eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST
Witajcie - Wersja do druku

+- eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST (http://etrucks.pl)
+-- Dział: Forum Ogólne
(/forum-14.html)
+--- Dział: Przywitaj się (/forum-261.html)
+--- Wątek: Witajcie (/thread-32333.html)

Strony: 1 2


Witajcie - thotek - 15/08/2015 10:04 AM

Jestem tu nowy więc napiszę coś o sobie Smile

Mam na imię Mateusz, w tym roku w czerwcu skończyłem 22 lata i od urodzenia mieszkam w Katowicach Smile Studiuję filologię angielską z językiem hiszpańskim, ponieważ języki od zawsze są moją pasją i chcę związać z tym moją przyszłość. Są to moje drugie studia, po ścisłych finansach, w trakcie których doszedłem do wniosku, iż przedmioty matematyczne to kompletnie nie moja działka Smile Inne moje zainteresowania to dobra muzyka, książka, historia (w szczególności starożytna) i podróże. Nie jestem jakimś zapalonym miłośnikiem ciężarówek, ale po prostu uwielbiam różnorakie symulatory (np. seria Tropico), gdyż zapewniają dobrą zabawę na wiele godzin, satysfakcję i wbrew pozorom trudno się przy nich nudzić. Oprócz symulatorów lubię też przygodówki (oczywiście jeśli są dobre) i gry akcji (grałem w sporo gier z serii Assassin's Creed, skąd również wziął się mój pseudonim, gra Mirror's Edge też wygląda bardzo atrakcyjnie, choć nie grałem, bo jak na moje oko wydaje się dość trudna).