waszyngtonie i Utah było jak dla mnie optymalnie, ale Idaho po zjeździe z interstejtu trąci trochę tą niefajną nową tendencją. Trochę strach o Kolorado...
Może to jest po prostu prawidłowe odwzorowanie rzeczywistości? Ja osobiście byłem w Rumunii dwa razy i tam faktycznie główne krajówki idą przez takie normalne wsie w których również są ograniczenia prędkości typu 50kmh.
18/07/2020, 12:11 PM
(18/07/2020 01:03 AM)jarson napisał(a): [ -> ](17/07/2020 09:30 PM)Helmuuteq76 napisał(a): [ -> ]Ja nie byłem, więc lepiej polegać na Twoim doświadczeniu. Ale czy nie jest tak, że masz wioskę i ograniczenie, potem ewentualnie drugą, a potem kawałek drogi przez pola lub las i znowu wieś? Czy praktycznie jedna za drugą, zabudowany za zabudowanym, tak jak to naciukali w RttBS?(17/07/2020 08:30 PM)jarson napisał(a): [ -> ]Jest jeden faktyczny minus (nie wiem na ile kto to uważa za minus, ale ja tak) - delikatnie w Idaho widać, może nie tam mocno, jak w RttBS, ale poszło to w tę stronę, że komuś w SCSie spodobało się robić więcej wiosek, niż potrzeba i wrzucać ograniczenia prędkości do 35-45 zanim się zdążysz rozczulać choćby do tego 55-60 mph. W Rumunii i Bułgarii to bardzo przeszkadza. Jeszcze w Oregonie, Waszyngtonie i Utah było jak dla mnie optymalnie, ale Idaho po zjeździe z interstejtu trąci trochę tą niefajną nową tendencją. Trochę strach o Kolorado...
Może to jest po prostu prawidłowe odwzorowanie rzeczywistości? Ja osobiście byłem w Rumunii dwa razy i tam faktycznie główne krajówki idą przez takie normalne wsie w których również są ograniczenia prędkości typu 50kmh.
W sumie to jest różnie. Są odcinki dróg gdzie praktycznie co chwilę są wsie i ciągle ograniczenia prędkości 50kmh, przez co czujesz się jakbyś wieczność jechał przez jedną długą wieś (zobacz streetview drogi E79 z Oradea w kierunku Deva), a są i odcinki dróg przez pola, chociaż tych pierwszych naprawdę jest dużo w Rumunii, znacznie więcej niż w Polsce.
Myślę, że w RttBS mimo wszystko też tak zrobili bo tu jednak ich też trochę skala mapy ograniczyła, przez co może się wydawać że dróg przez pola praktycznie nie ma.
18/07/2020, 01:05 PM
Idaho jest małe w ATS, te ciągłe ograniczenia mają na celu wydłużenia czasu jazdy i tyle
18/07/2020, 01:11 PM
Przez to już więcej dlc do ats w tym roku nie kupuje, skoro w dwie godziny do można oblecieć, są mapmakerzy, którzy sami za darmo robią lepszą robotę.