eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: Ustawienia graficzne Euro Truck Simulator 2.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam. Czy na wysokich ustawieniach gry Euro Truck Simulator 2 pójdzie mi na laptopie o tych specyfikacjach? Chodzi mi czy laptop się nie przegrzeje, zepsuje itp.
Specyfikacja (od razu mówię że nie znam się na tych wszystkich informatycznych terminach):
Procesor: Inter® Core ™ i3-7020U Cpu @ 2.30 GHz 2.30 GHz
Zainstalowania pamięć (RAM): 4,00 GB (dostępne: 3,89 GB)
Typ systemu: 64-bitowy system operacyjny, procesor x64
W razie problemów pomogę jeśli chodzi o mój system operacyjny.
Wiem, może nie powinienem wstawiać takiego posta, ale zadałem takie pytanie ale nikt mi nie odpowiedział.
A jaka karta graficzna i mody?
(04/06/2020 08:05 AM)PLAYER napisał(a): [ -> ]A jaka karta graficzna i mody?

kartę to można gdzieś sprawdzić w ustawieniach lub panelu sterowania?
Mody (jeśli chodzi o aktywne to):
ProMods 2.46, ProMods Trailer & Company Pack, RJL Scania R & Streamline, Renault T Addons v2.1, Renault T Krone&Sch trailer skin pack, Realistic Rain 3.4.2, Realistic Brutal Weather v5.0 by Kass, Route_Advisor_09.12.2019.scs, SISL's Mega Pack, Bus Traffic Pack by Jazzycat v.8.7.
Jeśli chcesz sprawdzić kartę graficzną to pobierz jakiś program sprawdzający całą specyfikację komputera, np. CPU-Z.
Ogólnie jak chcesz jeździć na przyzwoitych ustawieniach graficznych, to jednak 8gb ramu przydałoby się, bo wbrew pozorom ram też ma jakieś tam znaczenie, bo np. ostatnio porównywałem granie przy 4 gb i 16 gb ramu i czuć było różnicę w fps Tongue.
Albo aplikacja speccy i tam sprawdź kartę graficzną, polecam tą apkę.
(04/06/2020 10:38 AM)Helmuuteq76 napisał(a): [ -> ]Jeśli chcesz sprawdzić kartę graficzną to pobierz jakiś program sprawdzający całą specyfikację komputera, np. CPU-Z.