eTrucks.pl • Od 17 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: TRUCKSPED
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witamy w firmie TruckSped

Image

Chcesz odkryć ETS 2 na nowo z Truck Spedition?

Gramy w różne gry i bawimy sie ETSem po swojemu bez parcia na licznik.

Poszukujemy kierowców którzy sobie cenią życie prywatne a gra jest tylko odskocznią od życia codziennego.

Firma oparta o system rozliczeniowy etstacho.pl. Wszystkie Nasze pokonane km są oddane i zgodne z TB.

Fracht dla firmy (% od kierowcy) jest regulowany poprzez staż w firmie i to jaki wkład finansowy włożył w jej budowanie.

Warunki dołączenia:

Wymagania:
- musisz mieć co najmniej 100 godzin przejeżdżonych w ETS2. (czasami robimy wyjątki i uzgadniamy z kierowcą osobiście długość okresu próbnego i km)
- posiadać konto na TB. (z uwagi na oszustwa).
- Umieć się zachować. Wymagana kultura osobista. Dzięki temu możemy stworzyć przyjazną atmosferę.
- Mile widziany Promods lub Truckers MP.

OFERUJEMY:
- Możliwość wypożyczenia pojazdu bez brania kredytu na własny zestaw (więcej info na rekrutacji)
- malowanie firmowe na Singleplayer.
- Discord firmowy
- rozpiski tras.
- kontrakty firmowe.
- Miesięczny dystans uzależniony jest od samego kierowcy i to jak będzie jeździł w przyszłości (5k jest tylko dla okresu próbnego)
- a przy tym Miłą atmosferę

Okres próbny:
- trwa 7 dni, w tym czasie obowiązuje minimum 5000km.

Zainteresowany? Złóż podanie poprzez Ticket na naszym DC, Trucksbooku lub tutaj.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Znajdziesz nas również na facebooku.

Image
Gdzieś na słonecznej portugali Wink

Image

Image
Cześć wszystkim wrzucę dziś fotorelację z Kontraktu Paluel we Francji do Bari we Włoszech w naszej Scani S770 V8 z zawieszeniem 6x4 przeznaczoną głównie pod ciąganie podwójnych naczep od Niemiec przez Holandie, Danie, Norwegie, Szwecje i Finlandie ale dziś nie o tym. Tak więc sami spójrzcie!

Załadunek w miejscowości Paluel wyglądał tak, powiedzieli, że mam podstawić auto na końcu placu a tam z widocznych kontenerów wrzucili mi na pakę 24tony czekolady
Image

Image

Image

Po załadunku wybrałem się w podróż licząc, że zdążę dojechać do Zurychu i tam kręcić pauze po drodze przejeżdżając przez malownicze miasto Bazylea.
Sami spójrzcie jaka ciekawa droga tory tramwajowe, bruk i moje auto mknące przez to piękne miasto o zachodzie słońca:

Image

Image

Po wyjeździe z Bazylei dostałem policyjną eskortę i prawie zarobiłem mandat za nie trzymanie odległości ale skończyło się tylko na upomnieniu, okazało się, że mundurowi to Polacy i życzyli szerokości

Image

Po tym chwilowym postoju ruszyłem dalej w kierunku Zurychu mając zapas 15min czasu na tacho do planowanego postoju. Na szczęście zdążyłem na czas i około 2:30 w nocy zakończyłem dzień pracy przejeżdżając prawie 800km.

Image

Image

Image

Image

Koło godziny 12 Ruszyłem w drogę 1200km do wcześniej wspomnianego Bari, tutaj już nie było takiej presji czasu głównym celem na dziś było dojechać na jedną z większych stacji benzynowych za Bolonią i się zatankować. Wrzucam Kilka fotek jak auto prezentowało się na samej stacji, zresztą samo tankowanie zajmuje trochę czasu. Scania ma zbiorniki o pojemności łącznej 1110l więc miałem czas na fotki i jakiegoś Hot Doga

Image

Image

Image

Tutaj też podjąłem decyzję o wykręceniu pauzy żeby unormować godziny pracy i wyjechać około 6 rano w ostatnie 600km trasy.
Po 7h jazdy wyrobiłem się idealnie i dotarłem na miejsce chwilę po 14 na rozładunek w porcie.

Sam port niezwykle piękny i okazało się, że parking na którym stały naczepy jest miejscem rozładunku, co ciekawe stała tam niskopodwoziowa naczepa z wojskową łodzią motorową. Z bliska był to Ekstra widok.

Image

Image

Image

Image

Image

Teraz czekam na nowe zlecenie z firmy ale słuchy chodziły o trasie do Kordoby w Hiszpanii
Firma TruckSped przychodzi do was z pytaniem czy taki zestaw w malowaniu firmowym odpowiadałby wam do prowadzenia go w naszej flocie |

Image

Image

Image

Image

Jeżeli znajdziemy kierowcę to planujemy również zakupienie zestawu pod zabudowę BDF z wózkiem Dolly oraz pełnowymiarową naczepą na Skandynawię oraz Niemcy i Królestwo Niderlandów
Źle to wygląda za wysoko zabudowa siedzi, jak by to były kontenery to tak ale nie plandeka.
(11/07/2023 12:11 PM)Rabtuś napisał(a): [ -> ]Źle to wygląda za wysoko zabudowa siedzi, jak by to były kontenery to tak ale nie plandeka.

Specjalnie dla Ciebie, a w zasadzie dzięki Tobie wrzuciłem tak jak mówiłeś kontenery daj znać czy wygląda lepiej. Pozdrawiam!

Image

Image

Image
Lepiej wygląda ale ja bym dał inny kolor kontenerów wszystko się zlewa. Albo napis jakiś dał nazwę firmy czy grafikę.
(11/07/2023 05:32 PM)Rabtuś napisał(a): [ -> ]Lepiej wygląda ale ja bym dał inny kolor kontenerów wszystko się zlewa. Albo napis jakiś dał nazwę firmy czy grafikę.

Czekamy na firmowe malowanie i będzie kilka zmian bo kontenery przyjmują tylko skiny bez podstawowego malowania niestety
Zapraszam na krótką fotorelację z pięknej miejscowości Mosjoen w Norwegii do Francuskiej elektrowni atomowej w Paluel. Ciągnik Renault 460 z tonażem 36t.


Image

Image

Image

Prom Skarberget - Bognes o zachodzie słońca:

Image

Image

Postój na krótką przerwę i tankowanie.

Image

Image

Rozładunek. Trasa 4114km i spalanie na całej trasie 32.79 l.

Image

Image
Jeden z Naszych kierowców @Kristo

Szwajcaria na trasie Anglia - Włochy dystans 1804 km, ładunek 18.t ze średnim spalaniem 27L/100km.

@kristo: ''MAMY TO Wykrzyknik Dziękuję ekipie TRUCKSPED za wskazówki i pomoc''

Fotki Poniżej z Trasy:


Image

Image

Image

Image
Stron: 1 2
Przekierowanie