Znaki drogowe ETS2 - Wersja do druku +- eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST (http://etrucks.pl) +-- Dział: Wasza Twórczość (/forum-167.html) +--- Dział: Map Editor SCS (/forum-273.html) +---- Dział: Pomoc (/forum-277.html) +---- Wątek: Znaki drogowe ETS2 (/thread-23825.html) |
Znaki drogowe ETS2 - bisson1976 - 13/10/2014 03:26 PM Tematu nie znalazłem w, więc zakładam nowy jeśli temat taki już istnieje proszę o przeniesienie go w odpowiednie miejsce. Overlay edytor Siemka Próbuję dodać nową teksturę do znaków Stworzyłem dds zapisałem plik tboj /material/overlay/city_pl_lubin_w.dds potem mat material : "eut2.sign" { texture[0] : "city_pl_lubin_w.tobj" texture_name[0] : "texture_base" diffuse : { 1 , 1 , 1 } specular : { 0 , 0 , 0 } shininess : 4 add_ambient : 0 } definicje zapisałem tak: def - world - overlay.sii SiiNunit { overlay_def : .overlay { city_names[]: "pl_lubin_w" } } po próbie dodania tekstury nazwy w map edytorze, pojawiły się takie błędy: 00:02:01.993 : <ERROR> [tobj] The file '/material/overlay/city_pl_lubin_w.tobj' has incorrect version - found b10a0d01, expected 70b10a01. 00:02:02.070 : <ERROR> [tobj] NULL texture data 00:02:02.070 : <ERROR> [tobj] NULL texture data 00:02:02.070 : <ERROR> [dx9] Failed to create texture in hw_load(). 00:02:02.071 : <ERROR> FIXME: Texture update failed (/material/overlay/city_pl_lubin_w.tobj) 00:02:02.071 : <ERROR> [tobj] NULL texture data 00:02:02.071 : <ERROR> [tobj] NULL texture data 00:02:02.071 : <ERROR> [dx9] Failed to create texture in hw_load(). Proszę o wytłumaczenie co robię źle.... RE: Znaki drogowe ETS2 - bisson1976 - 18/10/2014 03:53 PM Temat został przeze mnie rozwiązany dzięki pomocy kolegi PMA , problem z plikiem tobj , precyzyjniej mówiąc ilości znaków w ścieżce do dds. Najważniejsze jest że osiągnąłem to co chciałem RE: Znaki drogowe ETS2 - Piter - 18/10/2014 03:57 PM Brawo Marcin |