Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 25 głosów - 4.56 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Poland Rebuilding 2.5.8 (1.49) [Download]
Autor Wiadomość
HTSvs Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Opole / Wrocław
Liczba postów: 19
Dołączył: 21/07/2016
Reputacja: 0
Podziękował: 3
Podziękowano mu 14 raz(y)
Post: #81
RE: Poland Rebuilding 2.0
Dokładnie ja nie widzę sensu wałkowania tego po 100 razy. Mi PR bardziej tnie niż PM który niby jest tak źle zoptymalizowanyPytajnik to wywaliłem PR i mam dalej spoko tereny i gra śmiga bez spadków większych. To jest alternatywa jeżeli komuś działa gorzej niż promods to może grać na tamtej mapie przecież.

Co do dźwięków, ilości firm w miastach da się to wszystko ogarnąć (fakt faktem u konkurencji nie trzeba tracić na to czasu) nie podoba się, że mapa nie dorobiona w tych kwestiach to grajcie na konkurencyjnej i po problemie.
27/10/2017 08:46 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
someone1989 Offline
Zbanowany
Zbanowany

Skąd: Opole
Liczba postów: 46
Dołączył: 27/05/2016
Podziękował: 7
Podziękowano mu 22 raz(y)
Post: #82
RE: Poland Rebuilding 2.0
Cytat:W ogóle jeżeli już coś piszesz, chcesz zgłosić problem itd. to prosiłbym więcej meteorytyki i konkretów w postaci chociażby jakichś zdjęć, opisów, podania konfiguracji PC. Jeśli są jakieś rzeczywiste problemy z mapą pozwoli to nam na zdiagnozowanie miejsca/przyczyny i na próbę poprawienia tego itd. A tak to jest indywidualne masło maślane z którego nic nie wynikaTongue

Konfiguracja jest na tyle mocna, że z mapą PM nie tnie mi tak w tych miejscach jak z nakładką od PR ale proszę: I5 3,4 GHZ 8GB ramu a grafiki różne testowałem R9280X, RX560 oraz RX560 w crosfire.

Gdzie są problemy? Chociażby w trójmieście gdzie potrafi mi spać z 60-70 fps do 35-40. Nazywaj sobie to małym spadkiem dla mnie to duża różnica. Świnoujście pominę bo z nim to wiecznie był problem.


Cytat:A co zrobisz i jak sobie to ustawisz to już Twoja indywidualna sprawaWink

Najchętniej to bym chciał mieć ustawienia jak na pm i ich nie zmieniać. Niestety muszę by gra się nie cieła. Na pm się nie tnie. Nie wnikam czemu tak jest. Sam pisałeś jest alternatywa w postaci pm i chyba trzeba z niej skorzystać dopóki nie popracujecie nad zwiększeniem fps w swoim dziele. Jak to zrobicie nie wiem ... pm dało radę podnieść trochę fps w barcelonie to pewnie też dacie radę...

Cytat:(dla przykładu przy wyżej podanych parametrach ustawień graf. fota z gry zrobiona przez amatora bez fovów i innych tego typu bajerów wygląda tak)

Image

Moim zdaniem całkiem przyzwoicie jeśli chodzi o sam wygląd Tongue


Dla jednego przyzwoita płaca to 1000 zł dla innych 10000. Widzę, że ty się zadowalasz chyba 100. Jeżeli to wyżej dla Ciebie jest dobre jakościowo i graficznie to nie mamy o czym rozmawiać bo widzę, że nie rozumiesz co to jakość.


Cytat:To ja nie przypominam sobie żebym krytykował inne mapy


Na problemy z pamięcią nic Ci nie poradzę.

Cytat:Co do płynności ich działania jest chyba wszystko jasnePytajnik skoro mając powyżej konkret fotograficzny z wyjaśnieniem zagadnienia twierdzę, że po bardzo zaawansowanych i wymagających lokacjach PRki jeżdżę praktycznie bez żadnych ścin, lagowania itp. a przy tych samych ustawieniach graficznych itd. wjeżdżając "w inny teren" nawet taki który wydaje się być ubogi wizualnie mam spadki do 45 fps i dłuższe lagowanie Pytajnik no to chyba coś jest nie tak i o czymś to świadczy czyż nie Panie someonePytajnik

Widzisz a u mnie jednak ściny są na waszych nowych terenach. Można to tłumaczyć tym że jest dużo modeli i to troszeczkę tłumaczy spadki. Jednak to że gdzieś tam są u Ciebie spadki do 45 fps na ubogich terenach to nie znaczy, że na waszych też tak ma być...

