Dodaj jakieś kontenery, ławki, śmietniki i zróżnicuj te drzewa bo ciągle te dense to trochę słabo wygląda
Tak. Ja kompletnie nie siedzę w edytorze, ale takie małe detale jak np. ławki, śmietniki, ludzie chodzący, czy inne drzewa (co jest ważne, bo samych drzewek Dense używasz, brak kompletnie innych drzewek jak jest w rzeczywistości... Jest tyle fajnych drzewek [buk, linden, itp. głównie z dlc baltic] wiem, że są)
Powód stosowania tych drzewek był prosty-SCS je lubił używać, na dodatek są dosyć lekkie.
(EDIT: i zapychają mocno miejsce w lasach, dzięki czemu tworzą barierę wizualną i treewall nie jest mocno widoczny)
Ale masz rację że w pewnym momencie przegiąłem
Polatałem trochę po DLC Baltic Sea i pozapisywałem nowe szablony do robienia lasów
Dzięki za podpowiedzi
I tutaj dochodzimy do tego, że ja wolę jednak uciąć nieco na wyglądzie aby mapa była w ogóle grywalna
Las mający milion tc(wskaźnik optymalizacji w grze) potrafi mnie mocno zirytować bo od razu mam przed oczami wizję lagującej gry, co powoduje że błyskawicznie zaczynam zmieniać drzewa na te monotonne, ograniczać szerokość lasu itd...
Widocznie trzeba to zmienić i trochę więcej kombinować
Wreszcie jakieś większe skrzyżowanie na mapce
Ps. Sorry, że zbanowałem Ci kumpla od drzew no ale okazał się to farbowany lisek na multikoncie (tnativek)
(14/11/2021 05:19 PM)buwek napisał(a): [ -> ]
Włodawa
Co to za krzyżówka? Wieżę rozpoznaję, ale miejscówki nie kojarzę, bo od Lublina i Chełma same ronda są.
Ewentualnie Lubelska - Al. Jana Pawła II gdzie kiedyś był tartak a teraz Biedronka i targowisko. Ale też tak nie do końca
Rób sobie spokojnie
Lepiej coś dopracować niż wydać na łapu capu.
Pozdrawiam.
Lubelska x Jana Pawła II właśnie...
Targowisko by się nie zmieściło a biedronka pod nieco niepodobnym do realnego modelem jest. Jakbym dał logo to by już chyba każdy kojarzył
(EDIT: Matko jedyna, to rzeczywiście niepodobne jest ani trochę)