31/10/2024, 08:21 PM
Siema!
Siedzę trochę na forum i tak zabieram się za temat i zabieram... W końcu wypadało by coś dodać A więc witam w mojej graciarni w której zapewne raz na jakiś czas będę dawał jakieś mniejsze lub większe aktualizacje Przez ostatnie lata trochę się nazbierało i zanim przejdę do aktualnego rydwanu to pokrótce opiszę moją samochodową drogę
A więc wszystko zaczęło się od Passata B6 2.0 TDI w pakiecie R-Line z 2009 roku, na tamten czas 170 koni połączone z DSG robiło robotę dla młodego gniewnego, niestety jak to czasami bywa błędy się zdarzają i niestety i mi się przydarzył Na szczęście udało się poskładać to auto i do dzisiaj jest w rodzinie choć już nie jest moje, jest to na pewno auto z tych z którym mam najlepsze wspomnienia <3
Później nadszedł czas na zmiany i po długich poszukiwaniach zawitało Audi A4 B9 3.0 TDI a więc przesiadka z przód napędu 170 koni na quattro 272 konie Cudowne auto, masa zabawy i technologiczny przeskok względem Passata ale nie dane mi było cieszyć się długo tym autem z racji iż 3.0 v6 miały wadę silnika która doprowadziła do pęknięcia korby na 6'stym tłoku, rozwalenia wału korbowego i ogólnego zatarcia silnika
Aktualnym powozem jest Skoda SuperB 3v3 w wersji L&K z 2.0 Tsi pod maską i napędem również 4x4 ale już na haldex'ie. I tutaj są poczynione znaczne zmiany głównie w silniku, bazowo było 280 koni ale przecież życie jest za krótkie aby jeździć wolnymi autami. Wpadła hybryda IS38, duże wtryski, dp+wydech MG Motorsport oraz strojenie silnika i dsg w Compsport'cie co dało wynik 450 koni i 550 niuta. Na chwilę obecną moc została zmniejszona w okolice 300 po remoncie silnika który był spowodowany błędem pracowników ASO Skody (śrubka w silniku) po tej katastrofie został wyremontowany cały silnik, tuleje były w takim stanie że trzeba było rozwiercić silnik na większa pojemność tak oto tym sposobem stałem się posiadaczem chyba jedynego w Polsce Superb'a już nie 2.0 a 2.1 TSI
Od tego czasu dużo się nie zmieniło... wpadły felgi keskiny kt17 w jedynym słusznym rozmiarze czyli 20" nawiercane tarcze i eibach pro kit z racji że między oponą a nadkolem było stanowczo za dużo miejsca W niedalekiej przyszłości w planie mam dokończyć wydech z racji że końcowy pozostał oryginalny i przyszedł czas to zmienić, dodatkowo wpadnie duży IC z borg warnera i zacznę modyfikacje na 500+ czyli turbo, pompy paliwa itd. ale o tym jak już zacznę z tym walczyć
A tutaj typowy zimowy wieczór w moim wykonaniu
Mam nadzieję że was nie zanudziłem na dzisiaj to wszystko i do zobaczenia przy następnej aktualizacji
Siedzę trochę na forum i tak zabieram się za temat i zabieram... W końcu wypadało by coś dodać A więc witam w mojej graciarni w której zapewne raz na jakiś czas będę dawał jakieś mniejsze lub większe aktualizacje Przez ostatnie lata trochę się nazbierało i zanim przejdę do aktualnego rydwanu to pokrótce opiszę moją samochodową drogę
A więc wszystko zaczęło się od Passata B6 2.0 TDI w pakiecie R-Line z 2009 roku, na tamten czas 170 koni połączone z DSG robiło robotę dla młodego gniewnego, niestety jak to czasami bywa błędy się zdarzają i niestety i mi się przydarzył Na szczęście udało się poskładać to auto i do dzisiaj jest w rodzinie choć już nie jest moje, jest to na pewno auto z tych z którym mam najlepsze wspomnienia <3
Później nadszedł czas na zmiany i po długich poszukiwaniach zawitało Audi A4 B9 3.0 TDI a więc przesiadka z przód napędu 170 koni na quattro 272 konie Cudowne auto, masa zabawy i technologiczny przeskok względem Passata ale nie dane mi było cieszyć się długo tym autem z racji iż 3.0 v6 miały wadę silnika która doprowadziła do pęknięcia korby na 6'stym tłoku, rozwalenia wału korbowego i ogólnego zatarcia silnika
Aktualnym powozem jest Skoda SuperB 3v3 w wersji L&K z 2.0 Tsi pod maską i napędem również 4x4 ale już na haldex'ie. I tutaj są poczynione znaczne zmiany głównie w silniku, bazowo było 280 koni ale przecież życie jest za krótkie aby jeździć wolnymi autami. Wpadła hybryda IS38, duże wtryski, dp+wydech MG Motorsport oraz strojenie silnika i dsg w Compsport'cie co dało wynik 450 koni i 550 niuta. Na chwilę obecną moc została zmniejszona w okolice 300 po remoncie silnika który był spowodowany błędem pracowników ASO Skody (śrubka w silniku) po tej katastrofie został wyremontowany cały silnik, tuleje były w takim stanie że trzeba było rozwiercić silnik na większa pojemność tak oto tym sposobem stałem się posiadaczem chyba jedynego w Polsce Superb'a już nie 2.0 a 2.1 TSI
Od tego czasu dużo się nie zmieniło... wpadły felgi keskiny kt17 w jedynym słusznym rozmiarze czyli 20" nawiercane tarcze i eibach pro kit z racji że między oponą a nadkolem było stanowczo za dużo miejsca W niedalekiej przyszłości w planie mam dokończyć wydech z racji że końcowy pozostał oryginalny i przyszedł czas to zmienić, dodatkowo wpadnie duży IC z borg warnera i zacznę modyfikacje na 500+ czyli turbo, pompy paliwa itd. ale o tym jak już zacznę z tym walczyć
A tutaj typowy zimowy wieczór w moim wykonaniu
Mam nadzieję że was nie zanudziłem na dzisiaj to wszystko i do zobaczenia przy następnej aktualizacji