Cytat:Tak to tylko gra i tak to traktujeBig Grin Nikt nigdy i nigdzie nie napisał w temacie dot. PRki, że ma ona być czy będzie realistycznaWykrzyknik Tego w tej skali nie da się osiągnąćWykrzyknik.

Dokładnie skala trochę blokuje jednak do nie dawna jeszcze jakoś to było... ale teraz z tym trójmiastem to przesada po co robić coś co zajmuję tyle miejsca. Jest to ładne fakt temu nikt nie zaprzeczy ale skoro jest skala taka a nie inna to trzeba wszystko wywarzać a nie ściubrzyć 20 firm koło siebie. Jest to po prostu słabe i to że można to sobie w def zmieniać to jest słabe. To tak jak komuś kto kupił auto dobrej klasy powiedzieć jeżeli jest panu za twardo w fotelu to niech sobie pan poduszkę położy pod tyłek... Tyle osoby z prki hejtowały Barcelona za słabe działanie a sami zrobili trójmiasto potworkiem ale wiem, wiem lepiej wytykać błędy innym niż swoje zrobić od a do z porządnie.

Każdy ma swoje zdanie więc ja podałem swoje. Wypunktowałem parę niedoróbek które psują zabawę bo gra polega na graniu a nie grzebaniu w defach czy ustawieniach dźwięków skoro na innych mapach z tym nie ma problemu.

Masz rację pr jest alternatywą i każdy ma wybór. Niestety zbyt słabą by przekonać do siebie.

Tyle w temacie od mnie bo nie chce tutaj prowadzić jakiś wymian zdań kiedy każdy ma swoje zdanie i innego nie przyjmuje.

Mimo wszystko życzę powodzenia i dalszego działania z mapą.
27/10/2017 09:23 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Tedy Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 4,465
Dołączył: 09/05/2012
Reputacja: 88
Podziękował: 5309
Podziękowano mu 5345 raz(y)
Post: #83
RE: Poland Rebuilding 2.0
Kolega chyba jest z ekipy ProMods lub blisko z nimi jest zwiazany, bo ja mam już niestety średnie parametry kompa (nie nadaje się już na żadne nowe gry bo jest za słaby a o karcie graficznej nawet nie ma co mówić) a zauważalnych spadków na terenach PR nie zauważyłem natomiast mam na niektórych terenach (miasta czy duże węzły komunikacyjne) duże zacięcia w grze na terenach PM. Podsumowując to nie ma co się wdawać w dyskusje z podobnymi osobami, bo hejty tak i tak będą co widać nie tylko na tym forum. Po prostu nie ma po co czytać takie komentarze tym bardziej, że większość z graczy i tak zdecydowanie jest zadowolona z PR a ekipa PM niech wreszcie poprawi swoje błędy z ostatniej wersji mapy w tym niewidzialne ściany bo od wyjścia ich mapy minęło już sporo a błędy jak były to są nieusunięte dalej.czasu
27/10/2017 09:42 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Ania , Bozo , Perkins , panzerdragon , Wawrzyn5252
someone1989 Offline
Zbanowany
Zbanowany

Skąd: Opole
Liczba postów: 46
Dołączył: 27/05/2016
Podziękował: 7
Podziękowano mu 22 raz(y)
Post: #84
RE: Poland Rebuilding 2.0
Tak jestem związany z promods bo jeżdżę głównie po Polsce a ta z scs jest słaba. Myślałem, że w promodsie za Polskę odpowiadała ekipa polanda ale jak widać chyba nie skoro twierdzisz że ekipa promodsa Smile

Masz chyba super kompa bo sam diesiare napisał że ma spadki do 45 ... a to już tragiczne spadki.

