eTrucks.pl • Od 17 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: P.K Haulage
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
O nas
Jesteśmy nowo powstałą firmą transportową mającą swoją siedzibę na obrzeżach Belfastu w Irlandii Północnej. Specjalizujemy się w międzynarodowym przewozie ładunków w temperaturze kontrolowanej. Obszar naszych przewozów nie ogranicza się tylko do Unii Europejskiej, swoje usługi oferujemy do krajów Afryki i Azji.

Flota
W swojej flocie na obecną chwilę posiadamy jeden ciągnik marki Scania wyposażony w silnik o mocy 580 koni. Auto pochodzi z 2017 roku dzięki czemu spełnia restrykcyjne normy emisji spalin euro 6. Natomiast naczepa którą w ciągu najbliższych kilku dni będziemy odbierać będzie to naczepa marki GRAY & ADAMS z 2023 roku, naczepa będzie wyposażona w windę i haki do przewożenia półtusz.

Galeria

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Image
Sprzeda kawałek ziemi i traktor, i kupi ciężarówkę zaniża stawki na rynku i wielki przedsiębiorca 2smiech Hopsa ( oczywiście taki żart bez urazy Smile )
Od czegoś trzeba zacząć, a poczatki zawsze najtrudniejsze. Szerokości w przecieraniu szlaków! 0dance3
Miejsce załadunku : Irish Country Meats,Navan,Ireland
Miejsce rozładunku : Hestehaven 51, 5260 Odense, Dania
Towar: 22 tony mrożonej baraniny

Tydzien temu w piątek ze spedycją uzgodniliśmy że bedę w sobotę odbieral załadowaną naczepę z ICMu i jadę z tym do Danii, trasa z jednej strony szykowała się ciekawa a z drugiej nudna, ponieważ czekały mnie dwa promy z czego jeden około 19 godzin, kilometrów tyle co nic ale cóż i taką robotę trzeba zrobić. Gdy spedycja wysłała mi informację że naczepę właśnie zaczęli ładować ja wziąłem się za rezerwację promów i o ile nie było problemu z promem z Irlandii do Anglii tak pojawił się problem z promem z Anglii do Danii, ponieważ najbliższy prom był w sobotę o godzinie 19 a kolejny dopiero w poniedziałek wieczorem co było zdecydowanie za późno. Przekazałem tą informację spedycji że naczepa musi być załadowana najpóźniej w nocy z piątku na sobotę bo w innym wypadku to nie wypali bo nie zdążę na prom z Anglii do Danii. Na szczęście po chwili niepewności udało się ustalić aby naczepę załadowali jak najszybiej się da. Więc czekałem na telefon.


Image

Przelot przez Anglię zajął mi 5h 14 min, nie było czasu na robienie zdjęćBig Grin

Image

Po 19 godzinach rejsu wkońcu zjechałem z promu, do celu zostało i 140 kilometrów, przelot przez Danię był dość nudny i tak naprawdę poza wyprzedzaniem innych ciężarówek zero atrakcji Big Grin

Image

Image

Po dojechaniu na rozładunek dostałem odrazu rampę, rozładunek zajął około 2 godzin, po odebraniu dokumentów udałem się na załadunek który był oddalony o około 4 kilometry, Załadunek przebiegł bardzo sprawnie bo po około 30 minutach byłem załadowany, niestety na dokumenty musiałem trochę dłużej poczekać z uwagi na odprawę celną. Dokumenty celne otrzymałem "na fajrant" i pognałem w kierunku portu, czasu miałem od groma bo prom powrotny dopiero na wtorek na godzinę 20.

Image
Image
Image

Powrot przez UK znowu na pełnym ogniu, przeprawiłem się do Irlandii pojechałem do ICMu w Camolin, zostawiłem tam naczepę i zakończyłem to kółko.

Image
Fajne foty oraz ujęcia i niezły zestaw Smile
Jest i ona Big Grin Nowiutka chłodnia Big Grin Fakt bez windy ale tak po cichu mogę powiedzieć że jest to jedna z dwóch Big Grin Szykujemy jeszcze drugi ciągnik na który bedziemy szukali kierowcę ale wszystko w sowim czasie. Jako że naczepa nowa to i Scania przeszła lekki Glow Up Big Grin. Żarty żartami ale powoli czas się szykować do kolejnej trasy tym razem nasze koła powiozą nas aż do Hiszpani i Portugali.

Image
Image
Image
Image
Serwus, Miała być Hiszpania z Portugalią ale niestety... Obecnie jest mniej zamówień na mięso i trasa krótko mówiąc nie wypaliła... Ja aby nie siedzieć w domu postanowiłem sobie poszukać na własną rękę ładunek i udało mi się znaleźć fajny krótki strzał. Załadunek w Dublinie i dwie dostawy we Francji, pierwsza w Laval a druga w Le Mans. Obecnie stoję w Le Mans i szukam albo jakiegoś przerzutu albo powrotu do Irlandii. Przepraszam że dziś taki krótki opis ale nie mam weny Big Grin Do następnego się mocno przyłożę Big Grin

Image
Image
Image
Image
Image
Zacne Kadry Smile
Przekierowanie