25/03/2020, 09:16 AM
Stron: 1 2
25/03/2020, 09:45 AM
Oczywiście że można.
26/03/2020, 07:43 PM
(25/03/2020 09:45 AM)Tytusik86 napisał(a): [ -> ]Oczywiście że można.
W jaki sposób jest jakiś poradnik jakiś program ?
26/03/2020, 08:03 PM
Zmodeler lub podobny program, notatnik i trochę umiejętności.
26/03/2020, 10:59 PM
27/03/2020, 10:06 AM
(26/03/2020 10:59 PM)Tytusik86 napisał(a): [ -> ](26/03/2020 07:43 PM)byali02 napisał(a): [ -> ](25/03/2020 09:45 AM)Tytusik86 napisał(a): [ -> ]Oczywiście że można.
W jaki sposób jest jakiś poradnik jakiś program ?
Jeśli nie robisz nic w zmodzie, to raczej jest to nie wykonalne, trzeba miec opanowane podstawy na wyzszym poziomie
no niestety moze autor kiedys zrobi do nowej wersji
27/03/2020, 10:48 AM
(27/03/2020 10:06 AM)byali02 napisał(a): [ -> ](26/03/2020 10:59 PM)Tytusik86 napisał(a): [ -> ](26/03/2020 07:43 PM)byali02 napisał(a): [ -> ](25/03/2020 09:45 AM)Tytusik86 napisał(a): [ -> ]Oczywiście że można.
W jaki sposób jest jakiś poradnik jakiś program ?
Jeśli nie robisz nic w zmodzie, to raczej jest to nie wykonalne, trzeba miec opanowane podstawy na wyzszym poziomie
no niestety moze autor kiedys zrobi do nowej wersji
Nie sądze
27/03/2020, 11:50 AM
Co wy piszecie za głupoty, że przy aktualizacji z 1.35.x do 1.36.x trzeba zmoda
Przecież w takim przypadku wystarczy edytować kilka defów i po sprawie
Przecież w takim przypadku wystarczy edytować kilka defów i po sprawie
27/03/2020, 06:46 PM
(27/03/2020 11:50 AM)Michal_Z_gno napisał(a): [ -> ]Co wy piszecie za głupoty, że przy aktualizacji z 1.35.x do 1.36.x trzeba zmoda
Przecież w takim przypadku wystarczy edytować kilka defów i po sprawie
coś możesz podpowiedzieć ,jakie dokladnie i co w nich zmienic ? Wydaje sie łatwiejsze niz zmod
27/03/2020, 08:18 PM
A mod jest widoczny w menagerze modyfikacji
Jeśli nie to musisz na początek edytować notatnikiem plik manifest.sii
Plik znajdziesz w głównym folderze archiwum .scs z modem (otwierasz winrarem lub 7zipem).
Następnie w tym pliku manifest.sii szukasz linijki:
compatible_versions[]: "1.35.*" # Mod is compatible with 1.35.X..
I zmieniasz ją na:
compatible_versions[]: "1.36.*" # Mod is compatible with 1.36.X..
Zapisujesz plik i podmieniasz go z tym z moda i już mod będzie widoczny w menagerze modyfikacji.
Jak już odpalisz grę z tym autem to sprawdź czy nie wywala do pulpitu a jak wywali to dodaj na forum game.log (jest w moje dokumenty/euro truck simulator 2/) i będziemy myśleć dalej co trzeba w modzie zaktualizować.
Oczywiście przed każdym grzebaniem w modzie dobrze sobie zrobić jego kopię aby w razie jak się coś powali można było wrócić do punktu wyjścia
Ps. I napisz też dokładnie jakie to auto bo to coś tam ułatwi.
Jeśli nie to musisz na początek edytować notatnikiem plik manifest.sii
Plik znajdziesz w głównym folderze archiwum .scs z modem (otwierasz winrarem lub 7zipem).
Następnie w tym pliku manifest.sii szukasz linijki:
compatible_versions[]: "1.35.*" # Mod is compatible with 1.35.X..
I zmieniasz ją na:
compatible_versions[]: "1.36.*" # Mod is compatible with 1.36.X..
Zapisujesz plik i podmieniasz go z tym z moda i już mod będzie widoczny w menagerze modyfikacji.
Jak już odpalisz grę z tym autem to sprawdź czy nie wywala do pulpitu a jak wywali to dodaj na forum game.log (jest w moje dokumenty/euro truck simulator 2/) i będziemy myśleć dalej co trzeba w modzie zaktualizować.
Oczywiście przed każdym grzebaniem w modzie dobrze sobie zrobić jego kopię aby w razie jak się coś powali można było wrócić do punktu wyjścia
Ps. I napisz też dokładnie jakie to auto bo to coś tam ułatwi.
Stron: 1 2