Nie wiem ile tam tych ścian jest na 2.20 bo nie ganiam dalej niż nasz kraj a słyszałem że sporo. Jednak tu jest temat poland rebulding a nie promodsa więc rozmawiajmy o nie doróbkach tej mapy a nie innej.
27/10/2017 10:53 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Perkins Offline
eluwa
****
Trucker

Skąd: Osieck [WOT]
Liczba postów: 1,510
Dołączył: 31/03/2013
Reputacja: 56
Podziękował: 1100
Podziękowano mu 1535 raz(y)
Post: #85
RE: Poland Rebuilding 2.0
Popieram Old Teda. PM jak dalej miało słabą optymalizację tak ma, a mój komp (Core 2 Duo 2.33ghz, 4gb ddr3 ram, Radeon R7 240 1GB GDDR5 128bit) na terenach PR potrafi dalej wyciągnąć te 20fps. A tereny zagranicznej mapki oczywiście do 10fps max. Dla mnie jest to dopiero spora różnica, bo dla Ciebie z 60 do 45 nie będzie aż taka wielka jak to Ty mówisz. Niech ogarną dupę w końcu i poprawią błędy i optymalizację mapki, a nie szukają u nas takich problemów. xD

,,A wieczorem - na bazę, jak do cichego portu - Wpłyniemy razem..."

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Prawo Jazdy
Kat. B - 26.03.2019
Kat. C - 24.03.2020
Kat. CE - 02.07.2020
Uprawnienia na wózek widłowy - 10.07.2019
27/10/2017 10:58 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
someone1989 Offline
Zbanowany
Zbanowany

Skąd: Opole
Liczba postów: 46
Dołączył: 27/05/2016
Podziękował: 7
Podziękowano mu 22 raz(y)
Post: #86
RE: Poland Rebuilding 2.0
No tak bo spadek z 70 na 35 czyli o 50% to nie to co z 20 na 10 czyli też 50%

Nie ważne ile napisałem zgłoszeń do pm, ile razy puszczałem psy na nich. Wytknę parę błędów pr i już fan pm. Nie dziwie się, że osoby z pm tu nie wchodzą bo nie ma z kim porozmawiać. Jeżeli ktoś ma dorastać to chyba panowie stąd którzy nie przyjmują że na pr są spadki fps ale te same spadki na pm wytykają.

No cóż nie którzy mają bardzo ograniczone myślenie i nie przyjmują do wiadomości oczywistych rzeczy. Skoro są spadki tu i tu to optymalizacja leży tu i tu a nie tylko na jednym projekcie. Łatwo jest krytykować osoby z pm ... chłopacy z pr mogli pokazać co potrafią i pokazali że niczym się nie różnią w tej kwestii od pm.

Dalsza polemika na ten temat nie ma sensu.
27/10/2017 11:48 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
DIESIRAE Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 163
Dołączył: 24/05/2015
Reputacja: 15
Podziękował: 13
Podziękowano mu 770 raz(y)
Post: #87
RE: Poland Rebuilding 2.0
No proszę zaczęło się trollowanie czy jak tam zwą ... Przypadek czy norma nieważne

Wstaw kolego someone game loga żeby było jasne, że jest tak jak piszesz jeśli chodzi o konfigurację i ustawienia gryWink włącz konsole tak żeby było widać parametry gry i zrób profesjonalne zdjęcia o które miejsca na mapie PR Ci chodzi i analogiczne na reszcie mapy (łeb w łeb czyli pole/miasto czy jak tam jeszcze chcesz). Najlepszym materiałem jest film z włączonymi parametrami konsoli wtedy naocznie można ocenić jak to jest w rzeczywistościWykrzyknik

I jeśli ktoś ma taką ochotę na kręcenie filmów tego typu to są one jak najbardziej wskazane ponieważ będą miarodajnym pkt. odniesienia dla tych którzy mają słabszą konfiguracje a dla nas (nie tylko osób zaangażowanych w PR) jest to materiał poglądowy. W innym wypadku zostaje pisanie do końca nie wiadomo o czym ....

Cytat:Dla jednego przyzwoita płaca to 1000 zł dla innych 10000. Widzę, że ty się zadowalasz chyba 100. Jeżeli to wyżej dla Ciebie jest dobre jakościowo i graficznie to nie mamy o czym rozmawiać bo widzę, że nie rozumiesz co to jakość.

