eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST
Problem z komputerem pokładowym - Wersja do druku

+- eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST (http://etrucks.pl)
+-- Dział: Wasza Twórczość
(/forum-167.html)
+--- Dział: Modelowanie 3D (/forum-268.html)
+---- Dział: Pomoc (/forum-272.html)
+---- Wątek: Problem z komputerem pokładowym (/thread-26759.html)



Problem z komputerem pokładowym - Rafik12 - 04/01/2015 07:39 PM

Proszę was o pomoc z komputerem pokładowym . Jak ktoś może mi napisać dobry mat będę wdzięczny Smile

Image


RE: Problem z komputerem pokładowym - Stoneridge - 04/01/2015 07:39 PM

Kolopo, ale tutaj brakuje DDS.


RE: Problem z komputerem pokładowym - Rafik12 - 04/01/2015 07:43 PM

(04/01/2015 07:39 PM)Stoneridge napisał(a):  Kolopo, ale tutaj brakuje DDS.


Mam .dds


RE: Problem z komputerem pokładowym - Aras. - 04/01/2015 07:44 PM

Ale nie taki jaki powinien być, nie wiem czy takie coś się robi z w zmodzie czy w programie graficznym


RE: Problem z komputerem pokładowym - Rafik12 - 04/01/2015 07:47 PM

(04/01/2015 07:44 PM)TruckerArus napisał(a):  Ale nie taki jaki powinien być, nie wiem czy takie coś się robi z w zmodzie czy w programie graficznym

Wszystko jest robione z ZModeler2


RE: Problem z komputerem pokładowym - Rafik12 - 04/01/2015 07:50 PM

Image

To na pewno wina matu Sad


RE: Problem z komputerem pokładowym - SztywnyFred - 05/01/2015 03:15 AM

Oto mat, który potrzebujesz. Nic nie zmieniaj tylko po prostu wklej tak jak jest, to będzie działać Wink

material : "eut2.dif.lum.spec" {
texture[0] : "/vehicle/truck/share/dashboard.tobj"
texture_name[0] : "texture_base"
diffuse : { 1 , 1 , 1 }
specular : { 0 , 0 , 0 }
shininess : 4
add_ambient : 0
}


RE: Problem z komputerem pokładowym - Rafik12 - 05/01/2015 07:37 AM

(05/01/2015 03:15 AM)SztywnyFred napisał(a):  Oto mat, który potrzebujesz. Nic nie zmieniaj tylko po prostu wklej tak jak jest, to będzie działać Wink

material : "eut2.dif.lum.spec" {
texture[0] : "/vehicle/truck/share/dashboard.tobj"
texture_name[0] : "texture_base"
diffuse : { 1 , 1 , 1 }
specular : { 0 , 0 , 0 }
shininess : 4
add_ambient : 0
}

Dzięki za pomoc wszystko działa jak należy Smile