15/05/2020, 08:57 PM
Witajcie
TUTAJ BĘDĘ WSTAWIAŁ ZDJĘCIĄ Z RÓŻNYCH SPEDYCJI ORAZ KRÓTKIE RELACJĘ Z NIMI ZWIĄZANE.
KOMENTUJCIE, TO W DALSZYM CIĄGU Z CHĘCIĄ BĘDĘ SIĘ ROZWIJAŁ.
Niedawno zakupiłem nową naczepę oraz garaż w Zaragoza (Hiszpania).
Pomyślałem że najlepiej do tego dalekiego przejazdu bo aż po Rosję, będzie się nadawać 620 konny MAN TGA pod V6.
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony tą naczepą gabarytową.
Ta wersja naczepy firmy Wielton, ma 4 osie skrętne (tj. wszystkie), dlatego jeszcze łatwiej jest nią jechać niż zwykłą 3 osiową naczepą z jedną osią skretną.
Oby fotki się podobały.
Przede mną jeszcze połowa drogi.
TUTAJ BĘDĘ WSTAWIAŁ ZDJĘCIĄ Z RÓŻNYCH SPEDYCJI ORAZ KRÓTKIE RELACJĘ Z NIMI ZWIĄZANE.
KOMENTUJCIE, TO W DALSZYM CIĄGU Z CHĘCIĄ BĘDĘ SIĘ ROZWIJAŁ.
Niedawno zakupiłem nową naczepę oraz garaż w Zaragoza (Hiszpania).
Pomyślałem że najlepiej do tego dalekiego przejazdu bo aż po Rosję, będzie się nadawać 620 konny MAN TGA pod V6.
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony tą naczepą gabarytową.
Ta wersja naczepy firmy Wielton, ma 4 osie skrętne (tj. wszystkie), dlatego jeszcze łatwiej jest nią jechać niż zwykłą 3 osiową naczepą z jedną osią skretną.
Oby fotki się podobały.
Przede mną jeszcze połowa drogi.