eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: [WIP] Fikcyjny Powiat Kraśnicki
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6
Nikt Cię nie zniechęca, chłopaki po prostu mówią co myślą o tym projekcie, bo mają do tego pełne prawo, wszak mamy wolność słowa. W zupełności się z nimi zgadzam, lepiej się douczyć i wydać projekt gotowy w stu procentach, a nie taki projekt, który ma pełno niedoróbek, bo wiadomo, że ludzie go oleją i nie będą się nim interesować. Przemyśl to sobie, bo sam sobie robisz krzywdę. Tongue
(28/01/2021 03:40 PM)KacperEEV napisał(a): [ -> ]Nikt Cię nie zniechęca, chłopaki po prostu mówią co myślą o tym projekcie, bo mają do tego pełne prawo, wszak mamy wolność słowa. W zupełności się z nimi zgadzam, lepiej się douczyć i wydać projekt gotowy w stu procentach, a nie taki projekt, który ma pełno niedoróbek, bo wiadomo, że ludzie go oleją i nie będą się nim interesować. Przemyśl to sobie, bo sam sobie robisz krzywdę. Tongue




Wskaż mi niedoróbki
Pozwól że ja wypiszę...

- Drzewa za blisko drogi
- Brak włączonych shoulderów w miejscach gdzie powinny być,
- Brak krawężników w miastach
- Kanciaste chodniki
- Budynki niskiej jakości blisko drogi
- Dziwnie wymalowane chodniki
- Za gęsto roślinność w niektórych miejscach, może lagować. (Zwłaszcza jeśli jest stara roślinność, zazwyczaj starsze modele są niezoptymalizowane.
- Błędy w oznakowaniu, (na jednym zdjęciu jest "Kręte zakręty najpierw w prawo" podczas gdy widać, że nie ma takiego zakrętu za znakiem. Albo dwa znaki "Droga z pierwszeństwem")
- Roślinność wrasta w budynki
- Lampy niektóre są za daleko od drogi
- Znaki w asfalcie
- Nierówny teren (widać uskoki)
- Dziury w terenie
- Niektóre lampy są ustawione daleko w terenie, bez sensu
- Ostre przejścia między teksturami (ziemia a trawa)
- Niedolegające chodniki, nagłe uskoki
- Drzewa w asfalcie
- Drzewa w teksturze chodnika
- Złe oznakowanie (barierki z lampkami, które oddzielają pasy ruchu np. podczas remontu, ale tego remontu na rozjeździe nie ma)
- Znak informujący o rondzie za daleko przed rondem
- Palmy (nie licząc ronda w Warszawie?)
- Drzewa niskiej jakości zaraz przy drodze
- Tekstura terenu ustawiona na chodnik, chodnik na zdjęciu ma z jakieś 20+m
- Źdźbła trawy wyrastają z tekstury chodnika
- Źdźbła trawy wyrastają z modelu (buildings) chodnika
- Znaki w krawężnikach
- Jakieś betonowe ścieżki na drodze
- Niektóre puste pola
- Błędy w ustawieniu oznakowania
- Niektóre budynki nie mają cienia
- Pasy na rynku w miejscu, gdzie nie mogą wjechać samochody
- Błędne oznakowanie poziome (Na jednym skrzyżowaniu są trójkąty oznaczające "Ustąp pierwszeństwa" jak i linia oznaczająca bezwarunkowe "STOP")
(28/01/2021 06:34 PM)Nicko napisał(a): [ -> ]Pozwól że ja wypiszę...

