Initial save i szybki XP -> mody i poradnik - Wersja do druku +- eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST (http://etrucks.pl) +-- Dział: Euro Truck Simulator 2 (/forum-288.html) +--- Dział: Download (/forum-119.html) +---- Dział: Modyfikacje do ETS 2 (/forum-124.html) +----- Dział: Inne modyfikacje (/forum-420.html) +----- Wątek: Initial save i szybki XP -> mody i poradnik (/thread-31393.html) |
Initial save i szybki XP -> mody i poradnik - MirM - 30/06/2015 08:39 PM Nazwa: Initial save i szybki XP Autor: MirM Wersja gry: 1.16.x i wyższa Opis: Dwa niezależne małe mody, które kopiujemy do folderu mod i koniecznie zaznaczamy w edycji przy zakładaniu nowego profilu. Po pierwszym szybkim zleceniu możemy ( w zasadzie należy) odznaczyć te mody ( przez edycję profilu), bo nie są już potrzebne. Inaczej za każde samodzielne zaparkowanie dostajemy kolejne 145 tys. XP. Podczas pierwszego lub drugiego szybkiego zlecenia warto przejechać obok jakiegoś sprzedawcy ciężarówek, bo wtedy odblokuje się oferta kupienia pierwszej ciężarówki. Nawet warto nadłożyć trochę drogi. Po drugim szybkim zleceniu możemy już kupić nową ciężarówkę ( proszę poczekać na wiadomość) i dowolnie ją skonfigurować, bo wszystko w salonie i serwisie jest odblokowane. Mody można wykorzystać np. przy zakładaniu nowego profilu dla np. nowej mapy lub zestawu nowych map. Testowania nowych map i innych modyfikacji. Po zmianie niektórych parametrów ( opis niżej) możemy np. odtworzyć nasz utracony profil ( awaria komputera, systemu, profilu itp), aby nie rozpoczynać rozgrywki od początku. Pierwszy: żż_Initial_save_25 mln_Euro_p1.16.2.scs - powoduje, że zamiast domyślnej kwoty otrzymujemy na start 25 mln euro. Drugi: żż_szybki_XP_po_zaparkowaniu_36_level_p1.16.2.scs - sprawia, że po jednorazowym samodzielnym zaparkowaniu naczepy ze zlecenia otrzymujemy 145.tys. XP i mamy 36 poziom oraz tyle samo punktów umiejętności do rozdania. Proponuję punkty doświadczenia rozdzielić następująco: - ADR - wszystkie - Długodystansowiec - wg uznania ( w zależności w jak długie trasy chcemy jeździć) - ładunek o wysokiej wartości - max - Delikatny ładunek - max - Dostawa na czas - tylko dwa - Ekologiczna jazda - max Mody można samodzielnie modyfikować wg własnego uznania i potrzeb. Pierwszy mod - żż_Initial_save_25 mln_Euro_p1.16.2.scs Przechodzimy do pliku - \def\initial_save\normal\game.sii i zmieniamy wpis: money_account: 25000000 <-- na własną kwotę wyrażoną w walucie euro. Oryginalnie wartość ta wynosi: 2000. Jeżeli ktoś w ETS2 chce mieć na start określoną kwotę w złotówkach, to przelicza sobie na euro po kursie 4.2. Drugi mod - żż_szybki_XP_po_zaparkowaniu_36_level_p1.16.2.scs Zawiera plik economy_data.sii ( def\economy_data.sii). Domyślna ilość pkt. XP za zaparkowanie wynosi 45 Możemy ją zmodyfikować, poprzez zmianę parametru: exp_park_bonus: 145000 Ile trzeba mieć pkt. XP, aby osiągnąć określony poziom ( level) możemy ustalić w tym samym pliku niżej. Powyżej poziomu 29 skok wynosi chyba 2000 XP. Cytat:# experience points to the next level LINKI: żż_Initial_save_25 mln_Euro_p1.16.2.scs Pobieranie Modyfikacji: Goście nie widzą linków. Proszę, zarejestruj się TUTAJ, żeby zobaczyć ukrytą treść . żż_szybki_XP_po_zaparkowaniu_36_level_p1.16.2.scs Pobieranie Modyfikacji: Goście nie widzą linków. Proszę, zarejestruj się TUTAJ, żeby zobaczyć ukrytą treść . ZAKAZ KOPIOWANIA OPISU I LINKÓW NA INNE STRONY |