Map edytor uruchamia sie normalnie , ale gdy chce edytowac mape ameryki (-edit america) to mapa sie laduje ale przy ladowaniu sie pliku precaching model prefab wyskakuje blad : "failed to load map file"
Prosze o pomoc
Domyślna mapa w ATSie kryje się pod nazwą usa.mbd, a nie america.mbd. Edytor nie da rady wczytać mapy, która nie istnieje.
(15/07/2020 03:06 PM)UberMobiljusz (Mobilek) napisał(a): [ -> ]Domyślna mapa w ATSie kryje się pod nazwą usa.mbd, a nie america.mbd. Edytor nie da rady wczytać mapy, która nie istnieje.
Dzięki nie jestem pro graczem i nie posiadam dużej wiedzy na ten temat. Jeszcze raz dzięki
(15/07/2020 03:06 PM)UberMobiljusz (Mobilek) napisał(a): [ -> ]Domyślna mapa w ATSie kryje się pod nazwą usa.mbd, a nie america.mbd. Edytor nie da rady wczytać mapy, która nie istnieje.
Jednak nie działa
Nie to miało wpływ na działanie
Masz jakieś mody w folderze "mod" podczas uruchamiania Edytora? Być może coś się ze sobą gryzie. Spróbuj je tymczasowo gdzieś przenieść, tak aby folder "mod" był pusty. Modyfikacje z Warsztatu Steama również najlepiej na początku dezaktywować na czas pracy w Edytorze. Później, jak się nabierze wprawy, to można je spokojnie po jednym dodawać i obserwować jak się zachowują.
Do tego, jeśli nie masz, to utwórz sobie w folderze z grą nowy folder "base_map" (Jeśli masz już zwykły folder "base", to zmień jego nazwę na "base_map", a jeśli nie będziesz go mieć wcale, to go po prostu utwórz.), a w nim dodatkowo jeszcze jeden folder o nazwie "map". Tam będą zapisywały się pliki Twojej mapy.
To są podstawy, które zakładam, że wziąłeś już wcześniej pod uwagę, ale zawsze można o czymś zapomnieć. Jeśli zrobiłeś wszystko z powyższych, a mapa dalej się nie wczytuje, to podaj log. Spróbujemy coś poczarować.
Na koniec jeszcze raz upewnij się, czy przy uruchamianiu na pewno wpisujesz dokładnie "-edit usa", ponieważ w tym przypadku precyzja podczas wpisywania odpowiedniej nazwy to kluczowa rzecz, z udziałem której najczęściej pojawiają się pomyłki skutkujące niemożnością odpalenia danej mapy w Edytorze.
(15/07/2020 09:14 PM)UberMobiljusz (Mobilek) napisał(a): [ -> ]Masz jakieś mody w folderze "mod" podczas uruchamiania Edytora? Być może coś się ze sobą gryzie. Spróbuj je tymczasowo gdzieś przenieść, tak aby folder "mod" był pusty. Modyfikacje z Warsztatu Steama również najlepiej na początku dezaktywować na czas pracy w Edytorze. Później, jak się nabierze wprawy, to można je spokojnie po jednym dodawać i obserwować jak się zachowują.
Do tego, jeśli nie masz, to utwórz sobie w folderze z grą nowy folder "base_map" (Jeśli masz już zwykły folder "base", to zmień jego nazwę na "base_map", a jeśli nie będziesz go mieć wcale, to go po prostu utwórz.), a w nim dodatkowo jeszcze jeden folder o nazwie "map". Tam będą zapisywały się pliki Twojej mapy.
To są podstawy, które zakładam, że wziąłeś już wcześniej pod uwagę, ale zawsze można o czymś zapomnieć. Jeśli zrobiłeś wszystko z powyższych, a mapa dalej się nie wczytuje, to podaj log. Spróbujemy coś poczarować.
Na koniec jeszcze raz upewnij się, czy przy uruchamianiu na pewno wpisujesz dokładnie "-edit usa", ponieważ w tym przypadku precyzja podczas wpisywania odpowiedniej nazwy to kluczowa rzecz, z udziałem której najczęściej pojawiają się pomyłki skutkujące niemożnością odpalenia danej mapy w Edytorze.
Działa lecz mam tym razem taki komunikat:
Found 4 items
I cztery przedmioty z errorem ivalid Item!
Nie reaguje na zadne polecenia a mapa nie chce się wczytać
Zamknij okno z tym komunikatem. Wyskakuje ono prawie zawsze i wystarczy je zamknąć.
Na domyślnej mapie też są błędy, tak jak na każdej innej, a ten komunikat jedynie o nich informuje.