30/01/2021, 01:10 PM
Piszę z problemem pewno bardzo banalnym i aż mi wstyd, że proszę o pomoc w tym zakresie. Szukałem odpowiedzi w necie i tutaj i pewno gdzieś jest, ale ja po prostu nie znalazłem. Gram w ETS2 od paru miesięcy, ale jakieś 2 tyg. temu kupiłem własną ciężarówkę - Scanię.
Problem dotyczy następującej sytuacji - część ładunków ma parametr: "ciężki" - nie chodzi o te specjalne (ale tych na pewno też ten problem dotyczy). Otóż kiedy wybiorę taki ładunek pojawia się jakiś wykrzyknik i domyślnie gra każe mi jechać do warsztatu upragdować ciężarówkę. Na początku miałem takie podwozie (i inne elementy) że biały pasek przy ładunkach ciężkich nie był do końca, ale teraz zmieniłem sobie podwozie na long 6x4 LONG. Tak wygląda moja ciężarówka:
Problem polega na tym, że mając ładunek obecnie 35t - koparkę wciąż miałem ten wykrzyknik, ale przyjąłem zlecenie i niby jest ok np. pod górę, ale już na stacji diagnostycznej nie mogłem wjechać na jakieś niewielkie wzniesienie. A wcześniej jak miałem podwozie 6x4 ale zwykłe to musiałem zrezygnować z jednego zlecenia bo w ogóle nie mogłem podjechać pod górę.
Pytanie brzmi: przy zakupie lub upragdowaniu ciężarówki na co powinienem zwrócić uwagę, żeby było ok z tymi ciężkimi ładunkami ? Teraz już suwak na biało przy parametrze: ładunki ciężkie jest przesunięty prawie na sam koniec.
Nie bardzo wiem jak działa to podnoszenie osiek i podwozia z większą ilością kół. To na pewno wpływa na manewrowość. Na YT widziałem, że większość osób ma też 6x4 i nie chciałem innego podwozia. Chciałbym mieć po prostu dobrą i zbilansowaną ciężarówkę do wszystkiego. Aby miała dobre przyśpieszenie, ale też pociągnęła coś cięższego No i żeby nie było tych cholernych wykrzykników przy ładunkach ciężkich. Ponadto przy okazji zadam jeszcze takie pytanie: czy oprócz wizualnego ma jakiś wpływ wybór naczepy przy przyjmowaniu zlecenia ?
Zdaję sobie sprawę, że pytania pewno śmiesznie proste, ale kiedyś każdy zaczynał... A ja się na ciężarówkach kompletnie nie znam. Po prostu uwielbiam nimi jeździć - wszystkimi (no może z wyjątkiem IVECO hahahaha ) Z góry dziękuję za podpowiedzi.
Problem dotyczy następującej sytuacji - część ładunków ma parametr: "ciężki" - nie chodzi o te specjalne (ale tych na pewno też ten problem dotyczy). Otóż kiedy wybiorę taki ładunek pojawia się jakiś wykrzyknik i domyślnie gra każe mi jechać do warsztatu upragdować ciężarówkę. Na początku miałem takie podwozie (i inne elementy) że biały pasek przy ładunkach ciężkich nie był do końca, ale teraz zmieniłem sobie podwozie na long 6x4 LONG. Tak wygląda moja ciężarówka:
Problem polega na tym, że mając ładunek obecnie 35t - koparkę wciąż miałem ten wykrzyknik, ale przyjąłem zlecenie i niby jest ok np. pod górę, ale już na stacji diagnostycznej nie mogłem wjechać na jakieś niewielkie wzniesienie. A wcześniej jak miałem podwozie 6x4 ale zwykłe to musiałem zrezygnować z jednego zlecenia bo w ogóle nie mogłem podjechać pod górę.
Pytanie brzmi: przy zakupie lub upragdowaniu ciężarówki na co powinienem zwrócić uwagę, żeby było ok z tymi ciężkimi ładunkami ? Teraz już suwak na biało przy parametrze: ładunki ciężkie jest przesunięty prawie na sam koniec.
Nie bardzo wiem jak działa to podnoszenie osiek i podwozia z większą ilością kół. To na pewno wpływa na manewrowość. Na YT widziałem, że większość osób ma też 6x4 i nie chciałem innego podwozia. Chciałbym mieć po prostu dobrą i zbilansowaną ciężarówkę do wszystkiego. Aby miała dobre przyśpieszenie, ale też pociągnęła coś cięższego No i żeby nie było tych cholernych wykrzykników przy ładunkach ciężkich. Ponadto przy okazji zadam jeszcze takie pytanie: czy oprócz wizualnego ma jakiś wpływ wybór naczepy przy przyjmowaniu zlecenia ?
Zdaję sobie sprawę, że pytania pewno śmiesznie proste, ale kiedyś każdy zaczynał... A ja się na ciężarówkach kompletnie nie znam. Po prostu uwielbiam nimi jeździć - wszystkimi (no może z wyjątkiem IVECO hahahaha ) Z góry dziękuję za podpowiedzi.