eTrucks.pl • Od 17 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: Witam i pozdrawiam
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam,
Mam na imię Piotr i pochodzę z Ropczyc na Podkarpaciu.
Przez lata grałem w symulatory, tworząc swoje modyfikacje, głównie ciężarówek i naczep. Jednak w 2014 roku ze względu na coraz mniejszą ilość czasu (matura, życie towarzyskie) postanowiłem zrobić sobie z tym przerwę.
Od 2015 sporadycznie gram w Farming Simulator 15, a od jesieni 2018 roku rozpocząłem przygodę z American Truck Simulator, natomiast od lata 2019 roku z Euro Truck Simulator 2.
Obecnie mam 23 lata i jestem na 5 roku Mechaniki i Budowy Maszyn na Politechnice Rzeszowskiej.
Wstawiam zdjęcia pojazdów, którymi lata temu jeździłem w Haulinie i German Truck Simulator.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Ciężarówki, maszyny rolnicze, budowlane i wszelkiego rodzaju maszyny to moja pasja Big Grin. Do dziś, jeśli tylko mam czas i trafi się jakaś jednodniowa trasa po kraju to wsiadam Big Grin.

Pozdrawiam wszystkich i życzę wszystkiego dobrego Big Grin
Również pozdrawiam Big Grin Jak dotąd najlepiej napisany wątek powitalny jaki widziałem na tym forum.
(01/04/2020 07:05 PM)Wtubel napisał(a): [ -> ]Również pozdrawiam Big Grin Jak dotąd najlepiej napisany wątek powitalny jaki widziałem na tym forum.

Dziękuję Big Grin staram się to zrobić jak przystało po tylu latach Big Grin
Witam serdecznie i pozdrawiamSmile
Witamy serdecznie na forum.
Witamy wśród Nas Smile
Witaj kolego ! Mam nadzieję że się u nas będziesz dobrze bawił Tongue
Dziękuję za miłe przyjęcie Big Grin. Myślę, że na pewno będę się tutaj dobrze bawił Big Grin
Witam na forum Smile
(01/04/2020 09:40 PM)michalz napisał(a): [ -> ]Witam na forum Smile
Witam Big Grin, widzę że kolega jest z Czech Big Grin.