eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST
Import naczep do zmoda 2 - Wersja do druku

+- eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST (http://etrucks.pl)
+-- Dział: Wasza Twórczość
(/forum-167.html)
+--- Dział: Modelowanie 3D (/forum-268.html)
+---- Dział: Pomoc (/forum-272.html)
+---- Wątek: Import naczep do zmoda 2 (/thread-27549.html)



Import naczep do zmoda 2 - .:KOWALSKI:. - 27/01/2015 07:40 PM

Witam. Wiecie jak importuje się naczepy z ets2 do zmodelera 2Pytajnik Bo jak próbuje przekonwertować PMG konwerterem to ic się nie dzieje... tak samo jak z modelami scs-u. Proszę o pomoc


RE: Import naczep do zmoda 2 - kacperoxd - 27/01/2015 07:43 PM

No musisz przekonwertować cooliner.pmg do ets2. Smile


RE: Import naczep do zmoda 2 - .:KOWALSKI:. - 27/01/2015 07:44 PM

Wtedy i tak model nie wczytuje się do zmoda.


RE: Import naczep do zmoda 2 - kacperoxd - 27/01/2015 07:49 PM

To masz coś chyba z konwerterem. Bo u mnie normalnie konwertuje cooliner.pmg i odpala się bezproblemowo Smile


RE: Import naczep do zmoda 2 - Wilkuu - 27/01/2015 08:08 PM

Jeżeli pmg naczepy jest wyżej niż 1.3.1 to nie przekonwertujesz tego konwerterem mwl-a wtedy tylko zostaje blender.


RE: Import naczep do zmoda 2 - The Domin162 - 27/01/2015 08:30 PM

Jeżeli PMG naczepy jest wyższe od 1.3.1 to nie zostaje dla Ciebie tylko blender, ale także zmod 3 :E


RE: Import naczep do zmoda 2 - .:KOWALSKI:. - 28/01/2015 11:01 PM

Dobra zdecyduje się na prace w blenderze.


RE: Import naczep do zmoda 2 - FarmerGamer - 28/01/2015 11:21 PM

Nie wiem czy to prawda ale ktoś mi powiedział że można zaimportować do blendera i wyeksportować na wersję 1.3.1 Smile Wtedy podobno będzie działać w zmodzie 2


RE: Import naczep do zmoda 2 - Skipper - 28/01/2015 11:26 PM

Tak farmer. To dziala. Ja tak robie i zyje.


RE: Import naczep do zmoda 2 - Michal_Z_gno - 28/01/2015 11:31 PM

(28/01/2015 11:21 PM)FarmerGamer napisał(a):  Nie wiem czy to prawda ale ktoś mi powiedział że można zaimportować do blendera i wyeksportować na wersję 1.3.1 Smile Wtedy podobno będzie działać w zmodzie 2

Tak też można i nawet w tym celu zrobiłem poradnik o imporcie/exporcie modeli Tongue

Ale tak czy siak zmod (a już szczególnie 2) to trochę przestarzałe narzędzie do modowania więc lepiej przerzucić się na blendera (niż płacić za zmoda 3).