eTrucks.pl • Od 17 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: AdamPol
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Image
O nas!
Jesteśmy firma, która jest już na rynku od paru miesięcy staramy się rozbudowywać naszą flotę cały czas w jak najlepsze ciągniki niektóre są starsze, ale wszystkie są zadbane i mają długą historie serwisową na rok 2023 nasze plany są duże, dlatego zachęcam do obserwowania naszych poczynań na rynku.
Informacje
Nasza siedziba znajduje się w Sycowie pod Wrocławiem i zajmujemy się przewozem wszelkiej maści towarów. Jeździmy z naczepami typu chłodnia o maksymalnej ładowności 24 tony i naczepy kurtynowe o maksymalnej ładowności 28 ton Naszym priorytetem jest dbałość o ładunek oraz dostawa o czasie. Trzymamy się naszych obietnic i postanowień, aby dbać o poziom firmy i zadowolenie naszych klientów. 100% naszych zleceniodawców jest zadowolonych z naszych usług i ich grono stale się powiększa.
Flota
W naszej flocie znajdują się same pojazdy, które spełniają europejskie normy euro 5 oraz euro 6 i są na bieżąco poddawane naprawą i serwisowi, aby nie powodować zbędnych opóźnień i przestojów w transporcie.

Image
Model : Streamline
Moc : 560 V8
Rok Produkcji : 2017
Numer Rejestracyjny : DWR 9462C
Przebieg : 591 000


Image
Image
Model : XF 106
Moc : 480
Rok Produkcji : 2019
Numer Rejestracyjny : DWR 6429C
Przebieg : 319 000


Image

Model : XF 105
Moc : 460
Rok Produkcji : 2013
Numer Rejestracyjny : DWR 2469C
Przebieg : 1100000


Image
Image
Model : Range T
Moc : 520
Rok Produkcji : 2022
Numer Rejestracyjny : DWR 9464C
Przebieg : 43 000


Image
Trzymajcie taki poziom dalej a będzie luxCool
Siemano witam w nowym roku, jestem kierowcą w Adampolu i jak znajdę czas będę coś wrzucał
Image
Siemka jestem kierowcą w AdamPol. Jak będzie czas w trasie to wrzucę jakieś fotki.
Image
Witam was w nowym roku.
Nowy Rok zaczynamy nowościami w firmie przyjechały do nas nowe ciągniki siodłowe marki Volvo są one w bardzo dobrym stanie model fh4 ma znikomy przebieg 321 tys. km a model fh3 posiada większy przebieg 1,2 mln km, ale jest on zadbany w środku, jak i zewnątrz pojazdy były na bieżąco serwisowane i naprawiane my wymieniliśmy w nich opony i zrobiliśmy rzeczy serwisowe i mam nadzieję, że będą nam jak najdłużej służyć. Big Grin


Image

Image
Tydzień zaczynamy standardowo od obejścia całego zestawu, okazuje się ze wszystko jest w porządku więc ruszamy na załadunek do Kłodzka około 140km. Dojechałem na miejsce ku moje zdziwieniu wjazd jest strasznie ciężki, a nie dostałem takowej informacji w rozpisce.
Image
Papiery ogarnięte ładunek spięty ruszamy na Koszalin 501km. Przez s5 i drogę krajową ‘11’.