Czasem 100zł za wkład w pracę i pożytek z niej jest więcej warte niż 10 000zł wypłacone bardzo często nie wiadomo czasem za co ..... doczytaj cytat który wstawiłeś odnośnie mojego amatorskiego zdjęcia i pokaż Twój profesjonalizm bo akurat szukałem ale nie znalazłem żadnych zdjęć na forum co nie świadczy, że ich tam nie ma ... i wytłumacz ich związek (zdjęcie jest statyczne) ze spadkiem fpsPytajnik bo ja tu nie widzę żadnego związku ....

Cytat: Cytat:
Co do płynności ich działania jest chyba wszystko jasnePytajnik skoro mając powyżej konkret fotograficzny z wyjaśnieniem zagadnienia twierdzę, że po bardzo zaawansowanych i wymagających lokacjach PRki jeżdżę praktycznie bez żadnych ścin, lagowania itp. a przy tych samych ustawieniach graficznych itd. wjeżdżając "w inny teren" nawet taki który wydaje się być ubogi wizualnie mam spadki do 45 fps i dłuższe lagowanie Pytajnik no to chyba coś jest nie tak i o czymś to świadczy czyż nie Panie someonePytajnik


Widzisz a u mnie jednak ściny są na waszych nowych terenach. Można to tłumaczyć tym że jest dużo modeli i to troszeczkę tłumaczy spadki. Jednak to że gdzieś tam są u Ciebie spadki do 45 fps na ubogich terenach to nie znaczy, że na waszych też tak ma być...

No sam sobie wytłumaczyłeś wariacje albo niedoskonałość silnikaWink Jest jednak różnica miedzy 45fps na ubogich terenach a "napakowanych" czyż nie Pytajnik chyba że piszesz o ubogich terenach na PR ale wtedy zrób fotę z włączona konsolą wtedy będę widział o który fragment mapy CI chodziTongue wróżyć z fusów nie zamierzamSzczerbol

Image
a uboższy teren tylko inny sposób mapowania
Image
lub krytyczne miejsce fota z włączonym AI x 10
Image
z innym ujęciem innego miejsca
Image
celowo nie piszę jakiego bo gówno burza do niczego nie prowadzi


Cytat:Gdzie są problemy? Chociażby w trójmieście gdzie potrafi mi spać z 60-70 fps do 35-40. Nazywaj sobie to małym spadkiem dla mnie to duża różnica. Świnoujście pominę bo z nim to wiecznie był problem.

Dla stabilizacji klatek jest coś takiego jak włączona synchronizacja pionowa, przydaje się najbardziej przy niestabilnych silnikach gry.Wink Wstaw fotę z parametrami konsoli gdzie masz te spadkiWykrzyknik ze Świnoujściem od dawna nie ma żadnych problemów o ile ma się optymalnie skonfigurowaną grę względem możliwości PC i dot. to również wysokich ustawień. Dla Twojej i innych wiadomości Świnoujście to stare mapowanie robione jeszcze przed DLC Skandynawia na GTX270 Wykrzyknik na którym już wtedy działało to miasto przyzwoicieWink podobnie jak Koszalin, Szczecin, Międzyzdroje itd. (oczywiście przy odpowiednich optymalnych dla klasy karty ustawieniach)
Poza tym 3miasto to jedyne wymagające nowe miejsce na mapie bo przecież cała mapa nie została jeszcze przerysowana o ile doczytałeś ....

Cytat:Najchętniej to bym chciał mieć ustawienia jak na pm i ich nie zmieniać. Niestety muszę by gra się nie cieła. Na pm się nie tnie. Nie wnikam czemu tak jest. Sam pisałeś jest alternatywa w postaci pm i chyba trzeba z niej skorzystać dopóki nie popracujecie nad zwiększeniem fps w swoim dziele. Jak to zrobicie nie wiem ... pm dało radę podnieść trochę fps w barcelonie to pewnie też dacie radę...

