O nas
Jesteśmy nowo powstałą firmą transportową mającą swoją siedzibę na obrzeżach Belfastu w Irlandii Północnej. Specjalizujemy się w międzynarodowym przewozie ładunków w temperaturze kontrolowanej. Obszar naszych przewozów nie ogranicza się tylko do Unii Europejskiej, swoje usługi oferujemy do krajów Afryki i Azji.
Flota
W swojej flocie na obecną chwilę posiadamy jeden ciągnik marki Scania wyposażony w silnik o mocy 580 koni. Auto pochodzi z 2017 roku dzięki czemu spełnia restrykcyjne normy emisji spalin euro 6. Natomiast naczepa którą w ciągu najbliższych kilku dni będziemy odbierać będzie to naczepa marki GRAY & ADAMS z 2023 roku, naczepa będzie wyposażona w windę i haki do przewożenia półtusz.
Galeria
Sprzeda kawałek ziemi i traktor, i kupi ciężarówkę zaniża stawki na rynku i wielki przedsiębiorca
( oczywiście taki żart bez urazy
)
Od czegoś trzeba zacząć, a poczatki zawsze najtrudniejsze. Szerokości w przecieraniu szlaków!
Miejsce załadunku : Irish Country Meats,Navan,Ireland
Miejsce rozładunku : Hestehaven 51, 5260 Odense, Dania
Towar: 22 tony mrożonej baraniny
Tydzien temu w piątek ze spedycją uzgodniliśmy że bedę w sobotę odbieral załadowaną naczepę z ICMu i jadę z tym do Danii, trasa z jednej strony szykowała się ciekawa a z drugiej nudna, ponieważ czekały mnie dwa promy z czego jeden około 19 godzin, kilometrów tyle co nic ale cóż i taką robotę trzeba zrobić. Gdy spedycja wysłała mi informację że naczepę właśnie zaczęli ładować ja wziąłem się za rezerwację promów i o ile nie było problemu z promem z Irlandii do Anglii tak pojawił się problem z promem z Anglii do Danii, ponieważ najbliższy prom był w sobotę o godzinie 19 a kolejny dopiero w poniedziałek wieczorem co było zdecydowanie za późno. Przekazałem tą informację spedycji że naczepa musi być załadowana najpóźniej w nocy z piątku na sobotę bo w innym wypadku to nie wypali bo nie zdążę na prom z Anglii do Danii. Na szczęście po chwili niepewności udało się ustalić aby naczepę załadowali jak najszybiej się da. Więc czekałem na telefon.
Przelot przez Anglię zajął mi 5h 14 min, nie było czasu na robienie zdjęć
Po 19 godzinach rejsu wkońcu zjechałem z promu, do celu zostało i 140 kilometrów, przelot przez Danię był dość nudny i tak naprawdę poza wyprzedzaniem innych ciężarówek zero atrakcji
Po dojechaniu na rozładunek dostałem odrazu rampę, rozładunek zajął około 2 godzin, po odebraniu dokumentów udałem się na załadunek który był oddalony o około 4 kilometry, Załadunek przebiegł bardzo sprawnie bo po około 30 minutach byłem załadowany, niestety na dokumenty musiałem trochę dłużej poczekać z uwagi na odprawę celną. Dokumenty celne otrzymałem "na fajrant" i pognałem w kierunku portu, czasu miałem od groma bo prom powrotny dopiero na wtorek na godzinę 20.
Powrot przez UK znowu na pełnym ogniu, przeprawiłem się do Irlandii pojechałem do ICMu w Camolin, zostawiłem tam naczepę i zakończyłem to kółko.
Fajne foty oraz ujęcia i niezły zestaw