Image
No niestety pierwszy dzień w trasie i już 11 trzeba wyjechać, tu fotka z 15’ jeszcze 145km i zrzutka.
Image
Dobra udało się się dojechać szybka akcja 2piwka dla wózkowego 15min i ogień na załadunek plan jeszcze na dziś wyjechać z polski
Image
Wszystko zgodnie z planem w poniedziałek udało mi się wyjechać z kraju, pauza na granicy wykręcona klekot zatankowany, teraz tylko 120km podlotu na załadunek i kierunek w dół Niemiec
Image
Jeszcze 200km i rozładunek 3,5h do pauzy mam nadzieję ze uda się dolecieć na styk, tutaj fota z wjazdu na „5”.
Image
Dobra tylko cofnąć pod rampę niestety czas przerąbany o jakieś 40min tak to bywa w niemieckiej ształlandii
Image
Witam w kolejnym ciężkim dniu w transporcie poranek zacząłem od rozpięcia dwóch boków i zabezpieczenia ładunku 40pasami brzmi pięknie, ale przed tym czekałem jakieś dwie godzinki na wózkowego każdy w tych Niemczech ma wywalone koniec tych złych informacji kierunek Francja
Image
Aktualnie wszystko idzie praktycznie zgodnie z planem, 4,5h wyjechałem kręcę 45 i myślę ze na spokojnie zdążę wlecieć dziś do Francji. Rano na 9 mam fixa na rozładunek.
Image
Wczoraj idealnie na 9 wjechałem na parking we Francji wykręciłem sobie spokojnie pauze puściła mnie chwile po 8 podlotu miałem 30km więc byłem nawet przed awizacją, poleciałem do biura z papierami dostałem mapkę gdzie postawić auto rozpinam dwa boki i następnie jadę po ładunek na hiszpanie około 200km podlotu.
Image
Siemano ja już w kraju w tej Hiszpanii nie było czasu dosłownie na nic wszystko dopięte na ostatni guzik bądźcie czujni wlecą mocne zmiany podczas weekendu
Image
Wyśmienita fotorelacja , świetne kadry i urozmaicone ujęcia na wysokim poziome Smile
Mocno średnie Szczerbol
(17/02/2023 11:18 PM)errorek napisał(a): [ -> ]
Tydzień zaczynamy standardowo od obejścia całego zestawu, okazuje się ze wszystko jest w porządku więc ruszamy na załadunek do Kłodzka około 140km. Dojechałem na miejsce ku moje zdziwieniu wjazd jest strasznie ciężki, a nie dostałem takowej informacji w rozpisce.
Image
Papiery ogarnięte ładunek spięty ruszamy na Koszalin 501km. Przez s5 i drogę krajową ‘11’.

Image
No niestety pierwszy dzień w trasie i już 11 trzeba wyjechać, tu fotka z 15’ jeszcze 145km i zrzutka.
Image
Dobra udało się się dojechać szybka akcja 2piwka dla wózkowego 15min i ogień na załadunek plan jeszcze na dziś wyjechać z polski
Image
Wszystko zgodnie z planem w poniedziałek udało mi się wyjechać z kraju, pauza na granicy wykręcona klekot zatankowany, teraz tylko 120km podlotu na załadunek i kierunek w dół Niemiec
Image
Jeszcze 200km i rozładunek 3,5h do pauzy mam nadzieję ze uda się dolecieć na styk, tutaj fota z wjazdu na „5”.
Image
Dobra tylko cofnąć pod rampę niestety czas przerąbany o jakieś 40min tak to bywa w niemieckiej ształlandii
Image
Witam w kolejnym ciężkim dniu w transporcie poranek zacząłem od rozpięcia dwóch boków i zabezpieczenia ładunku 40pasami brzmi pięknie, ale przed tym czekałem jakieś dwie godzinki na wózkowego każdy w tych Niemczech ma wywalone koniec tych złych informacji kierunek Francja
Image
Aktualnie wszystko idzie praktycznie zgodnie z planem, 4,5h wyjechałem kręcę 45 i myślę ze na spokojnie zdążę wlecieć dziś do Francji. Rano na 9 mam fixa na rozładunek.
Image
Wczoraj idealnie na 9 wjechałem na parking we Francji wykręciłem sobie spokojnie pauze puściła mnie chwile po 8 podlotu miałem 30km więc byłem nawet przed awizacją, poleciałem do biura z papierami dostałem mapkę gdzie postawić auto rozpinam dwa boki i następnie jadę po ładunek na hiszpanie około 200km podlotu.
Image
Siemano ja już w kraju w tej Hiszpanii nie było czasu dosłownie na nic wszystko dopięte na ostatni guzik bądźcie czujni wlecą mocne zmiany podczas weekendu
Image

Jakim leniem trzeba być by nie zmienić DDS-u od rejki XDD
Zacne Kadry Smile
Stron: 1 2
Przekierowanie