Ciekawe hmmm, udowodnij że coś się tam gdzieś nie tnieBig Grin (zrób filmik może zostaniesz gwiazdą tub) bo ja tez mam cały czas te same ustawienia i odrębne zdanie Szczerbol jak chyba większość Big Grin

I nie porównuj Bracy do 3miasta i jak się to ma do tego co napisałeś;

Cytat:ale teraz z tym trójmiastem to przesada po co robić coś co zajmuję tyle miejsca. Jest to ładne fakt temu nikt nie zaprzeczy ale skoro jest skala taka a nie inna to trzeba wszystko wywarzać a nie ściubrzyć 20 firm koło siebie.

gdzie jest więcej terenu i jaki jest sens śćiubrzania hmmm Szczerbol

Na PR jest ściubrzone pewnie z 60 firm z których połowa to chyba same dostawy itp. rzadko losowane (tak jak inne crossowe połączenia pozostałych firm) przez grę a na dodatek nie wiadomo z lub do jakiego rejonu EU co nie zmienia faktu że i tak w każdym miejscu na raz w EU nie będziesz więc w czym problem skoro masz wybór kierunku który chcesz wybrać i towaru który chcesz zabrać/dowieźć??

Cytat:Tyle osoby z prki hejtowały Barcelona za słabe działanie a sami zrobili trójmiasto potworkiem ale wiem, wiem lepiej wytykać błędy innym niż swoje zrobić od a do z porządnie.

Żeby było jasneWykrzyknik ja i chłopaki z PR nie czepiamy się, nie wytykamy ani nie krytykujemy niczego. Nie wiem na której mapie jest więcej "potworków" .... hmmm... ale na każdej mapie "potworki" komuś się podobają (mnie również i nie mam tu na myśli tylko PR) Tongue. Tak, mapa PM jest coraz lepsza Tongue szkoda tylko, że kuleje w zbyt wielu miejscach Szczerbol zwłaszcza tych najfajniejszych Facepalm

Myślę, że dałoby się temu zaradzić albo polepszyć przyjmując jakieś kompromisy Szczerbol przede wszystkim z pożytkiem dla grającychWink

Cytat:Wypunktowałem parę niedoróbek które psują zabawę bo gra polega na graniu a nie grzebaniu w defach czy ustawieniach dźwięków skoro na innych mapach z tym nie ma problemu

Na których mapach mądraloPytajnik, konkretnie pisz Big Grin
Nie ma żadnych problemów, wszystkie ustawienia gry są w jej MENUBig Grin
Jednym się podoba to co jest innym nie. Kto musi lub chce pod siebie to sobie dopracuje defy pod swoje wymaganiaWink

Cytat:Masz rację pr jest alternatywą i każdy ma wybór. Niestety zbyt słabą by przekonać do siebie.

Tyle w temacie od mnie bo nie chce tutaj prowadzić jakiś wymian zdań kiedy każdy ma swoje zdanie i innego nie przyjmuje.

No właśnie każdy ma swoje zdanie więc po co te sugestie, że coś jest słabe ...

Wink

Cytat:No tak bo spadek z 70 na 35 czyli o 50% to nie to co z 20 na 10 czyli też 50%

Nie ważne ile napisałem zgłoszeń do pm, ile razy puszczałem psy na nich. Wytknę parę błędów pr i już fan pm. Nie dziwie się, że osoby z pm tu nie wchodzą bo nie ma z kim porozmawiać. Jeżeli ktoś ma dorastać to chyba panowie stąd którzy nie przyjmują że na pr są spadki fps ale te same spadki na pm wytykają.

No cóż nie którzy mają bardzo ograniczone myślenie i nie przyjmują do wiadomości oczywistych rzeczy. Skoro są spadki tu i tu to optymalizacja leży tu i tu a nie tylko na jednym projekcie. Łatwo jest krytykować osoby z pm ... chłopacy z pr mogli pokazać co potrafią i pokazali że niczym się nie różnią w tej kwestii od pm.

Dalsza polemika na ten temat nie ma sensu.


no wiesz 35fps a 10fpsFacepalm to naprawdę nie to samo 50%
Jak najbardziej masz z kim rozmawiać o ile doczytałeśWink to co napisałem Big Grin
Ja potrzebuję konkretów a nie ogólników inaczej nie dam rady poprawić tego co konieczne żeby było lepiej, ot cala tajemnicaTongue Oczywiste rzeczy dla mnie to gamelog, foty z włączoną konsolą i aktualnie uchwyconymi parametrami gry a najlepiej filmiki testowe na których widzę to o czym wyżej napisałem Wink


Silnik gry jest narowisty, ale ja liczę że SCS wprowadzi kilka prostych przełomowych rozwiązań kótre pozwola na jeszcze lepsze optymalizowanie gry z poziomu ME

