eTrucks.pl • Od 17 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: Łączenie modów i map..
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam, jestem nowy w świecie ETS.. Potrzebuję pomocy w sprawie modów jak to instalować. Chodzi głównie o mapy, zależy mi aby gra jak i mapy były jak najbardziej rozbudowane. Co ze sobą połączyć aby najlepiej hulało.
(21/02/2021 11:35 AM)Pietras89 napisał(a): [ -> ]Witam, jestem nowy w świecie ETS.. Potrzebuję pomocy w sprawie modów jak to instalować. Chodzi głównie o mapy, zależy mi aby gra jak i mapy były jak najbardziej rozbudowane. Co ze sobą połączyć aby najlepiej hulało.

http://etrucks.pl/forum-582.html
No dobrze a całkowita instalacja? Jak to się robi krok po kroku? jakiś tutoriale?.
Pietras89

No dzięki ale to nadal mi nic nie mówi.. Ja naprawdę ciemny w tym jestem. Mnie by zadowalała pomoc w stylu np
1. Pro Mods i link
2 następnie np Great steppe i link.

i wiem że np jako 1 instalujemy pro mods.
Pietras89

Pod poniższym linkiem masz linki do modów z Jego filmu Smile

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1...2028549098
Ja nie łapie serio takich filmików, chciałbym po prostu poznać całą kolejność. Nie siedżę w tym jak wy kilkadziesiąt godzin. I najlepiej jakby kolejność brała pod uwagę wszystkie DLC. Tak jak pokazywałem
1.
2.
3.
itd.
Żeby mieć kolejność to musisz wybrać sobie jakie mapy chcesz pasujące do Twojej wersji gry i sprawdzić czy ze sobą nie kolidują. Jak wszystko pasuje to dopiero wtedy powinieneś myśleć nad kolejnością. Spróbuj znaleźć tereny na których chcesz jeździć, podać je tu a ktoś na pewno pokaże Ci swoją konfigurację w menedżerze modów
Mówiłem Europa musi być najlepiej cała. Razem z tymi Armieniami, Kazachstanami itd.. Jak najlepiej rozbudowana mapa. Z tego co wiem powinienem mieć wszystkie DLC : Skandinavian, Beyond Baltic Sea, Vive La France, Italy i Morze Czarne oraz Going East ktore mam tak?.