No Damage Mod - Wersja do druku +- eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST (http://etrucks.pl) +-- Dział: Euro Truck Simulator 2 (/forum-288.html) +--- Dział: Download (/forum-119.html) +---- Dział: Modyfikacje do ETS 2 (/forum-124.html) +----- Dział: Inne modyfikacje (/forum-420.html) +----- Wątek: No Damage Mod (/thread-30012.html) |
No Damage Mod - Michal_Z_gno - 18/04/2015 02:02 PM Jest to mod na brak uszkodzeń pojazdu i naczepy do ETS2
Cytat:Here is No Damage mod for Trucks and Trailers Pobieranie Modyfikacji: Goście nie widzą linków. Proszę, zarejestruj się TUTAJ, żeby zobaczyć ukrytą treść . Info: Autor: BLiNKT Wersja gry: 1.17.x RE: No Damage Mod - tdt marek - 24/05/2015 09:48 PM Ten mod nie współpracuje z TSM v 6.0. Mapa jest okrojona bez Afryki. Czy ktoś zna działający mod z TSM ?Pozdrawiam Marek RE: No Damage Mod - MirM - 24/05/2015 10:40 PM @tdt marek Taki mod jest dość prosty do samodzielnego zrobienia. Sprawdź żżżż_TSM_Map_6_No Damage.scs Mapa TSM 6.01 wersja gry 1.17.x i 1.18.x Pobieranie Modyfikacji: Goście nie widzą linków. Proszę, zarejestruj się TUTAJ, żeby zobaczyć ukrytą treść . RE: No Damage Mod - Darecki19 - 24/05/2015 10:59 PM Mi sie mod na brak uszkodzeń bardzo przydał RE: No Damage Mod - MirM - 24/05/2015 11:42 PM @Darecki19 Zapis o wielkości uszkodzeń ciągnika i naczepy znajduje się w pliku "game_data.sii" w folderze "def". Decydują o tym następujące zapisy: truck_damage_coef: 0.0007 // truck damage coef per hit, impact speed squared modified by weights trailer_damage_coef: 0.0007 truck_to_trailer_dmg: 0.2 // how much damage is transferred from truck to trailer (and vice versa) Wystarczy, że pogubione wartości zastąpimy zerami, np. zamiast 0.0007 robimy 0.0000 W wielu fanowskich mapach taki plik znajduje się najczęściej w ich pierwszym pliku, który często ma w nazwie def. Wystarczy taki plik otworzyć WinRar lub 7-Zip, przejść do podfolderu def , odszukać w nim plik o nazwie game_data.sii i otworzyć notatnikiem. Następnie zaznaczyć wszystko - Ctrl+A, skopiować - Ctrl+C. Potem w innym miejscu ( np. na pulpicie) tworzymy nowy folder o nazwie def. W tym folderze tworzymy plik tekstowy o nazwie game_data.txt. Otwieramy go notatnikiem i wklejamy wcześniej skopiowane dane - Ctrl+V. Teraz zmieniamy w tym pliku parametry o których pisałem wyżej. Zapisujemy zmiany, zamykamy plik oraz zmieniamy nazwę jego rozszerzenia z .txt na .sii Na końcu kompresujemy folder def jako archiwum zip, bez kompresji, albo z kompresją ale metodą deflate. Utworzy się plik def.zip. Aby wiedzieć co ten plik zawiera zmieniamy jego nazwę i rozszerzenie, dla przykładu na : żżżż_TSM_Map_6_No Damage.scs Nazwa musi być taka, aby nasz mod wczytywał się po plikach map lub innych modach w których niekiedy jest game_data.sii. Potem przenosimy go do folderu mod i pamiętamy aby zaznaczyć w edycji profilu. Plik game_data.sii jest bardzo istotny dla ETS2 i ma bardzo dużo innych ważnych, ciekawych zapisów i zachęcam do zerknięcia na nie. Już nie wspomnę o innym pliku economy_data.sii RE: No Damage Mod - tdt marek - 25/05/2015 02:23 AM (24/05/2015 10:40 PM)MirM napisał(a): @tdt marek Wielkie dzięki. Przetestowałem wszystko OK. Pozdrawiam. Marek |