SomeoneSmile bez urazy Wink
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28/10/2017 12:10 AM przez DIESIRAE.)
27/10/2017 11:53 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: panzerdragon , .:KoxTrucker:. , Tedy , TADEO , rudenkov
someone1989 Offline
Zbanowany
Zbanowany

Skąd: Opole
Liczba postów: 46
Dołączył: 27/05/2016
Podziękował: 7
Podziękowano mu 22 raz(y)
Post: #88
RE: Poland Rebuilding 2.0
Cytat:Czasem 100zł za wkład w pracę i pożytek z niej jest więcej warte niż 10 000zł wypłacone bardzo często nie wiadomo czasem za co ..... doczytaj cytat który wstawiłeś odnośnie mojego amatorskiego zdjęcia i pokaż Twój profesjonalizm bo akurat szukałem ale nie znalazłem żadnych zdjęć na forum co nie świadczy, że ich tam nie ma ... i wytłumacz ich związek (zdjęcie jest statyczne) ze spadkiem fpsPytajnik bo ja tu nie widzę żadnego związku ....

Po pierwsze gdzie znajdziesz moje zdjęcia możesz wywnioskować z stopki i porównać sobie grafike na pm z tą którą ty pokazałeś bo twoje wygląda jakby było robione na ustawieniach niskich.

Po drugie tłumaczenie statyczne zdjęcie - spadek fps nie ma co tłumaczyć. Nie chodziło mi że zdjęcie było robione przy niskich fps a przy niskich ustawieniach, że tak okropnie wygląda a mi się nie chce ganiać na niskich ustawieniach a do robienia zdjęć ustawiać wysokie by to ładnie wyglądało. Chce tak jak to było w pm 2.15 latać po Polsce bez większych ścin i spadków fps by granie na wysokich ustawieniach było komfortowe.

Cytat: Dla stabilizacji klatek jest coś takiego jak włączona synchronizacja pionowa, przydaje się najbardziej przy niestabilnych silnikach gry.Wink Wstaw fotę z parametrami konsoli gdzie masz te spadkiWykrzyknik

Rozumiem, że wystarczy odpalić konsole ~ w tych miejscach gdzie mi spadają fps i tyle? Czy coś mam wpisać?

Cytat:Ciekawe hmmm, udowodnij że coś się tam gdzieś nie tnieBig Grin (zrób filmik może zostaniesz gwiazdą tub) bo ja tez mam cały czas te same ustawienia i odrębne zdanie Szczerbol jak chyba większość Big Grin

No to słabo oceniasz swoją prace skoro twierdzisz że się tnie. Z tego co wiem w pm 2.15 tereny polskie były jeszcze wasze więc sam twierdzisz że Ci się cięło.

No więc jak to jest cięło Ci się na pm czy nie? bo mi jakoś wasze tereny na pm 2.15 się nie cieły za specjalnie. Jedynie wiadomo Świnoujście kiedyś szybciej łapało niezłe lagi np przy porcie gra się potrafiła zwiesić na 2-3 sekundy. Od jakiegoś czasu z tym nie ma problemu. Dało się? Dało... to niech się da tak w trójmieście.


Cytat:Żeby było jasneWykrzyknik ja i chłopaki z PR nie czepiamy się, nie wytykamy ani nie krytykujemy niczego. Nie wiem na której mapie jest więcej "potworków" ....

Ty wytykałeś barce w pewnym temacie radola, widzę pamięć nie ta... ale mniejsza bo to twoje zdanie zresztą każdy krytykował barce. Potworków jest więcej na bank na pm ale nie porównuj waszej malutkiej mapki do całej mapy z gry która jest w pm... Zresztą ilość błędów zgłaszanych do waszej mapy mówi sama za siebie przy tak małej mapie tyle błędów jakbyście zrobili mapę wielkości pm to pewnie byście prześcignęli ich pod kontem potworków. Więc nie ma co porównywać mapy która ma kilka % całości terenów do czegoś co jest całością w grze.

Cytat: Tak, mapa PM jest coraz lepsza Tongue szkoda tylko, że kuleje w zbyt wielu miejscach Szczerbol zwłaszcza tych najfajniejszych Facepalm

Ale nigdy nie będzie "super, super" bo jest za duża. Niczym wszystko naprawią wychodzi kolejna wersja która część błędów naprawiła, część zostaje i dochodzą nowe. Zbyt duży projekt by było inaczej.

