Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 2 głosów - 5 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
DLC Beyond the Baltic Sea
Autor Wiadomość
HaQOfficial Offline
Beta Tester
****
Trucker

Skąd: Częstochowa
Liczba postów: 145
Dołączył: 23/02/2017
Reputacja: 7
Podziękował: 39
Podziękowano mu 160 raz(y)
Post: #61
RE: DLC Beyond the Baltic Sea
(05/05/2018 09:39 AM)Ukaszeł napisał(a):  RadolSzczecin studio SCS mówiło, że nie będą zmieniać podstawki, bo chcą żeby gracze na słabszych komputerach mogli grać bez problemu na "starej" mapie, gdzie mogliby się przyłożyć i postarać w kwestii lepszej optymalizacji, no ale to już temat i tak odległy jak na SCS :E

"You can look forward to such retouches appearing especially in Europe later this year Wink" via Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Image
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05/05/2018 10:40 AM przez HaQOfficial.)
05/05/2018 10:39 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
.:KoxTrucker:. Offline
Na detoksie etsowym
****
Trucker

Skąd: Z Polski :P
Liczba postów: 1,483
Dołączył: 22/10/2014
Reputacja: 46
Podziękował: 2991
Podziękowano mu 1066 raz(y)
Post: #62
RE: DLC Beyond the Baltic Sea
Tylko popatrz z drugiej strony - poza modyfikacjami, nie masz alternatywy na to, by Europa była ładna, a i bez modów grai chodzi płynnie.
05/05/2018 10:53 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
DawidTGX
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #63
RE: DLC Beyond the Baltic Sea
Przecież na Poland Rebuilding widzimy to samo zjawisko co na mapach SCSu. Wschodnia część polski dalej wieje pustkami i jest goła i raczej niezbyt wesoła bo to prawie że podstawka gry. Zaś zachód i północ, rozbudowana sieć dróg i miast i firm. Może lepiej zamiast nawalić 5 miast w niemalże tym samym miejscu, mówię tu o pomorzu ale i nie tylko, zadbać o całą polskę i stworzyć swoistą "bazę" pod dalsze rozbudowy? No cóż ale to nie wątek o PR więc może też coś napiszę o tym DLC.

Po zdjęciach widzać że się starają. Naprawdę fajnie to wszystko wygląda, mam nadzieje że utworzy się fajny klimat. Jestem ciekaw czy dodadzą jakieś nierówności i może jakieś koleiny na drogach, może nie na wszystkich ale na takich lokalnych drogach.
05/05/2018 11:56 AM
Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Hardcor123 , Ukaszeł
xxtrokerxx Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Rabka Zdrój
Liczba postów: 180
Dołączył: 17/08/2016
Reputacja: -4
Podziękował: 48
Podziękowano mu 30 raz(y)
Post: #64
RE: DLC Beyond the Baltic Sea
To chociaż mogliby przeskalować mapę jak w ats
05/05/2018 03:04 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Michal_Z_gno Online
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,100
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 640
Podziękował: 34110
Podziękowano mu 15554 raz(y)
Post: #65
RE: DLC Beyond the Baltic Sea
Borsuk moim zdaniem mapy z Going East nie odświeżą nie tyle ze względów finansowych a bardziej dlatego, że opinia publiczna (gracze) by ich zjedli bo nikt nie chciałby płacić drugi raz za te same tereny nawet jakby były lepszej jakości.
Tak czy siak stare tereny w cale nie musiałyby być robione za grubą kasę i wielkim nakładem pracy bo siatka dróg już jest, modele są więc wystarczy np. odświeżyć roślinność, tekstury dróg, i trochę pobawić się modelami, prefabami itp. czyli niezbyt duży wysiłek dla studia (ze dwie osoby oddelegować do tego i po około trzech - czterech miesiącach mamy przyzwoicie odświeżone tereny które nie odbiegają jakościowo od reszty w formie darmowego patcha).

Ogólnie moderzy amatorzy (np. ekipa PR) którzy pracują za darmo, bez możliwości studyjnych itp. a potrafią ogarnąć fajnie tereny Polski i mają lepszą moc przerobową niż SCS (gdyby ekipa PR miała płacone za mapkę i traktowała to jako pracę po ok 7 - 8 godz dziennie to takie DLC nad którym studio pracuję miesiącami machnęliby w 3 - 5 tyg. i jeszcze mieliby czas odświeżyć stare tereny Tongue) - czyli chcieć to móc.
Ale wiadomo tu wchodzi temat polityki firmy i nie można za szybko pracować bo skończą się w końcu tereny do robienia a planów co dalej koledzy z Pragi raczej nie mają :E
Tak podsumowując moim zdaniem fajnie, że robią nowe tereny bo muszą z czegoś żyć itp. ale powinni myśleć w tym momencie bardziej przyszłościowo (nad nową odsłoną ETS-a) - bo nie licząc ATS-a to w ETSie zostały im góra ze 3 DLC terenowe oprócz tych krajów Bałtyckich czyli ze 2 DLC na rok co daje nam góra dwa lata "wsparcia gry" (czyt. wyciągania kasy od graczy).

