15/02/2021, 01:03 PM
Siemka,
Od jakiegoś czasu zacząłem interesować się sygnalizacją świetlną w grze i tym że zielone światło jest zbyt krótkie w stosunku do trafiku (g_traffic 10) na jakim lubię jeździć.
Znalazłem w internecie dwa fajne mody na sygnalizację jeden to dłuższe zielone światło, a drugi to dłuższe żółte światło i chciałbym je połączyć w jeden mod (do użytku własnego) tylko nie mam pojęcia o pliku "semaphore profile" jak on działa.
Próbowałem sam coś zmieniać w tym pliku ale wychodziło to tak że owszem było dłuższe zielone światło a po jakimś czasie z przeciwnej strony również zapalało się zielone światło co prowadziło do totalnego bałaganu na skrzyżowaniu jak w filmie "Włoska robota" i ruch AI jeździł jakby światło były wyłączone tak jak w nocy lub jakby w ogóle tam nie było świateł.
Czy ktoś kto się zna na tym mógłby mi wytłumaczyć jak to działa, do czego służy ta linijka, jak dam taką wartość jak to będzie działać w grze na przykładzie poniższego wpisu będę bardzo bardzo wdzięczny.
Goście nie widzą linków. Proszę, zarejestruj się TUTAJ, żeby zobaczyć ukrytą treść .
Wiem że linijka "sleep_time_start" i "sleep_time_end" odpowiada za to kiedy sygnalizacja jest uśpiona/wyłączona.
Bardziej wolałbym żeby ktoś mi wytłumaczył do czego służą linijki, za co dopowiadają oraz jakie wartości wpisać żeby uzyskać pożądany efekt w grze.
Goście nie widzą linków. Proszę, zarejestruj się TUTAJ, żeby zobaczyć ukrytą treść .
Od jakiegoś czasu zacząłem interesować się sygnalizacją świetlną w grze i tym że zielone światło jest zbyt krótkie w stosunku do trafiku (g_traffic 10) na jakim lubię jeździć.
Znalazłem w internecie dwa fajne mody na sygnalizację jeden to dłuższe zielone światło, a drugi to dłuższe żółte światło i chciałbym je połączyć w jeden mod (do użytku własnego) tylko nie mam pojęcia o pliku "semaphore profile" jak on działa.
Próbowałem sam coś zmieniać w tym pliku ale wychodziło to tak że owszem było dłuższe zielone światło a po jakimś czasie z przeciwnej strony również zapalało się zielone światło co prowadziło do totalnego bałaganu na skrzyżowaniu jak w filmie "Włoska robota" i ruch AI jeździł jakby światło były wyłączone tak jak w nocy lub jakby w ogóle tam nie było świateł.
Czy ktoś kto się zna na tym mógłby mi wytłumaczyć jak to działa, do czego służy ta linijka, jak dam taką wartość jak to będzie działać w grze na przykładzie poniższego wpisu będę bardzo bardzo wdzięczny.
Kod:
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Wiem że linijka "sleep_time_start" i "sleep_time_end" odpowiada za to kiedy sygnalizacja jest uśpiona/wyłączona.
Bardziej wolałbym żeby ktoś mi wytłumaczył do czego służą linijki, za co dopowiadają oraz jakie wartości wpisać żeby uzyskać pożądany efekt w grze.
Kod:
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.