20/07/2020, 06:32 PM
Witam wszystkich, tak wiec postanowiłem napisać poradnik na temat Importu/Exportu oraz modyfikacji ciężarówki czy tez naczepy etc. do ETS2/ATS. W kolejnych edycjach nagram wideo które mam nadzieje pomoże w zrozumieniu moich wypocin.
Chciałem na początku zaznaczyć iż poradnik zostaje zrobiony tylko dla i jest własnością eTrucks.pl dlatego zakazuje się kopiowania i umieszczanie zawartych prze zemnie informacji na inne fora bądź portale bez zgody eTrucks.pl.
Dodatkowe programy
DXT Bmp Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Irfanview Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Jak wiecie jest kilka możliwości modyfikacji modeli dla naszych simow od SCSu, od Blendera po 3Ds maxa, do gier serii SCSu używam, zawsze używałem Zmodelera i to własnie ten program zostanie bohaterem serii.
krok 1
Najważniejsza częścią jest utrzymanie porządku naszych plików czy programów dlatego krokiem numer jeden jest stworzenie (w dowolnym miejscu, ale zachęcam do zastosowania moich instrukcji zęby się nie pogubić) folderu na swoim pulpicie który nazwiemy "ETS2 MODS"
Następnie tworzymy pod foldery "BASE SCS" ''DONE'' ''SOURCE'' ''TEXTURES'' ''ZMODELER''
Teraz, wchodzimy do głównego folderu gry i kopiujemy wszystkie zaznaczone pliki (dlc jest opcjonalne)
Wklejamy powyższe pliki do naszego wcześniej stworzonego pod folderu "BASE SCS"
krok 2
Wchodzimy na poniższa stronę i ścigamy scs_extractor
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Następnie rozpakowujemy "scs_extractor" do naszego pod folderu "BASE SCS"
krok 3
Pobranie oraz zarejestrowanie licencji Zmodeler 3 który można pobrać w poniższym linku:
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Tutaj nie będę się zbytnio rozpisywał aczkolwiek jeśli ktoś ma jakiś problem to proszę napisać pod tym postem a odpowiem i ponownie opisze krok 3.
Po pobraniu programu wypakowujemy go w naszym pod folderze ''ZMODELER"
Chciałem na początku zaznaczyć iż poradnik zostaje zrobiony tylko dla i jest własnością eTrucks.pl dlatego zakazuje się kopiowania i umieszczanie zawartych prze zemnie informacji na inne fora bądź portale bez zgody eTrucks.pl.
Dodatkowe programy
DXT Bmp Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Irfanview Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
PORADNIK ver 1.0
Część 1 - Przygotowanie
Jak wiecie jest kilka możliwości modyfikacji modeli dla naszych simow od SCSu, od Blendera po 3Ds maxa, do gier serii SCSu używam, zawsze używałem Zmodelera i to własnie ten program zostanie bohaterem serii.
krok 1
Najważniejsza częścią jest utrzymanie porządku naszych plików czy programów dlatego krokiem numer jeden jest stworzenie (w dowolnym miejscu, ale zachęcam do zastosowania moich instrukcji zęby się nie pogubić) folderu na swoim pulpicie który nazwiemy "ETS2 MODS"
Następnie tworzymy pod foldery "BASE SCS" ''DONE'' ''SOURCE'' ''TEXTURES'' ''ZMODELER''
BASE SCS - Folder w którym wypakujemy oryginalne archiwa SCSu
DONE - Folder w którym będziemy pracować nad naszymi modelami
SOURCE - Folder z którego będziemy używać dodatkowych modyfikacji wykorzystywanych w folderze DONE
TEXTURES - Folder w którym będziemy trzymać dodatkowe pliki obrazów (Tekstur)
"ZMODELER" - Folder głównego programu
DONE - Folder w którym będziemy pracować nad naszymi modelami
SOURCE - Folder z którego będziemy używać dodatkowych modyfikacji wykorzystywanych w folderze DONE
TEXTURES - Folder w którym będziemy trzymać dodatkowe pliki obrazów (Tekstur)
"ZMODELER" - Folder głównego programu
Teraz, wchodzimy do głównego folderu gry i kopiujemy wszystkie zaznaczone pliki (dlc jest opcjonalne)
"BASE" "BASE_CFG" "CORE" "DEF" "DLC_x" "EFFECT" "LOCALE"
Wklejamy powyższe pliki do naszego wcześniej stworzonego pod folderu "BASE SCS"
krok 2
Wchodzimy na poniższa stronę i ścigamy scs_extractor
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Następnie rozpakowujemy "scs_extractor" do naszego pod folderu "BASE SCS"
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Dzięki programowi scs_extractor jesteśmy w stanie wypakować archiwa a robimy to poprzez "drag and drop" przeciągniecie i upuszczenie archiwa do programu scs_extractor.
[align=center]
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Dzięki programowi scs_extractor jesteśmy w stanie wypakować archiwa a robimy to poprzez "drag and drop" przeciągniecie i upuszczenie archiwa do programu scs_extractor.
[align=center]
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Kontynuujemy te metodę dla reszty archiw aby otrzymać poniższy efekt *już po rozpakowaniu i usunięciu archiw SCSu*
[align=center]Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Kontynuujemy te metodę dla reszty archiw aby otrzymać poniższy efekt *już po rozpakowaniu i usunięciu archiw SCSu*
[align=center]Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
krok 3
Pobranie oraz zarejestrowanie licencji Zmodeler 3 który można pobrać w poniższym linku:
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Tutaj nie będę się zbytnio rozpisywał aczkolwiek jeśli ktoś ma jakiś problem to proszę napisać pod tym postem a odpowiem i ponownie opisze krok 3.
Po pobraniu programu wypakowujemy go w naszym pod folderze ''ZMODELER"
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
To koniec części pierwszej. Za kilka dni pojawi się kolejny post z częścią numer dwa a dla dokumentacji link umieszczę na dole powyższego postu.
Pozdrawiam Matekones
[align=center]CZEŚĆ DRUGA Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
To koniec części pierwszej. Za kilka dni pojawi się kolejny post z częścią numer dwa a dla dokumentacji link umieszczę na dole powyższego postu.
Pozdrawiam Matekones
[align=center]CZEŚĆ DRUGA Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.