Zawracanie (rondo turbinowe) - Wersja do druku +- eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST (http://etrucks.pl) +-- Dział: Wszystko i nic (/forum-86.html) +--- Dział: Rozmowy na każdy temat (/forum-89.html) +---- Dział: Różne (/forum-256.html) +---- Wątek: Zawracanie (rondo turbinowe) (/thread-34084.html) |
Zawracanie (rondo turbinowe) - trucker2121 - 27/10/2015 11:58 PM Jutro rano czeka mnie rzeź i o tej godzinie zaczynam mieć mnóstwo myśli i wątpliwości nawet w prostych sprawach. Między innymi nie daje mi spokoju rondo turbinowe, a dokładniej jak prawidłowo wykonać manewr zawracania. Fotka dla przykładu: Ja myślę, że prawidłowy przejazd namalowany jest linią czerwoną, ale czy na pewno ? RE: Zawracanie (rondo turbinowe) - Rene-GAD - 28/10/2015 10:18 AM Prawidłowy masz zielony Dlatego, że jedziesz po długim okręgu i zmieniasz pas na wewnętrzny w bezpiecznym miejscu. Wyobraź sobie, ze jedziesz ciężarówką z naczepą - jak wyobrażasz sobie zmianę pasa w tym miejscu gdzie jest ten ostry "kant" po lewej ?? Wjedziesz na wysepkę Poza tym skręt w tym miejscu jak wskazuje czerwona linia na wewnętrzną część ronda wiąże się z mocnym skrętem w lewo co powoduje zakorkowanie ronda. RE: Zawracanie (rondo turbinowe) - rafaelcz82 - 28/10/2015 10:32 AM Swoją drogą, to przedstawione powyżej rondo stanowi swoistą ciekawostkę budowlaną. Gdzie taki coś powstało? To zdjęcie jest umiejscowione gdzieś w PL czy jednak na zachodzie Europy. Zastanawiam się, do czego służy ten buspas dochodzący jezdnią od góry. Jak w takiej sytuacji ma kontynuować jazdę kierowca autobusu? Prawdopodobnie dla niego przewidziany jest wybetonowany fragment tej "łezki", ale i tak skręt w lewo na tym rondzie, to byłoby ostre łamanie przegubowca RE: Zawracanie (rondo turbinowe) - Rene-GAD - 28/10/2015 11:01 AM Patrz na to |