18/03/2022, 09:54 AM
Cześć.
Już od jakiegoś czasu dostawaliśmy kilka informacji, jaka będzie nadchodząca aktualizacja 1.44 do ETS2 i ATS! Większość informacji dotyczy tej drugiej gry, ale nie wykluczone, że część z tych nowości pojawi się też w ETS2! Nie informowałem was o tym wcześniej, bo nie było zbyt wielu ciekawych opcji, ale teraz od poniedziałkowego newsa, mam coś wystrzałowego. Podsumujemy też inne nowości. Zapraszam
- Nowa funkcja w ATS/ETS2: Odkrywanie nieoznaczonych dróg
Może niezbyt rewolucyjna ta zmiana, ale i owszem taka się pojawiła.
Jak doskonale wiecie, zarówno w ETS2 jak w ATS zdarzają się niekiedy drogi, które nie są zablokowane w postaci charakterystycznych X, ale nie ma ich oznaczonych na mapie. Od teraz ma to się zmienić.
Kiedy wjedziemy na taką drogę, pojawi się krótki komunikat na Doradcy Drogowym, po czym mapa się nam zaktualizuje. Pojawi się oznaczenie tej drogi w postaci linii przerywanej, coś na zasadzie oznaczenia ścieżki promów. Dzięki temu będziemy mogli wracać tutaj w przyszłości. Studio więc stawia również na kolejne ciekawostki. Być może w przyszłych wersjach doczekamy się niekiedy całych dróg prowadzących z punktu A do B jako nieoznaczonych?
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
- Nowe trasy Special Transport
Pojawi się kolejne osiem tras. Będzie można je znaleźć zarówno na terenie podstawki (Arizona i Nevada), jak i w DLC Oregon, Utah, Waszyngton, Wyoming, Nowy Meksyk, Idaho i Kolorado. Oto szczegółowe trasy:
- z Lewiston do Sandpoint;
- Burlington do Lamar
- Salina do Cedar City
- Omak do Yakima
- Dalles do Salem
- Santa Fe do Socorro
- Cheyenne do Rock Springs
- Z Winnemucca do Carson City
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
- Nowe przyczepy w typie drop deck
Ta nowość mnie mocno zmotywowała do napisania posta. W 1.43 byliśmy świadkiem pojawienia się wywrotek, więc teraz czas na nowy rodzaj. Przyczepa tego typu charakteryzuje się niższym środkiem ciężkości i łączy w sobie zalety flatbed i lowboy, co skutkuje płaską powierzchnią i wysoką nośnością. Z jej pomocą będziemy mogli przewozić takie ładunki jak silniki lotnicze, koparko-ładowarki, wózki widłowe, siano, drewno, metalowe cewki, boje cumownicze, zbiorniki ciśnieniowe, rolki drogowe i szyby wentylacyjne.
Oprócz tego będziemy mogli przyczepy konfigurować. Oprócz wyboru trzech typów nadwozia, będziemy mogli w nich modyfikować:
- Ściany frontowe
- Deflektor
- Flagi ostrzegawcze
- Skrzynki aluminiowe
- Chrome boxy
- Znaczniki boczne
- Banery tylne (duże obciążenie, obciążenie ponadgabarytowe, szerokie obciążenie)
- Tylne zderzaki
- Błotniste klapy
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
To na razie wszystko, co studio nam ujawniło w sprawie nadchodzącej wersji 1.44 do ATS! Jak myślicie, co jeszcze się ciekawego pojawi? Kiedy wyjdzie według was Open Beta? Zapraszam do komentowania.
P.S: Jak pojawi się więcej informacji, post będzie na bieżąco aktualizowany.
Szerokości życzy:
superpiotr4
Już od jakiegoś czasu dostawaliśmy kilka informacji, jaka będzie nadchodząca aktualizacja 1.44 do ETS2 i ATS! Większość informacji dotyczy tej drugiej gry, ale nie wykluczone, że część z tych nowości pojawi się też w ETS2! Nie informowałem was o tym wcześniej, bo nie było zbyt wielu ciekawych opcji, ale teraz od poniedziałkowego newsa, mam coś wystrzałowego. Podsumujemy też inne nowości. Zapraszam
- Nowa funkcja w ATS/ETS2: Odkrywanie nieoznaczonych dróg
Może niezbyt rewolucyjna ta zmiana, ale i owszem taka się pojawiła.
Jak doskonale wiecie, zarówno w ETS2 jak w ATS zdarzają się niekiedy drogi, które nie są zablokowane w postaci charakterystycznych X, ale nie ma ich oznaczonych na mapie. Od teraz ma to się zmienić.
Kiedy wjedziemy na taką drogę, pojawi się krótki komunikat na Doradcy Drogowym, po czym mapa się nam zaktualizuje. Pojawi się oznaczenie tej drogi w postaci linii przerywanej, coś na zasadzie oznaczenia ścieżki promów. Dzięki temu będziemy mogli wracać tutaj w przyszłości. Studio więc stawia również na kolejne ciekawostki. Być może w przyszłych wersjach doczekamy się niekiedy całych dróg prowadzących z punktu A do B jako nieoznaczonych?
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
- Nowe trasy Special Transport
Pojawi się kolejne osiem tras. Będzie można je znaleźć zarówno na terenie podstawki (Arizona i Nevada), jak i w DLC Oregon, Utah, Waszyngton, Wyoming, Nowy Meksyk, Idaho i Kolorado. Oto szczegółowe trasy:
- z Lewiston do Sandpoint;
- Burlington do Lamar
- Salina do Cedar City
- Omak do Yakima
- Dalles do Salem
- Santa Fe do Socorro
- Cheyenne do Rock Springs
- Z Winnemucca do Carson City
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
- Nowe przyczepy w typie drop deck
Ta nowość mnie mocno zmotywowała do napisania posta. W 1.43 byliśmy świadkiem pojawienia się wywrotek, więc teraz czas na nowy rodzaj. Przyczepa tego typu charakteryzuje się niższym środkiem ciężkości i łączy w sobie zalety flatbed i lowboy, co skutkuje płaską powierzchnią i wysoką nośnością. Z jej pomocą będziemy mogli przewozić takie ładunki jak silniki lotnicze, koparko-ładowarki, wózki widłowe, siano, drewno, metalowe cewki, boje cumownicze, zbiorniki ciśnieniowe, rolki drogowe i szyby wentylacyjne.
Oprócz tego będziemy mogli przyczepy konfigurować. Oprócz wyboru trzech typów nadwozia, będziemy mogli w nich modyfikować:
- Ściany frontowe
- Deflektor
- Flagi ostrzegawcze
- Skrzynki aluminiowe
- Chrome boxy
- Znaczniki boczne
- Banery tylne (duże obciążenie, obciążenie ponadgabarytowe, szerokie obciążenie)
- Tylne zderzaki
- Błotniste klapy
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
To na razie wszystko, co studio nam ujawniło w sprawie nadchodzącej wersji 1.44 do ATS! Jak myślicie, co jeszcze się ciekawego pojawi? Kiedy wyjdzie według was Open Beta? Zapraszam do komentowania.
P.S: Jak pojawi się więcej informacji, post będzie na bieżąco aktualizowany.
Szerokości życzy:
superpiotr4