eTrucks.pl • Od 17 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: Experimental Beta 1.41
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
EKSPERYMENTALNA OTWARTA BETA TRYBU WIELOOSOBOWEGO "CONVOY" DLA ATS JEST JUŻ DOSTĘPNA!

Aby uruchomić betę, w kodzie dostępu we właściwościach w zakładce beta, wystarczy wpisać hasło "XZo2orrgbG92XMQ".

SCS celowo nie promuje tej bety w mediach społecznościowych, wolą zacząć od czegoś małego.

Lista funkcji, które na ten moment obejmuje tryb "Convoy":

- Każdy gracz może organizować i tworzyć własne prywatne sesje dla maksymalnie 8 osób.
- Możliwość ciągnięcia tych samych kontraktów / zleceń razem z tej samej firmy i do tego samego miejsca docelowego.
- Zsynchronizowany ruch AI.
- Zsynchronizowany czas i pogoda.
- Zsynchronizowane malowanie, akcesoria do ciężarówek, akcesoria do kabin i nie tylko.
- Możliwość komunikacji z innymi kierowcami poprzez transmisję radiową CB (klawisz X), szybkie odpowiedzi (klawisz Q) lub czat tekstowy (klawisz Y)

Istotne problemy/jeszcze nie wdrożone:

- Pogoda nie jest w pełni zsynchronizowana (tylko dobra / zła pogoda).
- Kable do zdalnych przyczep nie są renderowane.
- W przypadku korzystania z posiadanej przyczepy w tym samym miejscu, do którego masz się udać, aby załadować ładunek, może pojawić się przyczepa firmowa.
- Pojazdy AI mogą zniknąć, gdy gracz się rozłączy.
- Mosty podnoszące nie są zsynchronizowane. Będą nieruchome podczas pierwszego wydania Convoy.
- Dźwięki dla ciężarówek innych graczy są w toku.
- Udostępnianie zewnętrznych kontraktów World of Trucks nie jest jeszcze dozwolone.
- Mody nie są obsługiwane w początkowej wersji.
- Zaproszenia Steam działają tylko przez nakładkę Steam.
- Transmisja radiowa CB (klawisz skrótu „X”) zakłóca linię wprowadzania tekstu.
- Ładunek na posiadanej platformie może czasami przecinać się z przyczepą.
- Mapa ekranowa w Convoy „M” jest pomniejszana wraz z przewijaniem czatu w Route Advisor.
Zamierzone zmiany / ograniczenia podczas sesji Convoy:

- Szybkość czasu nie zmienia się między miastami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
- Czas w sesji konwoju zostanie przesunięty, aby dopasować się do czasu gospodarza, ale jest to tylko wizualne - nie ma to wpływu na czas ekonomiczny (jeśli masz 2 godziny do zakończenia pracy przed dołączeniem do konwoju, nadal powinieneś mieć ten sam czas do końca zakończyć pracę).
- Specjalne prace transportowe są niedozwolone. Nie możesz dołączyć do sesji Convoy z taką aktywną pracą.
- Dynamiczne kolizje są wyłączone dla zaparkowanych pojazdów (nie możesz odepchnąć zaparkowanego pojazdu, ale nadal będziesz się z nim zderzać).
- Zniszczone znaki drogowe nie są wizualnie odwzorowywane dla innych graczy; ich kolizja jest symulowana lokalnie i działa tylko w bliskiej odległości od gracza.
- Bramki opłat nie są zsynchronizowane, jednak otwieranie odbywa się na zasadzie bliskości, tak jak w przypadku pojazdów AI.
- Kolory pojazdów AI mogą się różnić po pewnym czasie (więc pojazdy z pamięci podręcznej można ponownie wykorzystać, aby ograniczyć zużycie pamięci).

Inne funkcje związane z wersją 1.41:

- Regulacja czasu i pogody w trybie fotograficznym
- Szybka podróż
- California reskin część 1, w tym 7 stacji rolniczych i przeróbka układu dróg
- Nowe ikony w legendzie mapy

Bardziej szczegółowe informacje znajdują się tutaj: https://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=214&t=300266
Szału w paczu 1.41 raczej nie będzie Tongue
(22/05/2021 12:52 AM)bumbumek napisał(a): [ -> ]Szału w paczu 1.41 raczej nie będzie Tongue

Szał z 1.41 już jest, w końcu mamy multiplayer z ruchem ulicznym i bez idiotów.
Racja, pomysł robienia pojedynczych sesji dla kilku zgadanych ze sobą kumpli jest o niebo lepszy niż zupełnie otwarty Multiplayer bez żadnych ograniczeń, gdzie jeździ pełno idiotów, a sama synchronizacja położenia też miewała swoje mankamenty, gdzie wyprzedzający zjeżdżał, bo u siebie widział, że już kogoś wyprzedził natomiast u wyprzedzanego pakował mu się naczepą do kabiny (przy czym grałem dość dawno, może zostało to już poprawione).
Dobrze, że wreszcie o tym w jakiś sposób pomyśleli, bo może będzie to miało w końcu ręce i nogi. Nie żebym dyskredytował twórców obecnego MP, bo wykonali oni kawał na prawdę genialnej pracy, natomiast tutaj mamy ludzi którzy znają tą grę od podszewki, więc powinni wypuścić ostatecznie produkt dopracowany.
Nie kumam dostatecznie na czym w sumie taki multi miałby polegać? Battle royale na drodze? Wink
Zastanawia mnie jedno: czy ilość osob w takim lobby będzie podobnie modowalna jak w amongu. Bo jak tak, to zrobienie moda na lobby z np. 100 osób mogłoby być fajne do tego multi.
8 graczy to trochę mało. Mam nadzieję że w przyszłości będzie np. 20 lub więcej.
Prawdopodobnie będzie to multi na zasadzie "Możemy się minąć na drodze, i do siebie zatrąbić" Big Grin
(24/05/2021 01:36 PM)bumbumek napisał(a): [ -> ]Prawdopodobnie będzie to multi na zasadzie "Możemy się minąć na drodze, i do siebie zatrąbić" Big Grin

G*wno prawda. Grałem ze znajomymi przedwczoraj, tryb jest świetny, normalnie można jeździć w kilka osób. CB Radio działa jak realne, w ATS jest dobra optymalizacja nie wiem jak z ETS. TruckersMP moim zdaniem jest słaby w porównaniu do "Convoy".
@Lodomirel, opowiedz coś więcej, bo niestety nie mam możliwości sprawdzenia tego? Czy działa to tak jak myślę, że można się spiknąć w jednym miejscu i udać na konwój? Bo ogólnie 8 osób na serwer to brzmi przy tak dużej mapie dość marnie, jeden zacznie w St. Petersburgu, drugi w Stambule, trzeci w Aberdeen a czwarty w Lisbonie i weź tu się szukaj po mapie. No ale w końcu "Convoy" zakłada jazdę razem. Jak wygląda początek rozgrywki?
Przekierowanie