- Drzewa za blisko drogi
- Brak włączonych shoulderów w miejscach gdzie powinny być,
- Brak krawężników w miastach
- Kanciaste chodniki
- Budynki niskiej jakości blisko drogi
- Dziwnie wymalowane chodniki
- Za gęsto roślinność w niektórych miejscach, może lagować. (Zwłaszcza jeśli jest stara roślinność, zazwyczaj starsze modele są niezoptymalizowane.
- Błędy w oznakowaniu, (na jednym zdjęciu jest "Kręte zakręty najpierw w prawo" podczas gdy widać, że nie ma takiego zakrętu za znakiem. Albo dwa znaki "Droga z pierwszeństwem")
- Roślinność wrasta w budynki
- Lampy niektóre są za daleko od drogi
- Znaki w asfalcie
- Nierówny teren (widać uskoki)
- Dziury w terenie
- Niektóre lampy są ustawione daleko w terenie, bez sensu
- Ostre przejścia między teksturami (ziemia a trawa)
- Niedolegające chodniki, nagłe uskoki
- Drzewa w asfalcie
- Drzewa w teksturze chodnika
- Złe oznakowanie (barierki z lampkami, które oddzielają pasy ruchu np. podczas remontu, ale tego remontu na rozjeździe nie ma)
- Znak informujący o rondzie za daleko przed rondem
- Palmy (nie licząc ronda w Warszawie?)
- Drzewa niskiej jakości zaraz przy drodze
- Tekstura terenu ustawiona na chodnik, chodnik na zdjęciu ma z jakieś 20+m
- Źdźbła trawy wyrastają z tekstury chodnika
- Źdźbła trawy wyrastają z modelu (buildings) chodnika
- Znaki w krawężnikach
- Jakieś betonowe ścieżki na drodze
- Niektóre puste pola
- Błędy w ustawieniu oznakowania
- Niektóre budynki nie mają cienia
- Pasy na rynku w miejscu, gdzie nie mogą wjechać samochody
- Błędne oznakowanie poziome (Na jednym skrzyżowaniu są trójkąty oznaczające "Ustąp pierwszeństwa" jak i linia oznaczająca bezwarunkowe "STOP")





Ja chyba do słupa mówię, że wiele tych rzeczy nie występuje...


Kanciaste chodniki
- Budynki niskiej jakości blisko drogi
- Dziwnie wymalowane chodniki

Tych rzeczy już nie ma i większość jest usunięta tych błędów... Jak do słupa...
Tak w ogóle z ciekawości... czy ty się pytałeś Poland Rebuilding o zgodę na skopiowanie plików do siebie?
Image
(28/01/2021 07:32 PM)Nicko napisał(a): [ -> ]Tak w ogóle z ciekawości... czy ty się pytałeś Poland Rebuilding o zgodę na skopiowanie plików do siebie?
Image

Nic nie kopiowałem chyba
No jak nie, ewidentnie z Poland Rebuilding kradzione...

Image

Wszystkie prefaby PR w twoim archiwum...
Po 1-wsze jak postanowiłeś wydać tą mapkę trzeba było zaznaczyć od razu co zostało poprawione, na co zwróciłeś uwagę ijakie korekty poczyniłeś.
Fotki, które cały czas wiszą w temacie nie zachęcają zbytnio do pobierania i stąd ta krytyka - jeśli nawet jakość mapy jest teraz lepsza

Po 2-gie Tak, jak zaczniesz projekt - tak będą Ciebie postrzegać.
Twoja praca i Ty nie bedziecie traktowani z szacunkiem i poważnie jeśli twój przekaz będzie w stylu "nie chciało mi się"
Zacząłeś trochę na odwal i teraz nie dziw się że masz krytykę.

Z resztą chyba nawet nie liczyłeś na OH-y i AH-y bo pewnie widziałeś kilka innych projektów i na tyle umiesz porównać.
Fanowskie mapy są robione od nastu lat i teraz dla odbiorców nie wystarczy tylko zrobić coś na szybko.
Ludzie bardzo szybko zauważą gdy do czegoś ktoś się wystarczająco nie przyłożył.

Wszystko można zrobić i wszystko można udostępnić - tylko jaki to ma sens?
Teraz nawet jak za jakiś czas zrobisz coś lepszego i wyjątkowego nie każdy będzie chętny nawet kliknąć w link który Ty reprezentujesz.

EDIT:
Te katalogi to jeszcze mojego autorstwa Tongue - nazewnictwo też i pewnie połowa rzeczy które tam się znajdują.
Udostępniłem kiedyś zawartość całej PR-ki dlatego nie było raczej żadnego zakazu używania.
Z reszta widzę w niektórych projektach obiekty,modele, reklamy, neony itd..itd które ja robiłem.
Wszystko łatwo poznam nawet gdy ktoś zmienił nazwę , katalog..itd..itd.
Niech ludzie korzystają....chociaż nawet niektórzy nie umieją tego mając tak dużą bazę modeli za pomocą której można zrobić naprawdę piękne mapy Polski.
Aczkolwiek tam też jest folder polreb, który zawiera prefaby które zostały zaimplementowane do PR jakiś... rok temu.
(06/01/2021 08:35 PM)newice.76.3@gmail.com napisał(a): [ -> ]V0.1: [/size]LINK USUNIĘTY Z POWODU NARUSZENIA PRAW AUTORSKICH - UŻYCIE PLIKÓW POLAND REBUILDING BEZ ZGODY AUTORÓW MAPKI

Ajajaj :E Co to się stanęło się Tongue
Stron: 1 2 3 4 5 6
Przekierowanie