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
05/05/2018 04:41 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Borsuk
mrzumi Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 121
Dołączył: 11/11/2011
Reputacja: 6
Podziękował: 35
Podziękowano mu 97 raz(y)
Post: #66
RE: DLC Beyond the Baltic Sea
Cytat:"You can look forward to such retouches appearing especially in Europe later this year Wink" via SCS Blog
Skoro tak było w newsie ;-) ...
Cytat:Tak czy siak stare tereny w cale nie musiałyby być robione za grubą kasę i wielkim nakładem pracy bo siatka dróg już jest, modele są więc wystarczy np. odświeżyć roślinność, tekstury dróg, i trochę pobawić się modelami, prefabami itp. czyli niezbyt duży wysiłek dla studia
Zaiste. Wszystko zależy od zakresu. Odświeżenie tekstur, dodanie "bibelotów", podmiana roślinności i najdurniejszych prefabów na autostradach i już Niemcy byłyby odmłodzone parę lat.
Osobiście wyczuwam tu pole dla Mandelsofta.
Cytat:Jasne że super gdyby "Stara Polska" i okolice zostały poddane liftingowi ale raczej wtedy spodziewałbym się kolejnego DLC pod nazwą East2 albo coś w ten deseń.
To może ja podam konto na które powinieneś dokonać wpłaty? ;-). Ewentualny lifting będzie darmowy. Na 100%.

Cytat:Być może jeśli decydenci ze studia scs doszliby do wniosku że koniec z ekspansją terenów, teraz czas na jakość i poprawiliby wszystkie niedoróbki gry może to miałoby jakiś sens, jednak powtórzę raz jeszcze, jest to raczej nie nastąpi bo jest finansowo nieopłacalne, tym bardziej gdy niezależne projekty dość skutecznie wypełniają luki jakościowe map by później modele z DLC skutecznie wzbogacały mapy fanowskie. Stąd pewna przewaga ATSa, najstarsze stany mają 2 lata a jeszcze ich troszkę do zbudowania zostało i tu bardziej upatrywałbym rozwoju a nie ETS2, w ATS przepaść jakościowa terenów raczej nigdy nie będzie powodowała takiego dysonansu jak w ETS2 który jest o wiele starszą grą.
Empirycznie najzdrowiej równolegle - agilowy rozwój iteracyjny na wzór dostarczania i utrzymywania usług =D.
SCS obecnie osiągnęło myślę taki rozmiar i dojrzałość studia, które pozwolą na realizację takiego projektu jak refresh najstarszych terenów przy jednoczesnym, nie spowolnionym tworzeniu 1 dużego DLC mapowego rocznie.

A co do dysonansu, to święte słowa ;-).
Cytat:Borsuk moim zdaniem mapy z Going East nie odświeżą nie tyle ze względów finansowych a bardziej dlatego, że opinia publiczna (gracze) by ich zjedli bo nikt nie chciałby płacić drugi raz za te same tereny nawet jakby były lepszej jakości.
Zjedliby, dlatego odświeżenie byłoby za friko. Ale pierwsze w kolejności są Niemcy.

Cytat:Ogólnie moderzy amatorzy (np. ekipa PR) którzy pracują za darmo, bez możliwości studyjnych itp. a potrafią ogarnąć fajnie tereny Polski i mają lepszą moc przerobową niż SCS (gdyby ekipa PR miała płacone za mapkę i traktowała to jako pracę po ok 7 - 8 godz dziennie to takie DLC nad którym studio pracuję miesiącami machnęliby w 3 - 5 tyg. i jeszcze mieliby czas odświeżyć stare tereny Tongue) - czyli chcieć to móc.
Zrobić a zrobić dorobić zoptymalizować i przetestować to dwie różne sprawy ;-)
Cytat:bo nie licząc ATS-a to w ETSie zostały im góra ze 3 DLC terenowe oprócz tych krajów Bałtyckich czyli ze 2 DLC na rok co daje nam góra dwa lata "wsparcia gry" (czyt. wyciągania kasy od graczy).
Ja widzę materiał na jakieś około 5-6 :-)

Cytat:scs dość długo jechali na moderach i ich pracy, fanie żeby wykorzystali istniejący potencjał i sami wprowadzili to co powstało najlepsze,
Rozwiń proszę myśl w oparciu o konkretne przykłady.

