Poczytałem trochę na blogu SCS i właściwie chyba jedyne "nadzwyczajne" zmiany dotyczą polepszenia grafiki na wielu płaszczyznach... Reszta jak reworki to normalnie... No zobaczymy czy po 1.50 ATS/ETS2 nas zachwyci graficznie... Mnie graficznie już się bardzo podoba, ale być może można więcej...
(10/04/2024 06:12 PM)adamets2 napisał(a): [ -> ]Poczytałem trochę na blogu SCS i właściwie chyba jedyne "nadzwyczajne" zmiany dotyczą polepszenia grafiki na wielu płaszczyznach... Reszta jak reworki to normalnie... No zobaczymy czy po 1.50 ATS/ETS2 nas zachwyci graficznie... Mnie graficznie już się bardzo podoba, ale być może można więcej...
W pewnym sensie elektryczne ciężarówki są pewnym gamechangerem. Bo w końcu jest to pierwsza tego typu ciężarówka w tej grze od już prawie 12 latach jej istnienia. Inny system tankowania (a raczej ładowania) ciężarówki, konieczność dostosowania i zaprogramowania nowej mechaniki, jaką będzie ładowanie pojazdów tego typu, zupełnie inny styl jazdy. To w pewnym sensie może dodać ciekawego smaczku. Co do innych kwestii, to na pewno też przebudowa UI wydaje się interesująca, bo jest to dosyć duża zmiana, gra trochę odzyska blasku, a zmiana systemu renderowania też wiele do gry może wprowadzić. Jedno jest pewne, aktualizacja 1.50 będzie jedną z większych aktualizacji od kilku wersji....
(10/04/2024 08:20 PM)superpiotr4 napisał(a): [ -> ]W pewnym sensie elektryczne ciężarówki są pewnym gamechangerem.
Nie - to tylko nowa ciężarówka... Gamechengarem byłyby zmiany pór roku. Śnieg, lepsze zjawiska pogodowe jak choćby w Fernbusie fenomenalne krople deszczu na szybach czy ulicach
(10/04/2024 08:20 PM)superpiotr4 napisał(a): [ -> ]Bo w końcu jest to pierwsza tego typu ciężarówka w tej grze od już prawie 12 latach jej istnienia. Inny system tankowania (a raczej ładowania) ciężarówki, konieczność dostosowania i zaprogramowania nowej mechaniki, jaką będzie ładowanie pojazdów tego typu, zupełnie inny styl jazdy. To w pewnym sensie może dodać ciekawego smaczku.
Nie jaram się kompletnie ciężarówkami. Jak mawia WB - pojadę każdą choć najbardziej lubię Scanię. Ale... nawet jakbym się jarał to jak sobie wyobrażasz jakiś inny system ładowania i styl jazdy skoro podczepianie naczepy to po prostu wciśnięcie "T", a fizyka jazdy jest niemal taka sama w każdej ciężarówce. Dźwięki nieco inne, ale też dosyć słabo bo generalnie SCS nigdy za bardzo nie przejmował się dźwiękami...
Siłą ATS/ETS2 w przeciwieństwie np. do Omsi 2 nie są pojazdy tylko fenomenalna grafika i przepiękne trasy i dodawanie jakiś elektrycznych ciężarówek to moim zdaniem żaden gamechanger... Z tej całej 1.50 jedynie co może rzeczywiście zrobić WOW to będzie jak nowa grafika nas zrzuci z foteli I to będzie gamechanger... Ale musieliby się mocno postarać bo poprzeczka jest już postawiona dosyć wysoko... Ja kocham wschody i zachody słońca w ATS/ETS2...
Ja na forum scs wyraziłem Swoją opinie , cóż hype na to że będzie elektryczna ciężarówka jest.
Mnie bardzo martwi sprawa BDF pamiętam tego bloga do dziś jak mieliśmy screeny że tworzą , do dziś cisza a przecież to jest podstawowa funkcja która moim zdaniem powinna być dodana.
O dźwiękach silników nie wspomnę..a jak słyszę dźwięk pneumatyki to przypomina mi się GTS
Tak więc poprawa ai, dodanie BDF, poprawa ekonomi..przecież to się prosi od początku tej gry.
Nie mówię nawet o tym że rynek zleceń powinien zostać przebudowany podczas robienia reworkow.
Ciągnięcie cysterny pod rampe, albo koparkę w to samo mjsjsce wygląda żałośnie
Przecież jak robią rework mogli by dodać inne budynki i nazwać inaczej firmę , niż ciągle tak samo przez co biorąc zlecenie wiesz już z góry jak to miejsce będzie wyglądać.
Wydano eksperymentalną betę do ETS2. Potwierdzono dużą część nowości z ATS. Aktualizacja w poście pierwszym i trzecim. Przy okazji potwierdzono rozpoczęcie prac nad nowym obszarem Niemiec i nowego rebuildingu innego państwa.
Ciekawe informacje do nadchodzącej wersji 1.50 lub następnych. Gracze w pliku config.cfg odnaleźli wiele zmian w eksperymentalnej becie 1.50. Do gry najprawdopodobniej wejdzie API DirectX12 oraz zmiana na którą czekaliśmy od dawna... wreszcie liczba graczy na trybie Convoy wzrasta i to z 8 aż do 128. Wystarczy we wspomnianym pliku zmodyfikować dwie linijki uset_r device i podmienić DirectX11 na 12, a drugą zmianę możecie przeprowadzić zmieniając tą linijkę: uset g_max_convoy_size z ośmiu do maksymalnie 128. Polecam obejrzeć film Seby, od niego mam wszystkie informacje. Naprawdę bardzo dobry materiał. Jestem ciekawy, czy serio teraz przejdą na dx12 i wzrośnie liczba graczy, czy może wyjdzie to w kolejnych aktualizacjach?
Jak informował Ziom na shoutboxie, studio wypuściło aktualizację 1.50 wraz z nowym wydarzeniem, jakie będzie polegało na dostarczaniu ładunków do Szwajcarii. Jakby co, na razie nie zaimplementowano zmian, jakie gracze odkryli (mowa tutaj o zmianie dotychczasowego API z Directx11 na 12 jak i zwiększeniu graczy od 8 do 128), a wspomniana ciężarówka elektryczna w ramach szybkich zleceń ma się ukazać w jakieś podwersji 1.50. To wszystko z ogłoszeń parafialnych. Jak się wam podoba update?
Ujdzie w tłoku. 3 minusy.
1. TAA - bida z nędzą wg mnie.
2. Nowe menu - poprzednie było lepsze jak dla mnie, teraz jest takie "roboczo-szorstkie".
3. Limit FPS w grze. Nie działa - sprawdzałem. Prawidłowo funkcjonuje tylko w programie "nvidiaProfileInspector".