Cytat: Na których mapach mądraloPytajnik, konkretnie pisz Big Grin

Na mapie wegrzech, na pm, na rus map wszedzie tam mam głośność na maksa i mogę spokojnie grać. Na waszej na początku kilka razy omal zawału nie dostałem w nocy grając... teraz już się tego człowiek spodziewa ale nie o to przecież chodzi...

Można powiedzieć, że można ustawienia zmienić. No spoko ale można też powiedzieć, że są inne mapy gdzie tego nie trzeba robić więc da się tak zrobić dźwięki by nie było problemu. Po co mam grzebać w ustawieniach jak odpalę inną mapę i tam na to nie tracę czasu?

Cytat:No właśnie każdy ma swoje zdanie więc po co te sugestie, że coś jest słabe ...

Bo po to jest forum by wyrazić swoją opinię więc to zrobiłem ... a to że nie pochlebną dla was to już nie moja wina. Gdyby produkt nie miał tych niedoróbek to bym się ich nie czepił to chyba logiczne. Być może ma ich więcej ale ich nie dostrzegłem więc mogłem coś pominąć.

Cytat:no wiesz 35fps a 10fpsFacepalm to naprawdę nie to samo 50%

czytaj dokładnie kolega napisał że ma spadki z 20 na 10 a nie z 35 na 10... więc 20 na 10 to 50% ja mam spadki z 60-70 ( bo nie mam synchronizacji pionowej by mieć stałe 60 na 40-35 ) żeby być sprawiedliwym takie spadki owszem też mam np w Barcelonie więc wasze trójmiasto akurat mogę do niej porównywać skoro mam takie same spadki w Barcelonie jak i Trójmieście.

Cytat:Ja potrzebuję konkretów a nie ogólników inaczej nie dam rady poprawić tego co konieczne żeby było lepiej, ot cala tajemnicaTongue Oczywiste rzeczy dla mnie to gamelog, foty z włączoną konsolą i aktualnie uchwyconymi parametrami gry a najlepiej filmiki testowe na których widzę to o czym wyżej napisałem Wink


Najlepiej wyśle Ci film bo z zdjęć i tak powiesz że coś przerobiłem by wyszło tylko na twoje.
28/10/2017 04:54 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Rene-GAD Offline
Forumowy GAD
****
Trucker

Skąd: Nowa Sól / Berlin
Liczba postów: 2,535
Dołączył: 09/05/2014
Reputacja: 144
Podziękował: 3201
Podziękowano mu 3447 raz(y)
Post: #89
RE: Poland Rebuilding 2.0
Miłe ... zakończenie urlopu Wink
Wróciłem, a tu taka niespodzianka Big Grin

P.S.

Gdzie znajdę PR fix ??

1.37 ETS 2 + DLC + ten -> Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść. + DAF XF105 by Vad&K
1.37 ATS + DLC + ten -> Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść. + Kenworth K100-E / Freigthliner FLB / Petrebilt 352
Naczepy typu "gabaryt" by Jazzycat ; AI by Jazzycat

Image
28/10/2017 05:38 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
grzegra Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 23
Dołączył: 14/02/2016
Reputacja: -1
Podziękował: 1
Podziękowano mu 5 raz(y)
Post: #90
RE: Poland Rebuilding 2.0
nie ma i nie są potrzebne Rene-GAD
28/10/2017 05:43 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Photo Poland Rebuilding [Worklog] RadolSzczecin 1,646 789,906 17/04/2024 10:00 PM
Ostatni post: RadolSzczecin
Question Poland Rebuilding [Pomoc] Michaleczeq 278 127,414 06/04/2023 05:11 PM
Ostatni post: abuk
  Poland rebuilding pachankz2 5 2,440 14/02/2021 02:04 PM
Ostatni post: pachankz2
Bug Poland Rebuilding [Błędy] DIESIRAE 300 140,061 03/12/2020 10:26 PM
Ostatni post: Michaleczeq
  ma ktos moze mda na baze poland rebuilding 1.35 z gorydzieki FELEK1234 1 2,889 21/04/2020 12:15 PM
Ostatni post: Bytnarek

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa