Migające tekstury modelu - Wersja do druku +- eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST (http://etrucks.pl) +-- Dział: Wasza Twórczość (/forum-167.html) +--- Dział: Modelowanie 3D (/forum-268.html) +---- Dział: Pomoc (/forum-272.html) +---- Wątek: Migające tekstury modelu (/thread-28802.html) |
Migające tekstury modelu - RadolSzczecin - 08/03/2015 03:08 PM Króko o problemie: Model hipermarketu do której tam wersji mapy działał poprawnie. Od pewnego czasu i któreś tam wersji jednak zaczęły się cyrki, gdyż po jakimś czasie grania tekstury parkingu 'wariują' i mam coś takiego. Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść. Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść. Czasami jest dobrze w lusterkach a źle na zewnątrz i odwrotnie. Maty są ustawione tak jak były oryginalnie. Po kombinacjach z matami miałem czasem tak że tekstura parkingu była ok ale juz same krawężniki 'wariowały' jakby były nakładające się i przenikajace przed siebie 2 tekstury. Co udało mi się dojść. Model wgrałem do blendera (imoprt /export jest bez problemu) Jak na moje oko (słabego znawcy blendera) to wina tekstury podpiętej pod kolizjony (siatka całego parkingu) W grze wygląda to tak jakby tekstury się nakładały/przenikały. Jest to tekstura odpowiadająca za krawężnik lub linie parkingowe (przypisana jest gólnie w modelu 3-krotnie) Dokładnie tą teksturę w drzewku z kolizjonami zamieniłem na zwykłe 'shadowonly' i teraz problem niby zniknął (wciąż testuje) Jak ktoś wie jak to prawidłowo naprawić to proszę o sugestie i wyjaśnienie. Ja to robię raczej metodą prób i błędów i co mi głowa podpowiada, a wolałbym zrobić prawidłowo i się przy okazji nauczyć. RE: Migające tekstury modelu - RadolSzczecin - 08/03/2015 08:04 PM OK - jakoś się z tym uporałem. Do zamknięcia. RE: Migające tekstury modelu - Adam.J - 09/03/2015 12:52 AM Można wiedzieć co było przyczyną może się komuś to przydać, jak będzie miał podobny problem z teksturą. RE: Migające tekstury modelu - RadolSzczecin - 09/03/2015 01:07 AM Co jest faktycznie przyczyną to właśnie i ja bym się chciał dowiedzieć Tak jak napisałem wyżej - teksturę podpiętą pod kolizje zamieniłem na sam mat 'shadowonly'. Taka niby prowizorka - ale w tym przypadku działa prawidłowo. |