Cytat:To chociaż mogliby przeskalować mapę jak w ats
Mapa w ETS2 jest dokładnie w tej samej skali jak w ATS. Przeskalowanie na jakąkolwiek inną skalę nie byłoby czymś co można określić "CHOCIAŻ". To by był znacznie większy zakres prac niż refresh Niemiec.
06/05/2018 04:54 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno , DudekAKADudek
Michal_Z_gno Online
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,100
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 640
Podziękował: 34110
Podziękowano mu 15554 raz(y)
Post: #67
RE: DLC Beyond the Baltic Sea
(06/05/2018 04:54 PM)mrzumi napisał(a):  Zrobić a zrobić dorobić zoptymalizować i przetestować to dwie różne sprawy ;-)
Zrobić za free a zrobić dla zarobku to też dwie różne sprawy Tongue
A ogólnie nie można oczekiwać od modderów tego co od profesjonalnego studia (zupełnie inne warunki i tryb pracy) więc u moderów mogą się tam zdarzyć jakieś niedoróbki w projekcie i jest to całkowicie normalne. Zresztą gdyby te mapki amatorskie były tak źle zoptymalizowane to nie grało by na nich tyle ludzi (praktycznie każdy gra na jakiejś mapce z modów) Tongue


(06/05/2018 04:54 PM)mrzumi napisał(a):  Ja widzę materiał na jakieś około 5-6 :-)

Jak dla mnie to jest terenów i tak na 3 w miarę rozsądne DLC no chyba, że mają zamiar robić większy kawałek Rosji, Turcję i Irlandie to wtedy będzie te 5 - 6 ale tu poza Turcją reszta będzie trochę wymuszanym ciągnięciem terenów (Irlandia - za mało nawet jak się doda Islandie a reszta Rosji to też będzie trochę mało - chyba, że zapuszczą się w część azjatycką)
Image
Czyli w moim odczuciu jak będzie więcej niż te 3 DLC to będzie takie trochę na siłę wciskanie czegoś byle był jakiś teren na te więcej DLC i większy zarobek.

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06/05/2018 06:05 PM przez Michal_Z_gno.)
06/05/2018 06:03 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Adam.J
xxtrokerxx Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Rabka Zdrój
Liczba postów: 180
Dołączył: 17/08/2016
Reputacja: -4
Podziękował: 48
Podziękowano mu 30 raz(y)
Post: #68
RE: DLC Beyond the Baltic Sea
No Hiszpania by siadła.. Irlandia też bo wcale dużo roboty z tym nie ma a Islandia ? hmm RACZEJ tam towar płynie statkiem nie ciężarówkami
06/05/2018 06:33 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno
xyzan Offline
Vip
***
ViP

Skąd:
Liczba postów: 241
Dołączył: 19/12/2014
Reputacja: 12
Podziękował: 48
Podziękowano mu 253 raz(y)
Post: #69
RE: DLC Beyond the Baltic Sea
Ale Hiszpania, to 2DLC, 1 Bałkany, 1 Ukraina, 1 Północna Skandynawia... i już jest 5...
06/05/2018 06:47 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno
Michal_Z_gno Online
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,100
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 640
Podziękował: 34110
Podziękowano mu 15554 raz(y)
Post: #70
RE: DLC Beyond the Baltic Sea
xyzan jakie dwa DLC mogłyby być w Hiszpanii jak jeszcze trzeba dodać osobno Księstwo Andory i Portugalię (czyli trzy DLC jak nic) :E A serio to robienie aż tak małych DLC jest zwykłym wyciąganiem kasy i pewnie nawet w SCSie to wiedzą (i nie będą tak głupi aby dzielić Hiszpanię na części - chyba, że się mylę Big Grin).

Ps. Nie obraź się jeśli chodzi o dość ironiczną formę mojej wypowiedzi ale pomysł dzielenia Hiszpanii jest dla mnie na tyle niedorzeczny, że musiałem to podkreślić w poscie Tongue

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06/05/2018 07:06 PM przez Michal_Z_gno.)
06/05/2018 06:57 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Adam.J
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Road to the Black Sea jarson 215 66,024 13/12/2019 09:17 PM
Ostatni post: irek4014

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa