Konwert z GTS a z GTA SA - Wersja do druku +- eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST (http://etrucks.pl) +-- Dział: Wasza Twórczość (/forum-167.html) +--- Dział: Modelowanie 3D (/forum-268.html) +---- Dział: Pomoc (/forum-272.html) +---- Wątek: Konwert z GTS a z GTA SA (/thread-27506.html) |
Konwert z GTS a z GTA SA - .:KOWALSKI:. - 25/01/2015 03:29 PM Witam jak wiecie skonwertowałem vario gts i wyszło to bez problemu a próbowałem skonwertować z GTA SA tak samo jak z gts noi niby ok bez Matów tobj dds itp model działał ale jak dałem maty i tobj to był nadal czerwony ( zapomniałem przekonwertować tobj) gdy to zrobiłem wywalało po kliknięciu zmiany kamery (tylko widok w kabinie działał) I tak za każdym razem w logu było napisane że coś jest nie tak z tobj ale na moje oko wszystko wyglądało normalnie. A i na 100% nie usuwałem kwadratów odpowiedzialnych za kamery w grze I tu rodzi się pytanie co mogło być nie tak Czym różni się konwert z GTA SA a GTS RE: Konwert z GTS a z GTA SA - Perkins - 25/01/2015 04:42 PM Wyciągasz części modelu z GTA SA i rozdzielasz do poszczególnych przegródek w drzewku z auta w ETS2. RE: Konwert z GTS a z GTA SA - .:KOWALSKI:. - 25/01/2015 04:49 PM yyy ja zrobiłem tak: usunąłem z modelu wszystko co zbędne zostało tylko 1 drzewko a w nim części bez których model byłby niekompletny ( koła usunałem też bo z kołami w ets2 jest nie co inaczej xd) Noi zapisałem w z3d potem usunalem wszystkie czesci z modelu bazowego oprócz zielonych kwadratów i dałem merge. Model który mergnalem dałem do jednego drzewka... wszystkie częsci. ( te czesci nie były już w zadnym innym drzewku tylko w tym od modelu bazowego ) W grze sam model działał ale potem... wiadomo RE: Konwert z GTS a z GTA SA - Perkins - 25/01/2015 05:16 PM To daj jeszcze log. RE: Konwert z GTS a z GTA SA - Wąski - 25/01/2015 06:15 PM Musisz w propeties każdej części zaznaczyć Diffuse Color i UV Channels zmienić na 1. RE: Konwert z GTS a z GTA SA - .:KOWALSKI:. - 25/01/2015 08:41 PM (25/01/2015 06:15 PM)MrManTga napisał(a): Musisz w propeties każdej części zaznaczyć Diffuse Color i UV Channels zmienić na 1.ok zrobie tak i zobacze jak wyjdzie |