eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST
[Help] - Wersja do druku

+- eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST (http://etrucks.pl)
+-- Dział: Wasza Twórczość
(/forum-167.html)
+--- Dział: Modelowanie 3D (/forum-268.html)
+---- Dział: Pomoc (/forum-272.html)
+---- Wątek: [Help] (/thread-29207.html)



[Help] - norbertgrzegorzewski - 23/03/2015 07:41 PM

Jaki zrobić mat jak będzie?

material : "eut.dif.fx" {
texture[0] : "proporczyk.tobj"
ambient : { 0.200000 , 0.200000 , 0.200000 }
diffuse : { 0.800000 , 0.800000 , 0.800000 }
specular : { 1.000000 , 1.000000 , 1.000000 }
tint : { 1.000000 , 1.000000 , 1.000000 }
shininess : 50
}



http://static.pokazywarka.pl/i/5751994/720406/screen.jpg?1427136073


RE: [Help] - MirM - 24/03/2015 09:43 AM

Nie znam się na modelowaniu, ale ktoś zrobił mi proporczyk do K100.

Pliki .mat wyglądają tak:

W kabinie:

material : "eut2.dif.spec" {
texture[0] : "/vehicle/truck/kenworth_k100/interior/vimpelrussia.tobj" <- tu musisz podać pełną swoją ścieżką do Twojego pliku "proporczyk.tobj"
texture_name[0] : "texture_base"
diffuse : { 1 , 1 , 1 }
specular : { 0.0313726 , 0.0313726 , 0.0313726 }
shininess : 4
add_ambient : 0
aux[1] : { 0 , 0 }

}


Jeżeli proporczyk ma być widoczny na zewnątrz kabiny, to plik .mat wygląda tak:

material : "eut2.dif.spec" {
texture[0] : "/vehicle/truck/kenworth_k100/vimpelrussia.tobj" <--- tu również musisz podać swoją scieżkę
texture_name[0] : "texture_base"
diffuse : { 0.8 , 0.8 , 0.8 }
specular : { 1 , 1 , 1 }
shininess : 50
add_ambient : 0
aux[1] : { 0 , 0 }

}


Aktualnie w base ETS2 w wersji 1.16.x nie ma już .mat --> "eut.dif.fx"