Cześć, kupilem dzis w/w kierownice jednak jest klopot - czytajac posty inne nie tylko u mnie.
Kierownica ma 900 stopni obrotu, mimo to po 1.5 obrotu kierownica w ets kierownica obraca sie do konca co jest uciążliwe.
Mało to - nie chodzi plynnie przy malych obrotach, przy obrocie 2stopnie prawo/lewo kierownica w ETS2 przeskakuje a nie przesuwa sie plynnie, uciazliwe jest przy korygowaniu toru jazdy przy wiekszej predkosci.
Kalibrowalem ją w systemie, kalibrowalem rowniez w ETS2.
Ktos cos? Pozdrawiam
Może nie została dobrze skonfigurowana w systemie Windows? Poszukaj w internecie więcej informacji na ten temat.
Dodatkowo ta kierownica z tego co kojarzę ma chyba blokadę mechaniczną na 270 stopniach - może to jest winą Twojego problemu? Jeśli to nie ten model kierownicy, no to raczej nie to.
Spróbuj też konfigurować jeszcze raz w ETS2. Też pokaż film (lub screeny) jak to robisz, bo tak na sucho to bardzo trudno stwierdzić w czym jest problem.
Tak, ma ona przelacznik 900/270 stopni. Od strony systemu nie ma bledu, gdy kalibruje w ets skret, to pasek ktory idzie od polowy do lewej lub prawej podczas skretu dziala normalnie - czyli zapelnia sie do konca gdy kierownica osiagnie maks obrot.
(22/10/2020 02:46 PM)Shuffle napisał(a): [ -> ]Cześć, kupilem dzis w/w kierownice jednak jest klopot - czytajac posty inne nie tylko u mnie.
Kierownica ma 900 stopni obrotu, mimo to po 1.5 obrotu kierownica w ets kierownica obraca sie do konca co jest uciążliwe.
Mało to - nie chodzi plynnie przy malych obrotach, przy obrocie 2stopnie prawo/lewo kierownica w ETS2 przeskakuje a nie przesuwa sie plynnie, uciazliwe jest przy korygowaniu toru jazdy przy wiekszej predkosci.
Kalibrowalem ją w systemie, kalibrowalem rowniez w ETS2.
Ktos cos? Pozdrawiam
Cześć,
Miałem taki sam problem. Musisz wejść w ets 2 w ustawienia kontrolerów i skręcic na maxa kierownice w lewo i potem w prawo. To powinno przyrócić 900 stopni obrotu, przez co nie będzie się ona dalej obracać. U mnie to przynajmniej zadziałalo.
Dobrze jest również w ustawieniach ETS2 przesunąć lekko w prawo pasek odpowiadający za nieliniowość sterowania.